Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Polski e-konsument - typologia, zachowania / NOWA

12-07-2012, 18:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 27.83 zł     
Użytkownik orbito-pl
numer aukcji: 2396065745
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 17   
Koniec: 03-07-2012, 19:43

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SPRZEDAJĄCY

Wojciech Kojemski
ul. Aluzyjna 33c/801
03-149 Warszawa
NIP: 118[zasłonięte]125-13

ODBIÓR OSOBISTY


Zobacz mapki.

KONTAKT

Pn.-Pt.:    11:00 - 17:00
Sobota:   11:00 - 14:00

22 [zasłonięte] 22

601 [zasłonięte] 858

Skype
Gadu-gadu
[zasłonięte]@orbito.pl

ZAPEWNIAM

• szybka i rzetelna obsługa

• szybki kontakt (mail, telelefon,
   GG, Skype)

• płatność gotówką, przelew, karta

• solidna, bezpieczna przesyłka

• paragon lub faktura VAT

• wysyłka za granicę

• 10 dni na zwrot

PLATNOŚCI

Opcja 1 - Płatność Allegro 
e-przelew, przelew bankowy,
karta kredytowa, płatność
oddziale banku lub na poczcie
(wydruk gotowego formularza)

Opcja 2 - przelew    
89 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0250090 [zasłonięte] 716025
W tytule wpisz tylko i wyłącznie swój login Allegro!

Opcja 3 - gotówka, w przypadku:
- odbioru osobistego,
- przesyłki płatnej za pobraniem.

ZBIORCZA PRZESYŁKA

Wszystkie opcje kosztów wysyłki podaję w zakładce Dostawa i Płatność. Po zakończeniu zakupów wypełnij Formularz Zapłaty i Dostawy, a koszt zbiorczej przesyłki zostanie automatycznie obliczony.

LISTY ZWYKŁE

Listy ekonomiczne i priorytetowe to przesyłki nierejestrowane. Oznacza to, że nie posiadają nr nadawczego. Nie ma dowodu nadania takiej przesyłki, ani możliwości jej reklamowania w razie zaginięcia. Ryzyko związane z wyborem listu zwykłego ponosi Kupujący.

Przedmiot aukcji:
Polski e-konsument - typologia, zachowania
Termin realizacji:

Autor: Jaciow Magdalena, Wolny Robert

Wydawnictwo: Helion

Typ produktu: książka

Liczba stron: 192

Oprawa: miękka

Format: 180x235

ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46340

Data wydania: 2[zasłonięte]011-09


E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.

Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta.

Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów - ich cech i zachowań - ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek.

    W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania:
  1. KIM JEST e-konsument? Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujących zakupów w sieci.
  2. CO KUPUJE e-konsument? Dowiesz się, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów.
  3. DLACZEGO KUPUJE w internecie? Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci.
  4. JAK KUPUJE? Dowiesz się, w jaki sposób i z jakich źródeł e-konsumenci gromadzą informacje o ofercie, co determinuje wybór produktu bądź usługi, jak płacą za produkt, jak zamawiają i odbierają kupiony produkt.
  5. GDZIE KUPUJE? W sklepie internetowym czy na aukcji? Czym kieruje się, wybierając miejsce zakupu?

Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyć "fotografię" e-konsumenta oraz jego "koszyka zakupów".

Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy informacji, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem.


Partner wydania:

H_POLEKO