Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Polonez Karawan Bella - Stance, Cult, Youngtimer

16-10-2014, 18:30
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 8 900 zł     
Użytkownik GabrielGranas
numer aukcji: 4675390825
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 3069   
Koniec: 16-10-2014 18:10:18

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1998
Przebieg (km): 200000
Pojemność silnika (cm3): 1600
Moc silnika (KM): 85
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Inny
Liczba drzwi: 2/3
Kolor: Czarny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Wspomaganie kierownicy, Skórzana tapicerka, Alufelgi
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam, wystawiam na sprzedaż rzadki model Poloneza po konwersji na karawan w firmie Bella. 


Auto przeszło szereg modyfikacji stylistycznych oraz zawieszenia w celu obniżenia pojazdu. Zostały założone nowe repliki kultowych BBS RS w rozmiarach 16x8 oraz 16x9 cali z oponami letnimi w rozmiarach 195/40 oraz 215/35. W przednim zawieszeniu sprężyny od trucka zostały skrócone, a mocowania dolnych wahaczy w belce zostały przerobione tak aby zwiększyć negatywne pochylenie przednich kół. Do tego dochodzą dystanse o grubości 2cm oraz nowe dłuższe śruby kół.

 

Tylne zawieszenie jest inne niż w standardowym Polonezie, zatem standardowa metoda “klepania resoru” by się tutaj nie sprawdziła. Rozwiązaniem okazało się przerobienie punktów mocowania na moście, tak aby most mocowany był nad resorami zamiast pod nimi. Przy takim obniżeniu zagwostką okazał się również zbiornik paliwa, o który zawadzał wał napędowy. Aby rozwiązać ten problem zbiornik został zamontowany z tyłu w miejscu przeznaczonym na koło zapasowe. Wlew paliwa jednak pozostał w fabrycznym miejscu na tylnym błotniku.

 

Wszystkie szyby zostały przyciemnione najciemniejszą dostępną folią, a w szybach paki widnieją logotypy słynnej marki Jack Daniels. Przyciemnione zostały także tylne lampy, kierunkowskazy na przednich błotnikach, oraz przednie halogeny.

 

We wnętrzu również nie obyło się bez zmian. Fabryczne fotele od Poloneza truck zostały zastąpione wygodnymi skórzanymi siedzeniami z Peugeota 306 GTI. Podsufitka oraz niektóre inne elementy wnętrza zostały zabarwione na czarno, a kierownica to replika Nardi Torino z nabą pochodzącą z BMW e30.

 

Ogólny stan auta ocenić można na 5 z plusem. Niedawno położony został świeży lakier który jest w stanie bardzo dobrym, jednak jeśli ktoś jest perfekcjonistą mógłby miejscami wypolerować efekt morki. Wszystkie części użyte do modyfikacji zostały zakupione w stanie nowym, więc również są w doskonałym stanie. Jest jednak kilka drobiazgów które wymagają wglądu, między innymi: sporadycznie działający wskaźnik poziomu paliwa, brak hamulca ręcznego, oraz popękana deska rozdzielcza.

 

Pozostała również kwestia wykończenia paki, jednak to zostawiam przyszłemu właścicielowi ponieważ każdy kto widział auto miał własny pomysł na wygospodarowanie jej: może zabudowa car-audio, albo barek z Jack-Daniels’em?

 

Polonez znakomicie się sprawdza się jako reklama lub po prostu auto do odwiedzania zlotów i innych imprez motoryzacyjnych. Niesamowicie przyciąga uwagę i jest wyjątkową atrakcją.

 

Uprzedzę tych którzy nie jeździli wcześniej tak obniżonym autem na tego typu felgach - nie jest to pojazd nadający się do jazdy na co dzień lub w długie trasy.

 

 

W razię pytań zapraszam do kontaktu i na oględziny w Warszawie. Tel: 510-[zasłonięte]-222