.
.
Troche faktów:
- 1991 FSO Warszawa 125P 1.5 ME (tak ma w dowodzie) czyli Fiat 125p
- przegląd techniczny ważny do 12-08-2015,
- aktualne OC w PZU,
- pierwsza rejestracja 02.07.1991 rok,
- Nr VIN: SUP115DC202[zasłonięte]121
- silnik 1480 cm3 (Polonez)
- skrzynia 5 polonezowska (we wnętrzu widać że stoi w pionie - własny pomysł montażu) - bezcenne,
- koła zimowe 13 w kolorze czarnym z oponami Dębica w bdb stanie.
.
.
Nowe graty zamontowane w samochodzie podczas remontu:
- gałka skrzyni biegów z Fiata 1973 (z samochodzikiem),
- przedni pas klasyk,
- tylni pas klasyk,
- nowe klamki kasetowe wraz z zamkami i wkładką wlewu paliwa, (+dwa kluczyki)
- znaczek chrom na grill Polski Fiat,
- boczne małe kierunki chromowane,
- nowa lampa podświetlenia tablicy rejestracyjnej - chrom,
- nowa lampa wsteczna,
- grill chromowany,
- okulary chromowane,
- kierunki przednie duże,
- lampy przednie oklejone na żółto,
- pionowe włoskie lampy tylne,
- osłonki na lampy tylne (od strony bagażnika) - czyli klasyk,
- wnętrze: fotele, kanapa i boczki z Fiata 1975,
- deska metalowa z 1971 roku w oryginalnym kolorze L87,
- zegary srebrne z 1973 roku, działają,
- czarna gitara,
- przełączniki oryginalne czarne (działają także światła awaryjne),
- znaczek na desce Polski Fiat.
- przełączniki przerobione z MRa na klasyka z klasycznymi chromowanymi cięgnami/przełącznikami,
- stacyjka z lewej strony (z kluczykiem 1973 rok),
- z prawej strony kolumny oryginalna zaślepka,
- nowy dywan przedni w kolorze szarym (tak jak i tylny),
- całe wnętrze stylizowane na klasyku z roku 1973.
- tylna półka, plastik ręcznego, półeczka przy gałce skrzyni biegów, a także plastiki deski pomalowane w brązowy półmat (akryl),
- kolumna wraz obudową przerobiona z MRa 1991 na klasyka 1973,
- pedały i zastrzały z MRa,
- nagrzewnica schowana pod deską pochodzi od MRa,
- kierownica z 1974 Fiata MonteCarlo, czarna skóra w dobrym (oryginalnym stanie) wraz z klaksonem i Logo MonteCarlo.
- szerokie koła stalowe (jako dodatkowa opcja zakupu) od Fiata Abarth 128, 13 cali 4x98, odnowione, wypiaskowane, lakier proszkowy L87, do tego opony 2x Fulda Carat 2x Pirelli S2000 w rozmiarze 185/50R13, po 6mm każda, (za koła dopłata 1200 zł za kpl)
- auto sprzedaję na kołach stalowych, czarnych z oponami zimowymi dębica w stanie bdb.
.
Fiat w całości odnowiony, zero rdzy, wstawione łatki przednich błotników, a także przerobione błotniki przednie z MRa na Klasyka, (nie są ulepione ze szpachli). Tylne słupki przespawane z klasyka 1973, oryginalne wloty chromowane. Zderzaki z klasyka 1973 bez kłów. Pomalowane zostało wszystko oprócz komory i bagażnika (w oryginale w kolorze L56). Felce w kolorze czarnym. Maska przednia wypiaskowana, w podkładzie proszkowym szarym od wewnątrz. Tylna klapa od rocznika 1975 z zamkiem na kluczyk (brak kluczyka) a od wewnątrz czarna. Wnętrze bagażnika wyspawane, brak dziur (oprócz odpływowych), wygumowane i zabezpieczone PolRust'em, przykryte czarnym kolorem w stukturze. Wymieniony przegub skrzynia-wał (60zł), tylny most ok, zawieszenie także, nic nie stuka, nie puka...
.
.
Fiat jeżdzi, odpala, pali gume i zapier..dala... Ma ważny przegląd techniczny do 12.08.2015, do poprawki może być np hamulec ręczny (ja go nie używam, ale Tobie może to przeszkadzać), hamulce, płyny, oleje - okej. Cena do rozsądnej negocjacji. Przyjedź, przejedź się, oceń a potem ewentualnie targuj.
.
.
Opcja Kup teraz tylko po oględzinach ! Auto do obejrzenia codziennie w godzinach 8-20 w podwarszawskich Łomiankach. Więcej info pod nr tel 533
[zasłonięte] 650. Odpowiadam na smsy, dla zainteresowanych więcej zdjęć na maila.
PS.
zapomniałem dopisać do aukcji, że fiat
- nie ma założonej linki ssania (jest w komplecie),
- nie ma założonych spryskiwaczy,
- czasami zacina mu się rozrusznik, najczęściej jak się gdzieś jedzie, jest ciepły i się nagrzeje, to jak się go zgasi, to już nie chce odpalić. Trzeba czymś "stuknąć" w rozrusznik żeby załapał...