Polski e-konsument - typologia, zachowania
PROMOCJA! -50%
34.90zł 17.45zł
Autorzy: Magdalena Jaciow, Robert Wolny
Rok wydania: 2011
Stron: 192
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3402-6
Format: 180x235
Oprawa: miękka
Książka jest nowa
E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.
Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta.
Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów — ich cech i zachowań — ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek.
W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania:
- 1. KIM JEST e-konsument? Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujących zakupów w sieci.
- 2. CO KUPUJE e-konsument? Dowiesz się, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów.
- 3. DLACZEGO KUPUJE w internecie? Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci.
- 4. JAK KUPUJE? Dowiesz się, w jaki sposób i z jakich źródeł e-konsumenci gromadzą informacje o ofercie, co determinuje wybór produktu bądź usługi, jak płacą za produkt, jak zamawiają i odbierają kupiony produkt.
- 5. GDZIE KUPUJE? W sklepie internetowym czy na aukcji? Czym kieruje się, wybierając miejsce zakupu?
Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyć "fotografię" e-konsumenta oraz jego "koszyka zakupów".
Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy informacji, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem.
Partner wydania:
onepress_e-biznes praca, komunikacja, witryna, aukcje internetowe, pr, e-commerce, zysk, własna firma, media, allegro, sprzedaż, przewaga konkurencyjna, program partnerski, prawo, konsument, marketing, twitter, blog, facebook, rynek, kurs, książka, podręcznik, tutorial,internet, skuteczność, praca, mailing, kariera, kampania reklamowa, komunikacja, zysk, e-biznes, copywriter, koszty, konkurencja, klient, społeczność, media społecznościowe, sieć, telefon, rozwój, usability, reklama, projektowanie, kurs, książka, podręcznik, tutorial