Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Polski e-konsument - typologia [nowa]

19-01-2012, 14:19
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29.30 zł     
Użytkownik infmaster
numer aukcji: 1996488933
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 12   
Koniec: 12-01-2012 22:59:35
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książka jest NOWA,
w stanie IDEALNYM.

Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki.

Polski e-konsument - typologia, zachowania

Polski e-konsument - typologia, zachowania

Wydawnictwo: OnePress


E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.

Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta.

Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów - ich cech i zachowań - ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek.

    W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania:
  • 1. KIM JEST e-konsument? Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujących zakupów w sieci.
  • 2. CO KUPUJE e-konsument? Dowiesz się, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów.
  • 3. DLACZEGO KUPUJE w internecie? Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci.
  • 4. JAK KUPUJE? Dowiesz się, w jaki sposób i z jakich źródeł e-konsumenci gromadzą informacje o ofercie, co determinuje wybór produktu bądź usługi, jak płacą za produkt, jak zamawiają i odbierają kupiony produkt.
  • 5. GDZIE KUPUJE? W sklepie internetowym czy na aukcji? Czym kieruje się, wybierając miejsce zakupu?

Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyć "fotografię" e-konsumenta oraz jego "koszyka zakupów".

Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy informacji, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem.


Partner wydania:


Spis treści:
Wprowadzenie (5)
Rozdział 1. Jak definiować polskiego e-konsumenta? - dylematy terminologiczne (9)
  • 1. E-konsument i jego zachowania nabywcze (10)
  • 2. Uwarunkowania zachowań nabywczych e-konsumenta (17)

Rozdział 2. Jak badać polskiego e-konsumenta? - dylematy metodologiczne (27)
  • 1. Źródła informacji o e-konsumencie (28)
  • 2. Metody i techniki badania e-konsumenta (40)
  • 3. Założenia metodologiczne badania polskiego e-konsumenta (48)

Rozdział 3. Jaki jest polski e-konsument? - dylematy poznawcze (57)
  • 1. Portret demograficzny, społeczno-zawodowy i ekonomiczny polskiego e-konsumenta (58)
  • 2. Portret psychologiczny polskiego e-konsumenta (65)
  • 3. Czas wolny polskiego e-konsumenta (78)
  • 4. Internet w życiu polskiego e-konsumenta (96)

Rozdział 4. Jak kupuje polski e-konsument? - dylematy poznawcze (107)
  • 1. Struktura asortymentowa koszyka zakupów polskiego e-konsumenta (108)
  • 2. Motywy dokonywania zakupów w sieci (112)
  • 3. Źródła informacji o ofercie produktowej w sieci (116)
  • 4. Determinanty wyboru produktów (132)
  • 5. Miejsca i warunki zakupów w sieci (144)

Rozdział 5. Jak wykorzystać wiedzę o polskim e-konsumencie? - dylematy aplikacyjne (167)
  • 1. Typy polskiego e-konsumenta (167)
  • 2. Wytyczne do działań marketingowych w handlu elektronicznym (178)

Bibliografia (187)

Polski e-konsument - typologia, zachowania

Szybka wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty.

Przy zakupie powyżej 190zł
dostawa kurierem GRATIS

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zobacz nasze pozostałe aukcje