SPRZEDAJĄCY
Wojciech Kojemski
ul. Aluzyjna 33c/801
03-149 Warszawa
NIP: 118[zasłonięte]125-13
KONTAKT
|
Pn.-Pt.: 11:00 - 17:00
Sobota: 11:00 - 14:00
|
|
22 [zasłonięte] 22
|
|
601 [zasłonięte] 858
|
| Skype |
| Gadu-gadu |
| [zasłonięte]@orbito.pl |
ZAPEWNIAM
• szybka i rzetelna obsługa
• szybki kontakt (mail, telelefon,
GG, Skype)
• płatność gotówką, przelew, karta
• solidna, bezpieczna przesyłka
• paragon lub faktura VAT
• wysyłka za granicę
• 10 dni na zwrot
PLATNOŚCI
Opcja 1 - Płatność Allegro
e-przelew, przelew bankowy,
karta kredytowa, płatność
oddziale banku lub na poczcie
(wydruk gotowego formularza)
Opcja 2 - przelew
89 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0250090 [zasłonięte] 716025
W tytule wpisz tylko i wyłącznie swój login Allegro!
Opcja 3 - gotówka, w przypadku:
- odbioru osobistego,
- przesyłki płatnej za pobraniem.
ZBIORCZA PRZESYŁKA
Wszystkie opcje kosztów wysyłki podaję w zakładce Dostawa i Płatność. Po zakończeniu zakupów wypełnij Formularz Zapłaty i Dostawy, a koszt zbiorczej przesyłki zostanie automatycznie obliczony.
LISTY ZWYKŁE
Listy ekonomiczne i priorytetowe to przesyłki nierejestrowane. Oznacza to, że nie posiadają nr nadawczego. Nie ma dowodu nadania takiej przesyłki, ani możliwości jej reklamowania w razie zaginięcia. Ryzyko związane z wyborem listu zwykłego ponosi Kupujący.
|
Przedmiot aukcji:
Polski e-konsument - typologia, zachowania
Termin realizacji:
Autor: Jaciow Magdalena, Wolny Robert
Wydawnictwo: Helion
Typ produktu: książka
Liczba stron: 192
Oprawa: miękka
Format: 180x235
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46340
Data wydania: 2[zasłonięte]011-09
E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.
Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta.
Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów - ich cech i zachowań - ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek.
W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania:
- KIM JEST e-konsument? Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujących zakupów w sieci.
- CO KUPUJE e-konsument? Dowiesz się, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów.
- DLACZEGO KUPUJE w internecie? Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci.
- JAK KUPUJE? Dowiesz się, w jaki sposób i z jakich źródeł e-konsumenci gromadzą informacje o ofercie, co determinuje wybór produktu bądź usługi, jak płacą za produkt, jak zamawiają i odbierają kupiony produkt.
- GDZIE KUPUJE? W sklepie internetowym czy na aukcji? Czym kieruje się, wybierając miejsce zakupu?
Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyć "fotografię" e-konsumenta oraz jego "koszyka zakupów".
Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy informacji, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem.
Partner wydania:
H_POLEKO
|