Witam serdecznie na mojej aukcji!
Jej przedmiotem jest samochód POLSKI FIAT 126p BAMBINO wyprodukowany w 1976 roku. Samochód przeszedł kapitalny remont i jego stan można ocenić jako kolekcjonerski JAK NOWY
Detale małego FIATA z pierwszej serii:
- pięć felg z logo FIAT
- licznik wyskalowany do 130km/h
- wąskie błotniki
- oryginalne wloty powietrza
- pasy bezpieczeństwa starego typu
- silnik 600ccm, bez tłumika szmerów ssania, prądnica
- uszczelki szyb z klinem
- cienka kierownica ze stacyjką bez blokady z kluczykiem starego typu "FIAT"
- oryginalna tapicerka stanie idealnym, boczki tylne długie
- oryginalne fotele przednie bez klipsów
- chromowane wycieraczki
- chromowane NOWE zderzaki produkcji FSM
- maska z bolcem
- tylna klapa bambino z chromowanym emblematem 126p
- tapicerka deski rozdzielczej wersja bez radia - idealna
- numer nadwozia wybity na prawej pukli oraz oryginalna tabliczka znamionowa
- emblemat przedni POLSKI FIAT
- zbiorniczek płynu hamulcowego "serduszko"
- ręczny gaz
Krótka historia samochodu
Auto kupiłem dwa lata temu po ciężkich poszukiwaniach egzemplarza nadającego się do remontu. Samochód miał jednego właściciela od nowości i był zachowany w bardzo dobrym stanie z oznakami minimalnej korozji. W pełni kompletny samochód nabyłem co najważniejsze z pełną dokumentacją. W pełni profesjonalnie zostało przeprowadzone pojęcie REMONT KAPITALNY. Auto miało być ozdobą mojej kolekcji i założyłem, że ma być to jeden z najlepszych egzemplarzy pierwszej serii w kraju.
Prace wykonane przy samochodzie - samochód został rozebrany na części pierwsze
PODWOZIE - po piaskowaniu, mimo dosłownie jednej dziurki która się ujawniła zleciłem wymianę całej podłogi wraz ze wzmocnieniami. Zostało to zrobione w profesjonalnym zakładzie blacharskim. Nie ma mowy o przestawieniu geometrii samochodu. Podłoga została zakonserwowana podkładem reaktywnym, akrylowym, masą uszczelniającą oraz barankiem. Na koniec została pomalowana na kolor nadwozia. Zostały założone cztery nowe amortyzatory KROSNO, nowe wahacze przód i tył, nowe sprężyny, nowy fabryczny resor. Układ hamulcowy nowy od A do Z - szczęki hamulcowe, bębny, przewody, pompa. Nowa oryginalna przekładnia kierownicza oraz wszystkie drążki, gałki, zbiornik paliwa...
NADWOZIE - zostały wymienione progi, jeden błotnik przedni. W przednim podszybiu minimalne wstawki - wszystko spasowane jak w fabryce. Zabezpieczone podkładem reaktywnym, akrylowym. Kolor nadwozia dobrany z palety kolorów FIATA 126P z roku 1976 - "blu adriatico 408" dodatkowo lakier bezbarwny dla pięknego połysku. Proszę wziąć poprawkę na odwzorowanie kolorów przez aparat i monitor - jest to na 100 procent wyrazisty kolor BLU ADRIATICO a nie turchese farfalla. Zdjęcia nie oddają głębi kolorów. Nowe zderzaki oryginalne FSM, uszczelki drzwi, ramki drzwi, klamki, zamki, wszystkie felgi łącznie z zapasem po piaskowaniu i malowaniu proszkowym na kolor zgodny z oryginałem. Pięć nowych opon D-124. Śruby kół po galwanizacji. Nowe emblematy. Nowe reflektory ZELMOT. Nowy akumulator, przewód plusowy do rozrusznika, wszystkie linki - ogólnie wszystko...
SILNIK - nowe tłoki, pierścienie, cylindry, rozrząd, aparat zapłonowy, rozrusznik, uszczelnienia, prądnica magneti marelli, pompka paliwa, gaźnik... Obudowy silnika zostały wypiaskowane i pomalowane proszkowo - JAK NOWY
TAPICERKA - oryginalna zachowana w stanie perfekcyjnym
Cały samochód został złożony na ORYGINALNYCH CZĘŚCIACH FIAT RICAMBI ORIGINALE.
Żadne rzemiosło. Samochód nie ma wad ukrytych i wygląda jak nowy z góry i od spodu. Remont był przeprowadzony bez pośpiechu i co najważniejsze dla siebie, nie ma mowy o jakiejkolwiek fuszerce. Autko posiada dowód rejestracyjny i jest zarejestrowane. Ma opłacone OC, na chwilę obecną brak przeglądu, ale gdyby ktoś chciał nim wrócić na kołach to jestem w stanie to załatwić. Na zdjęciach nie widać szybek trójkątnych z klameczkami chromowanymi - są one w komplecie z samochodem i postaram się je wkleić przez weekend. Do zrobienia została tylko zbieżność. Na zdjęciach może się wydawać że auto zbyt wysoko stoi - nowy resor musi się ułożyć. Niestety sprzedaje z powodów finansowych. Mam nadzieję, że autko znajdzie miejsce w ciepłym i suchym garażu oraz będzie wisienką na torcie w kolekcji. Posiadam dużo zdjęć z renowacji - chętnie się nimi podzielę. Istnieje możliwość transportu na lawecie. Samochód jest nie jeżdżony, silnik jest na dotarciu.
STAN KOLEKCJONERSKI, ROZWAŻĘ KAŻDĄ KONKRETNĄ PROPOZYCJĘ!!!
TEN SAMOCHÓD JUŻ NIGDY NIE STRACI NA WARTOŚCI, JEST TO DOSKONAŁA LOKATA KAPITAŁU. CHĘTNIE UDZIELĘ INFORMACJI TELEFONICZNIE. TELEFON KONTAKTOWY 501 [zasłonięte] 750. Do obejrzenia w KRAKOWIE
ZDJĘCIA - KLIKNIJ
FILM - KLIKNIJ