Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Polski rynek usług transportowych Funkcjonowanie

26-01-2014, 14:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 46.70 zł     
Użytkownik WOLUMIN_pl
numer aukcji: 3889639819
Miejscowość Kraków Wadowicka 14
Wyświetleń: 1   
Koniec: 26-01-2014 13:47:45

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nasze dane


ul. Wadowicka 14
30-415 Kraków
e-mail: wolumin_[zasłonięte]@o2.pl
tel. 12 [zasłonięte] 26
proszę wybrać wewn. 30
Obsługa Allegro pracuje
w godz. 8.00 do 16.00 pon-pt

gg:[zasłonięte]64145  

Odbiór osobisty możliwy
po wcześniejszym potwierdzeniu
przez nas w odpowiedzi na email
lub telefon, że zamówienie można
już odebrać

pn-pt 8:00 do 17:00
uwaga! pomiędzy 16:00 a 17:00
nie ma możliwości kontaktu
z osobami obsługującymi
konto Allegro!
Możliwy jest wyłącznie odbiór
zamówień potwierdzonych przed
godz. 16:00 danego dnia

Serdecznie zapraszamy!

Bank Spółdzielczy Rzemiosła
07 8589 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0060027 [zasłonięte] 308403

Jak nas znaleźć?

Mieścimy się na terenie Zakładów Remontowych Energetyki Kraków (obok Elbudu), patrząc od strony ul. Wadowickiej należy wejść za czerwony budynek z meblami, wykładzinami itp.
Uwaga! Wjazd wyłącznie od ul. Tischnera

Polski rynek usług transportowych Funkcjonowanie

Polski rynek usług transportowych
Funkcjonowanie - przemiany - rozwój

RedaktorDanuta Rucińska
WydawcaPWE (Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne)
Wydanie Warszawa 2012
Stron333
Format162 × 238 mm
Oprawamiękka
ISBN978-83-[zasłonięte]-1998-4
Cena katalogowa54,90

oszczędzasz
10%

Cena dla Ciebie 46,70 zł

oszczędzasz
8,20

 
Problemy dotyczące monitorowania przemian, funkcjonowania i rozwoju polskiego rynku usług transportowych skłoniły autorów książki do zdiagnozowania stanu tego rynku usług, określenia kierunków i strategii jego rozwoju w kontekście współczesnych uwarunkowań oraz dostosowawczych możliwości podaży (rynkowej oferty usług) do przyszłych potrzeb i oczekiwań użytkowników transportu.
W książce Polski rynku usług transportowych Autorzy zwrócili szczególną uwagę na:
  • charakterystykę rynku usług transportowych,
  • rynek usług transportowych jako strukturę ekonomiczną i społeczną,
  • konkurencję na rynku usług transportowych,
  • interwencjonizm państwa na rynku usług transportowych,
  • badania rynku usług transportowych,
  • strategię funkcjonowania i rozwoju rynku usług transportowych,
  • polski rynek usług transportu lotniczego, samochodowego, kolejowego, morskiego, wodnego śródlądowego i miejskiego.

