Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Polski Fiat 125p 1500 - klasyk po remoncie ZDJECIA

14-11-2014, 1:27
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 7 900 zł     
Użytkownik NegraCars
numer aukcji: 4776000470
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 13194   
Koniec: 14-11-2014 01:25:01

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1991
Przebieg (km): 93000
Pojemność silnika (cm3): 1500
Moc silnika (KM): 75
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Bordowy
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Zarejestrowany w Polsce, Możliwa zamiana
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Fiat od zawsze mi się marzył, taki jak ten, zrobiony po mojemu, ale jednak sytuacja rodzinna zmusza mnie to "pozbycia" sie fiata. Auto kupione ponad rok temu na Warszawskim Targówku w stanie oryginalnym (wymieniony pas przedni i błotniki), z przebiegiem 89107 km, z lekko zardzewiałymi już i lecącymi progami oraz podłogą. Jestem jego trzecim właścicielem. Pierwszym był Pan który kupił go na Warszawskim Żeraniu 02.07.1991 i sprzedał dopiero dwa lata temu Panu na Targówku 28.01.2013. Ja bez wahania kupiłem go po ciemku w nocy z myślą o codziennej jeździe nim wszędzie w dniu 04.09.2013. Także troche nim pojeździłem, ale zaczął bardziej "straszyć" niż cieszyć oko. Postanowiłem że poprawię go trochę. Zaczęło się od wymiany dolnych przednich części błotnika połączonych z progami, likwidowanie nalotów rdzy czy dziur po listwach bocznych... a skończyło na kompletnym remoncie w trój kolorowym malowaniu (baza+klar). Mając "trochę gratów" do fiatów, postanowiłem wraz z kolegą, że zmienimy go w klasyka, dodając mu nowy pas przedni, nowy klasyczny tylny, zmieniając błotniki przednie na klasyczne oraz kompletne wnętrze z roku 1975 w brązie. Całość stylizowana na rok 1[zasłonięte]973-19.
.
 .
 .
Troche faktów:
- 1991 FSO Warszawa 125P 1.5 ME (tak ma w dowodzie) czyli Fiat 125p
- przegląd techniczny ważny do 12-08-2015,
- aktualne OC w PZU,
- pierwsza rejestracja 02.07.1991 rok,
- Nr VIN: SUP115DC202[zasłonięte]121
- silnik 1480 cm3 (Polonez)
- skrzynia 5 polonezowska (we wnętrzu widać że stoi w pionie - własny pomysł montażu) - bezcenne,
- koła zimowe 13 w kolorze czarnym z oponami Dębica w bdb stanie.
.
.
Nowe graty zamontowane w samochodzie podczas remontu:
- gałka skrzyni biegów z Fiata 1973 (z samochodzikiem),
- przedni pas klasyk,
- tylni pas klasyk,
- nowe klamki kasetowe wraz z zamkami i wkładką wlewu paliwa, (+dwa kluczyki)
- znaczek chrom na grill Polski Fiat,
- boczne małe kierunki chromowane,
- nowa lampa podświetlenia tablicy rejestracyjnej - chrom,
- nowa lampa wsteczna,
- grill chromowany,
- okulary chromowane,
- kierunki przednie duże,
- lampy przednie oklejone na żółto,
- pionowe włoskie lampy tylne,
- osłonki na lampy tylne (od strony bagażnika) - czyli klasyk,
- wnętrze: fotele, kanapa i boczki z Fiata 1975,
- deska metalowa z 1971 roku w oryginalnym kolorze L87,
- zegary srebrne z 1973 roku, działają,
- czarna gitara,
- przełączniki oryginalne czarne (działają także światła awaryjne),
- znaczek na desce Polski Fiat.
- przełączniki przerobione z MRa na klasyka z klasycznymi chromowanymi cięgnami/przełącznikami,
- stacyjka z lewej strony (z kluczykiem 1973 rok),
- z prawej strony kolumny oryginalna zaślepka,
- nowy dywan przedni w kolorze szarym (tak jak i tylny),
- całe wnętrze stylizowane na klasyku z roku 1973.
- tylna półka, plastik ręcznego, półeczka przy gałce skrzyni biegów, a także plastiki deski pomalowane w brązowy półmat (akryl),
- kolumna wraz obudową przerobiona z MRa 1991 na klasyka 1973,
- pedały i zastrzały z MRa,
- nagrzewnica schowana pod deską pochodzi od MRa,
- kierownica z 1974 Fiata MonteCarlo, czarna skóra w dobrym (oryginalnym stanie) wraz z klaksonem i Logo MonteCarlo.
- szerokie koła stalowe (jako dodatkowa opcja zakupu) od Fiata Abarth 128, 13 cali 4x98, odnowione, wypiaskowane, lakier proszkowy L87, do tego opony 2x Fulda Carat 2x Pirelli S2000 w rozmiarze 185/50R13, po 6mm każda, (za koła dopłata 1200 zł za kpl)
 
 
 
 
 
 
- auto sprzedaję na kołach stalowych, czarnych z oponami zimowymi dębica w stanie bdb.
.
Fiat w całości odnowiony, zero rdzy, wstawione łatki przednich błotników, a także przerobione błotniki przednie z MRa na Klasyka, (nie są ulepione ze szpachli). Tylne słupki przespawane z klasyka 1973, oryginalne wloty chromowane. Zderzaki z klasyka 1973 bez kłów. Pomalowane zostało wszystko oprócz komory i bagażnika (w oryginale w kolorze L56). Felce w kolorze czarnym. Maska przednia wypiaskowana, w podkładzie proszkowym szarym od wewnątrz. Tylna klapa od rocznika 1975 z zamkiem na kluczyk (brak kluczyka) a od wewnątrz czarna. Wnętrze bagażnika wyspawane, brak dziur (oprócz odpływowych), wygumowane i zabezpieczone PolRust'em, przykryte czarnym kolorem w stukturze. Wymieniony przegub skrzynia-wał (60zł), tylny most ok, zawieszenie także, nic nie stuka, nie puka...
.
.
Fiat jeżdzi, odpala, pali gume i zapier..dala... Ma ważny przegląd techniczny do 12.08.2015, do poprawki może być np hamulec ręczny (ja go nie używam, ale Tobie może to przeszkadzać), hamulce, płyny, oleje - okej. Cena do rozsądnej negocjacji. Przyjedź, przejedź się, oceń a potem ewentualnie targuj.
.
.
Opcja Kup teraz tylko po oględzinach ! Auto do obejrzenia codziennie w godzinach 8-20 w podwarszawskich Łomiankach. Więcej info pod nr tel 533 [zasłonięte] 650. Odpowiadam na smsy, dla zainteresowanych więcej zdjęć na maila.

PS.
zapomniałem dopisać do aukcji, że fiat
- nie ma założonej linki ssania (jest w komplecie),
- nie ma założonych spryskiwaczy,
- czasami zacina mu się rozrusznik, najczęściej jak się gdzieś jedzie, jest ciepły i się nagrzeje, to jak się go zgasi, to już nie chce odpalić. Trzeba czymś "stuknąć" w rozrusznik żeby załapał...