Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Polski e-konsument - typologia, PROMOCJA -50%

25-03-2015, 17:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 17.45 zł     
Użytkownik book_point
numer aukcji: 5121099135
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 1   
Koniec: 25-03-2015 17:32:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  @   POSZUKUJĘ
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@bookpoint.pl
tel. 32 230 98 63 w. 121, 188
fax. 32 230 98 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice

Polski e-konsument - typologia, zachowania

Okładka książki Polski e-konsument - typologia, zachowania

PROMOCJA! -50%
34.90zł 17.45zł

Autorzy: Magdalena Jaciow, Robert Wolny

Rok wydania: 2011

Stron: 192

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3402-6

Format: 180x235

Oprawa: miękka

Książka jest nowa

E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.

Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta.

Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów — ich cech i zachowań — ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek.

    W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania:
  • 1. KIM JEST e-konsument? Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujących zakupów w sieci.
  • 2. CO KUPUJE e-konsument? Dowiesz się, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów.
  • 3. DLACZEGO KUPUJE w internecie? Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci.
  • 4. JAK KUPUJE? Dowiesz się, w jaki sposób i z jakich źródeł e-konsumenci gromadzą informacje o ofercie, co determinuje wybór produktu bądź usługi, jak płacą za produkt, jak zamawiają i odbierają kupiony produkt.
  • 5. GDZIE KUPUJE? W sklepie internetowym czy na aukcji? Czym kieruje się, wybierając miejsce zakupu?

Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyć "fotografię" e-konsumenta oraz jego "koszyka zakupów".

Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy informacji, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem.



Partner wydania:

onepress_e-biznes praca, komunikacja, witryna, aukcje internetowe, pr, e-commerce, zysk, własna firma, media, allegro, sprzedaż, przewaga konkurencyjna, program partnerski, prawo, konsument, marketing, twitter, blog, facebook, rynek, kurs, książka, podręcznik, tutorial,internet, skuteczność, praca, mailing, kariera, kampania reklamowa, komunikacja, zysk, e-biznes, copywriter, koszty, konkurencja, klient, społeczność, media społecznościowe, sieć, telefon, rozwój, usability, reklama, projektowanie, kurs, książka, podręcznik, tutorial