PAMIĘTAJ!!!
Książka jest NOWA stan IDEALNY!
PŁACISZ TYLKO CENĘ KUP TERAZ!
DARMOWA E-PRZESYŁKA POCZTĄ POLSKĄ GRATIS!
TOTALNA WYPRZEDAŻ -50% !!!
34,90zł -------> 17,45zł
DOSTAWA GRATIS!!!
Polski e-konsument - typologia, zachowania Autorzy: Magdalena Jaciow, Robert Wolny E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług. Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta. Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów — ich cech i zachowań — ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek. W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania: 1. KIM JEST e-konsument? Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujących zakupów w sieci. 2. CO KUPUJE e-konsument? Dowiesz się, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów. 3. DLACZEGO KUPUJE w internecie? Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci. 4. JAK KUPUJE? Dowiesz się, w jaki sposób i z jakich źródeł e-konsumenci gromadzą informacje o ofercie, co determinuje wybór produktu bądź usługi, jak płacą za produkt, jak zamawiają i odbierają kupiony produkt. 5. GDZIE KUPUJE? W sklepie internetowym czy na aukcji? Czym kieruje się, wybierając miejsce zakupu? Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyć "fotografię" e-konsumenta oraz jego "koszyka zakupów". Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy informacji, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem.
Autorzy: Magdalena Jaciow, Robert Wolny
E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.
Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta.
Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów — ich cech i zachowań — ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek.
Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyć "fotografię" e-konsumenta oraz jego "koszyka zakupów".
Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy informacji, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem.
HIT WYDAWNICZY!!!
Książka jest NOWA stan IDEALNY.
Wraz z każdą przesyłką otrzymasz PARAGON FISKALNY.
Na życzenie wystawiam Fakturę VAT.
Wysyłka GRATIS!
Książki ZAWSZE wysyłam w BARDZO BEZPIECZNYM OPAKOWANIU!!!
Oczywiście istnieje możliwość osobistego odbioru w Bielsku-Białej.
Serdecznie zapraszam do licytacji gwarantując rzetelną i szybką realizację.
TOTALNA WYPRZEDAŻ -50% !!! 34,90zł -------> 17,45zł DOSTAWA GRATIS!!!
PAMIĘTAJ!
Kupując jednocześnie więcej książek na moich aukcjach
OSZCZĘDZASZ!
Za wszystkie zakupione książki zapłacisz jeszcze mniej!
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA INNE -----MOJE AUKCJE-----
GDZIE ZNAJDZIESZ WIELE CIEKAWYCH NOWYCH KSIĄŻEK
W SUPER CENACH!!!
SZUKASZ NOWEJ DOBREJ KSIĄŻKI?
W ATRAKCYJNEJ CENIE?
ZNAJDZIESZ JĄ NA MOICH AUKCJACH NA ALLEGRO!
UWAGA!!!Książkę wysyłam NATYCHMIAST! po otrzymaniu zapłaty
lub
Serdecznie zapraszam!