Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Polski e-konsument - typologia, zacho...~ WAWA 24H

17-06-2015, 19:23
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 10.90 zł      Aktualna cena: 10.90 zł     
Użytkownik orbito-pl
numer aukcji: 5369006983
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 19   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SPRZEDAJĄCY

ul. Aluzyjna 34
03-149 Warszawa
NIP: 118[zasłonięte]125-13

ODBIÓR OSOBISTY

odbiór osobisty

Zobacz więcej: opis + mapki.

BANK

Konto bankowe (mBank):
35 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 068543

W tytule przelewu koniecznie wpisz
swój login Allegro!

ZBIORCZA PRZESYŁKA

odbiór osobisty

PRZESYŁKI ZAGRANICZNE

Przedmiot aukcji:
Polski e-konsument - typologia, zachowania
Termin realizacji:
availability
Polski e-konsument - typologia, zacho...~ WAWA 24H

Wydawnictwo: Helion

Autor: Jaciow Magdalena, Wolny Robert

ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46340

Liczba stron: 192

Format: 180x235


E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.

Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta.

Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów - ich cech i zachowań - ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek.

    W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania:
  • 1. KIM JEST e-konsument? Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujących zakupów w sieci.
  • 2. CO KUPUJE e-konsument? Dowiesz się, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów.
  • 3. DLACZEGO KUPUJE w internecie? Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci.
  • 4. JAK KUPUJE? Dowiesz się, w jaki sposób i z jakich źródeł e-konsumenci gromadzą informacje o ofercie, co determinuje wybór produktu bądź usługi, jak płacą za produkt, jak zamawiają i odbierają kupiony produkt.
  • 5. GDZIE KUPUJE? W sklepie internetowym czy na aukcji? Czym kieruje się, wybierając miejsce zakupu?

Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyć "fotografię" e-konsumenta oraz jego "koszyka zakupów".

Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy informacji, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem.


Partner wydania:

H_POLEKO
W: 0.369