|
M-HURT ul. Nadbrzeżna 20 48-130 Kietrz Dział handlowy, tel.: 885 [zasłonięte] 560 885 [zasłonięte] 566 Fax: 077 [zasłonięte] 28
Pracujemy:
pon. - pt. 8-17
sobota 8-13
e-mail: [zasłonięte]@m-hurt.pl W naszej ofercie m.in. narzędzia: ASTA, BETA, BGS-Technic, JONNESWAY, MARK-MOTO, TENG-TOOLS, NEO, YATO.
|
|
|
Cena która jest podana w aukcji zawiera VAT. W przypadku konieczności wystawienia faktury prosimy jak najszybciej przesłać pełne dane firmy lub zaznaczyć w formularzu opcji dostawy.
|
|
|
Gwarancja 12 miesięcy Każdy sprzedawany przez nas towar objęty jest roczną gwarancją producenta. WAŻNE ! Zalecamy otwarcie przesyłki w obecności kuriera.
W razie uszkodzeń powstałych w transporcie prosimy spisać protokół szkody - najlepiej w dniu doręczenia.
Odpowiedzialność za szkody ponosi dostawca - kurier lub Poczta Polska.
Wszystkie przesyłki są ubezpieczone.
|
|
|
Koszty podane są w opisie aukcji, opcja "za pobraniem" - dostępna dla posiadaczy min. 5 komentarzy. W cenie przesyłki zawarte jest ubezpieczenie. Czas realizacji :
ok. 24h - Kurier - pobranie, PayU. Towar zamówiony do godz. 13:00 wysyłamy tego samego dnia roboczego. 1 - 2 dni - Kurier - przelew. Zaksięgowanie przelewu na koncie do godz. 13:00 wysyłamy tego samego dnia roboczego. do 3 dni - Poczta Polska. Zaksięgowanie przelewu na koncie do godz. 13:00 wysyłamy tego samego dnia roboczego. ( priorytet 1 - 2 dni )
|
|
|
|
Nowy ELM327 v2 USB Euroscan 2013 na chipie STN1110
ELM327 v2 USB Euroscan 2013 na chipie STN1110
(NOWA GENERACJA EUROSCANA 16bit - 10x szybszy od starego ELM327) UWAGA POLSKI PRODUKT A NIE MADE IN CHINA
Najnowsza i najszybsza generacja interfejsu Euroscan 2013 ELM327 v2 przeznaczony do diagnostyki samochodów wyposażonych w złącze i standard OBD2/EOBD2 od 1996 roku do 2013 włącznie z autami wyposażonymi w cyfrową linie CAN. Interfejs podłączany do komputera przez port USB. Urządzenie jest wyposażone w diody sygnalizujące: zasilanie oraz transmisję. Urządzenie przeznaczone jest dla każdego właściciela samochodu oraz do małych i średnich warsztatów samochodowych. Interfejs jest profesjonalnie zaprojektowane ale bardzo proste w obsłudze. ELM327 v2 na STN1110 (Układ 10x szybszy od zwykłego ELM327) - NOWEJ GENERACJI EUROSCAN 2013 CAN USB. Umożliwia odczyt i kasowanie błędów DTC silnika oraz podgląd wartości bieżących (LIVE DATA). UWAGA możliwość bezpłatnej aktualizacji firmware interfejsu
|
ELM327 v2
Obsługuje poprawnie wszystkie protokoły OBD2 EOBD JOBD: - ISO15765-4 (CAN) - ISO14230-4 (Keyword Protocol 2000) - ISO9141-2 (Asian, European, Chrysler vehicles) - J1850 VPW (GM vehicles) - J1850 PWM (Ford vehicles) |
|
Produkt polecany przez www.klubfiatstilo.pl
Interfejs ELM327 v2 współpracuje między innymi z programem: ScanTool.net, PCMSCAN (występuje również wersja PL), ScanXL-ELM (występuje również wersja PL), Maxitest ((występuje wersja PL), DashCommand-ELM, GM Mode 22 Scan Tool by Terry, OBD Gauge for PalmOS and Pocket PC by Dana Peters, OBD Logger by Jonathan Senkerik, OBD-II ScanMaster by Wladimir Gurskij, obd2crazy.com, ScanTest for Pocket PC by Ivan Ganev aka a-ser, pyOBD by Donour Sizemore for MacOSX and Linux, RDDTC by Pete Calinski, Real Scan by Brent Harris, EasyOBD II, ProScan, OBD2Spy, OBD Logger, OBD-II ScanMaster RealScan, wOBD by WDT, OBD Gauge for Palm OS, ScanTest for Pocket PC, ScanMaster-ELM ScanXL FiatEcuScan (występuje również wersja PL), MultiEcuScan (występuje również wersja PL), Posiadamy w ofercie dedykowane adaptery do programu Fiat ECU SCAN, MultiEcuScan, Typ1, Typ2, oraz Typ3 |
|
..::TU::.. znajdują się sterowniki kompatybilne z WINDOWS 98/XP/VISTA/WINDOWS 7 (dla wersji 32bit i 64bit)
Zastosowanie: - Odczytuje kodów generyczne i charakterystyczne producenta - Odczytuje statusu lampki MIL (CHECK ENGINE) - Odczyt parametrów online - Kasuje lampki MIL (CHECK ENGINE) - Możliwość Podglądu zamrożonych ramek (FREEZE FRAME DATA) - Odczytuje numer VIN w autach wyprodukowanych po 2002r (auta z modułem 9) - Oczyt parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym (LiveData) w formie analogowej, wykresów lub tekstu - Możliwość zapisania wyników skanowania (do 15 wyników) - Kontrola zużycia paliwa - Test sond lambda wraz z ich pełnymi wykresami charakterystyki pracy - Pomiar mocy silnika - Pomiar przyspieszenia do 100 km/h - Pomiar przyspieszenia na 1/4 mili - Pomiar przyspieszenia na 1/8 mili i wiele innych...
Dlaczego ELMv2 na STN1110 jest lepszy od starego ELM327 v1.4 ?
Porównanie ELM327v1.4 i ELM327v2 na STN1110
- Chip STN1110 zastosowany w interfejsie ELM327 v2 jest 16 bitowy, dziesięciokrotnie szybszy od starego ELM327 dzięki czemu umożliwia poprawną komunikację z protokołami takimi jak J1850 PVM oraz CAN - Niezawodną pracę w nowych samochodach z magistralą CAN zapewnia 8KB RAM i 128KB ROM - Poprawna praca z protokołami Forda, Mazdy, Jaguara, Fiata w przeciwieństwie do niektórych wersji ELM327 - Bezpłatna aktualizacja Firmware interfejsu - Każdy interfejs posiada unikalny numer seryjny - Możliwość programowego ustawienia prędkości interfejsu (zaawansowani użytkownicy)
Interfejs ELM327 v2 Euroscan 2013 obsługuje wszystkie pojazdy zgodne z normą emisji spalin OBD2/EOBD.
Aktualizacja znajduje się zawsze: TUTAJ
Przykładowe zrzuty ekranu z różnych programów: Występują także w języku Polskim Interfejs umożliwia poprawną pracę z oprogramowaniem FiatECUScan, MultiECUScan Posiadamy w ofercie dedykowane adaptery do programu Fiat ECU SCAN, MultiEcuScan, Typ1, Typ2, oraz Typ3
Sterowniki i opisy produktów :
|
|