Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Polski e-konsument - typologia, zachowania -50%!!!

24-04-2014, 9:49
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 17.45 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 17.45 zł     
Użytkownik mikipinki
numer aukcji: 4140653429
Miejscowość Bielsko-Biała
Licytowało: 1    Wyświetleń: 122   
Koniec: 24-04-2014 09:41:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

PAMIĘTAJ!!!

Książka jest NOWA stan IDEALNY!

 

PŁACISZ TYLKO CENĘ KUP TERAZ!

DARMOWA E-PRZESYŁKA POCZTĄ POLSKĄ GRATIS!

 

 

 

 

 

 

 

TOTALNA WYPRZEDAŻ -50% !!!

34,90 -------> 17,45zł

DOSTAWA GRATIS!!!

 

 

 

 

Polski e-konsument - typologia, zachowania

Autorzy:  Magdalena Jaciow, Robert Wolny

E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.

Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta.

Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów — ich cech i zachowań — ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek.

    W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania:
  • 1. KIM JEST e-konsument? Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujących zakupów w sieci.
  • 2. CO KUPUJE e-konsument? Dowiesz się, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów.
  • 3. DLACZEGO KUPUJE w internecie? Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci.
  • 4. JAK KUPUJE? Dowiesz się, w jaki sposób i z jakich źródeł e-konsumenci gromadzą informacje o ofercie, co determinuje wybór produktu bądź usługi, jak płacą za produkt, jak zamawiają i odbierają kupiony produkt.
  • 5. GDZIE KUPUJE? W sklepie internetowym czy na aukcji? Czym kieruje się, wybierając miejsce zakupu?

Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyć "fotografię" e-konsumenta oraz jego "koszyka zakupów".

Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy informacji, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem.

 

Żródło: Wyd. ONEPRESS

 

 

 

HIT WYDAWNICZY!!!

 

 


 

 

Książka jest NOWA stan IDEALNY.

Wraz z każdą przesyłką otrzymasz PARAGON FISKALNY.

Na życzenie wystawiam Fakturę VAT.

Wysyłka GRATIS!

Książki ZAWSZE wysyłam w BARDZO BEZPIECZNYM OPAKOWANIU!!!

Oczywiście istnieje możliwość osobistego odbioru w Bielsku-Białej.

Serdecznie zapraszam do licytacji gwarantując rzetelną i szybką realizację.

 


 


 



 



 




 


 


 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTALNA WYPRZEDAŻ -50% !!!

34,90 -------> 17,45zł

DOSTAWA GRATIS!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PAMIĘTAJ!

Kupując jednocześnie więcej książek na moich aukcjach

OSZCZĘDZASZ!

Za wszystkie zakupione książki zapłacisz jeszcze mniej!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA INNE -----MOJE AUKCJE-----

GDZIE ZNAJDZIESZ WIELE CIEKAWYCH NOWYCH KSIĄŻEK

W SUPER CENACH!!!

SZUKASZ NOWEJ DOBREJ KSIĄŻKI?

W ATRAKCYJNEJ CENIE?

ZNAJDZIESZ JĄ NA MOICH AUKCJACH NA ALLEGRO!



UWAGA!!!

Książkę wysyłam NATYCHMIAST! po otrzymaniu zapłaty

lub


Serdecznie zapraszam!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Polski e-konsument - typologia, zachowania -50%!!!