POLSKI FIAT 125p
BUDOWA DZIAŁANIE OBSŁUGA
Roman Skwarek
Wydawnictwo: WKŁ, 1972
Oprawa: twarda płócienna z obwolutą
Stron: 414
Stan: bardzo dobry, nieaktualna pieczątka
Opis budowy i działania poszczególnych zespołów, mechanizmów i urządzeń samochodu Polski FIAT 125P z silnikiem o pojemności 1500 cm3 (typ 115C) i 1300 cm3 (typ 116C). Sposoby i terminy obsługi tego samochodu, jak również objawy, przyczyny i sposoby usuwania najczęściej spotykanych jego niedomagali.
Odbiorcy: użytkownicy samochodów Polski FIAT 125P oraz pracownicy stacji obsługi samochodów i warsztatów samochodowych. Książka może być wykorzystana przez uczniów zawodowych szkół samochodowych i techników samochodowych jako literatura pomocnicza.
SPIS TREŚCI
1. Charakterystyka ogólna samochodu
1.1. Wymiary samochodu
1.2. Ciężary samochodu
1.3. Osiągi samochodu
1.4. Silnik.
1.5. Podwozie.
1.6. Nadwozie.
1.7. Wyposażenie elektryczne
1.8. Urządzenia sterowania i kontroli.
2. Silnik
2.1. Kadłub i głowica
2.2. Układ tłokowo-korbowy
2.3. Układ rozrządu
2.4. Układ smarowania
2.5. Układ chłodzenia
2.5.1. Normalny układ chłodzenia
2.5.2. Zamknięty układ chłodzenia
2.6. Układ zasilania.
2.7. Układ wydechowy
2.8. Zawieszenie silnika
2.9. Silnik 116C.
2.10. Zasady obsługi silnika
2.11. Informacje o naprawie
2.11.1. Naprawy zespołów i układów silnika
2.11.2. Naprawy osprzętu
2.11.3. Zasady montażu silnika
2.12. Zasady docierania
3. Zespoły podwozia
3.1. Sprzęgło.
3.2. Skrzynka biegów
3.3. Wał napędowy
3.4. Tylny most
3.5. Układ kierowniczy
3.6. Przednia oś i przednie zawieszenie
3.7. Tylne zawieszenie
3.8. Amortyzatory
3.9. Hamulce.
3.9.1. Hamulce jednoobwodowe.
3.9.2. Hamulce dwuobwodowe.
3.10. Koła i ogumienie
4. Nadwozie.
4.1. Szkielet i poszycie
4.2. Drzwi
4.3. Pokrywy silnika, bagażnika i wlewu paliwa
4.4. Powłoka lakierowa
4.5. Szyby
4.6. Zderzaki.
4.7. Wyposażenie wnętrza
4.8. Elementy ozdobne nadwozi
4.9. Wygłuszenia i uszczelnienia nadwozia.
4.10. Pasy bezpieczeństwa
4.11. Zabezpieczenie na okres zimy.
4.12. Informacje o naprawie nadwozia.
5. Wyposażenie elektryczne
5.1. Układ zasilania.
5.1.1. Alternator.
5.1.2. Regulator napięcia
5.1.3. Przekaźnik lampki sygnalizacyjnej ładowania
5.1.4. Akumulator
5.2. Układ rozruchu.
5.3. Układ zapłonu.
5.3.1. Wyłącznik zapłonu
5.3.2. Aparat zapłonowy
5.3.3. Cewka zapłonowa
5.3.4. Świece zapłonowe
5.3.5. Przewody zapłonowe i instalacja przeciwzakłóceniowa
5.4. Światła
5.4.1. Światła zewnętrzne
5.4.2. Światła wewnętrzne
5.4.3. Oświetlenie dodatkowe
5.5. Instalacja elektryczna
5.5.1. Bezpieczniki
5.5.2. Wyłączniki, przełączniki, przekaźniki
5.5.3. Zestaw wskaźników
5.5.4. Włącznik sprzęgła elektromagnetycznego wentylatora
5.5.5. Gniazdo wtyczkowe
5.6. Urządzenia elektryczne
5.6.1. Szybkościomierz, licznik kilometrów i ich napęd
5.6.2. Sygnały dźwiękowe
5.6.3. Wycieraczka
5.6.4. Spryskiwacz
5.6.5. Urządzenie ogrzewczo-- wentylacyjne
5.6.6. Zapalniczka
5.6.7. Radioodbiornik (sposób instalowania)
6. Samochód Polski FIAT 125P kombi
6.1. Charakterystyka techniczna
6.2. Podwozie.
6.3. Nadwozie.
6.3.1. Części składowe
6.3.2. Wyposażenie
6.3.3. Elementy ozdobne
6.3.4. Mocowanie pasów bezpieczeństwa
6.4. Wyposażenie elektryczne
7. Zasady eksploatacji samochodu
7.1. Gwarancja.
7.2. Docieranie samochodu
7.3. Uruchamianie samochodu
7.4. Prowadzenie samochodu
7.5. Obsługa samochodu
7.5.1. Obsługa techniczna w okresie docierania
7.5.2. Okresowe obsługi techniczne
7.6. Informacje o naprawach i częściach zamiennych
7.7. Konserwacja nadwozia
7.8. Odstawienie samochodu na dłuższy postój
7.9. Materiały eksploatacyjne
7.9.1. Zużycie paliwa i oleju
7.9.2. Wykazy materiałów i ich niektórych zamienników
8. Aktualne modernizacje samochodu Polski FIAT 125P
8.1. Dźwignia zmiany biegów w podłodze
8.2. Gaźnik o zmienionej regulacji