Spis treści

O Autorach
Wstęp
Rozdział 1. Charakterystyka rynku usług transportowych
1.1. Pojęcie, cechy, funkcje i struktura podmiotowo-przedmiotowa
1.2. Systematyka rynku
1.3. Procesy negocjacyjne i konkurencyjne
1.4. Uwarunkowania rozwoju i przeobrażenia
1.5. Rynek usług transportowych a procesy gospodarowania
Rozdział 2. Rynek usług transportowych jako struktura ekonomiczna i społeczna
2.1. Zjawiska i procesy rynkowe
2.2. Ekonomiczne relacje na rynku usług transportowych
2.3. Społeczne relacje na rynku na rynku usług transportowych
2.4. Rynkowe zachowania podmiotów − uwarunkowania, systematyka
Rozdział 3. Konkurencja na rynku usług transportowych
3.1. Mechanizm konkurencji − funkcje, elementy, podstawy
3.2. Formy i intensywność konkurencji
3.3. Instrumenty i rodzaje konkurencji
3.4. Przewaga konkurencyjna − źródła, rodzaje, skutki
Rozdział 4. Interwencjonizm państwa na rynku usług transportowych
4.1. Przesłanki i czynniki interwencjonizmu państwa
4.2. Formuła i przedmiot interwencjonizmu państwa
4.3. Instrumenty interwencjonizmu państwa
4.4. Interwencjonizm bezpośredni i pośredni
Rozdział 5. Badania rynku usług transportowych
5.1. Istota i obszary badań
5.2. Źródła i metody badań marketingowych
5.3. Badania potrzeb przewozowych i popytu
5.4. Badania preferencji przewozowych i zachowań transportowych
5.5. Badania wielkości rynku i rynkowego potencjału przedsiębiorstw transportowych
Rozdział 6. Strategie funkcjonowania i rozwoju rynku usług transportowych
6.1. Strategia jako narzędzie i proces kształtowania rynku
6.2. Niektóre strategie na rynku usług transportowych
6.3. Wybór i aplikacje strategii
6.4. Alianse, fuzje i przejęcia na rynku usług transportowych
Rozdział 7. Polski rynek usług transportu samochodowego
7.1. Charakterystyka rynku
7.2. Problemy funkcjonowania rynku
7.3. Przemiany na rynku
7.4. Kierunki rozwoju rynku
Rozdział 8. Rynek usług transportu kolejowego
8.1. Rynek usług transportu kolejowego z uwzględnieniem Europy i Polski
8.2. Segmentacja polskiego rynku
8.3. Przemiany na rynku
8.4. Kierunki zmian i rozwoju rynku
Rozdział 9. Polski rynek usług transportu lotniczego
9.1. Charakterystyka rynku
9.2. Problemy funkcjonowania rynku
9.3. Przemiany na rynku
9.4. Kierunki zmian i rozwoju rynku
Rozdział 10. Polski rynek usług transportu wodnego śródlądowego
10.1. Charakterystyka rynku
10.2. Problemy funkcjonowania rynku
10.3. Przemiany na rynku
10.4. Kierunki rozwoju rynku
Rozdział 11. Rynek usług transportu morskiego z uwzględnieniem Polski
11.1. Charakterystyka rynku
11.2. Problemy funkcjonowania rynków żeglugowych i portowych
11.3. Przemiany na rynku
11.4. Kierunki zmian i rozwoju rynku
Rozdział 12. Rynek usług transportu miejskiego w Polsce
12.1. Charakterystyka rynku
12.2. Problemy funkcjonowania rynku
12.3. Przemiany na rynku
12.4. Kierunki rozwoju rynku
Podsumowanie
Literatura
Rodzaj towaru:Książka

Nie wiesz ile zapłacisz za wysyłkę kilku produktów z różnych aukcji?

Ważne informacje

Chcąc dowiedzieć się więcej o danych warunkach kliknij na podpunkt...

Uwaga!

Zarówno w kierowanej do nas korespondencji, jak i przy wpłacie na konto zawsze podpisuj się swoją nazwą użytkownika Allegro
 
Pamiętaj!
Jeśli chcesz otrzymać zamówienie za pobraniem wypełnij formularz opcji dostawy!

Prosimy o wypełnienie danych do FV w formularzu opcji dostawy lub przesłanie e-mail z danymi niezwłoczne po dokonaniu zakupu.

Jeśli adres wysyłki odbiega od przekazanego nam przez Allegro prosimy o wypełnienie po zakupie formularza opcji dostawy lub przesłanie e-mail niezwłoczne po dokonaniu zakupu.

Wysyłka następuje zazwyczaj w tym samym lub w następnym dniu roboczym od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub przesłania prośby o realizację za pobraniem, lecz zastrzegamy sobie możliwość opóźnienia realizacji do 5 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub przesłania prośby o realizację za pobraniem.

Uwaga! Przed złożeniem zamówienia: Jeśli zależy Ci na czasie, zawsze możesz zapytać telefonicznie, poprzez gg lub skype o najszybszy możliwy termin realizacji zamówienia.