Mam do zaoferowania Poloneza Caro Plus w niespotykanym stanie technicznym.
W kwietniu 1997 roku do produkcji trafił Polonez Caro Plus zmodernizowany zgodnie z linią „Plus”. Różnił się on przede wszystkim nową deską rozdzielczą, lakierowanymi zderzakami, czy nowym typem jednopunktowego wtrysku Bosch. Wprowadzono także standardowo hydrauliczne wspomaganie kierownicy (wcześniej oferowane w opcji). W 1997 roku sprzedano 61 915 egzemplarzy tego modelu, co zapewnia dużą dostępność części zarówno nowych jak i używanych.
Samochód jest w 100% w oryginalnym stanie. MA NAWET PIERWSZY LAKIER! (co łatwo można sprawdzić). Oryginalne wnętrze i tapicerka (fotele nieprzetarte i niezapadnięte!). Oczywiście jest bezwypadkowy, jestem jego II właścicielem. Auto było i jest garażowane przez cały czas, nigdy nie było wyjeżdżane na śnieg i sól drogową, dzięki czemu nie ma na nim rdzy. Podłoga, karoseria i zawieszenie jest w nienagannym stanie. Silnik pracuje równo, pali bez najmniejszego problemu bez względu na temperaturę. Okna szczelne – nic nie przecieka. Wszystko działa: oświetlenie wewnątrz i zewnątrz samochodu, deska rozdzielcza, zamki, radio, termostat, ogrzewanie itp. Auto jest bardzo zadbane, często sprawdzane, przeglądane na bieżąco.
Wszystkie wymiany są udokumentowane, samochód był serwisowany w Michałowicach u mechanika FSO z 30 letnim doswiadczeniem. Na wszystkie wymiany są dokumenty.
Polonez ma książkę serwisową, bardzo skrupulatnie prowadzoną przez poprzedniego właściciela.
Dane techniczne:
- rok produkcji: 1997 r.
- silnik benzynowy: 1,6 GLi, moc 76 KM,
- przebieg 149 300 km (oryginalny i w całości udokumentowany),
- przegląd techniczny ważny do 10 listopada 2014 r.
- ubezpieczenie OC ważne do 28 marca 2014 r.
- pierwszy lakier metalic.
- pełna dokumentacja pojazdu i dwa komplety kluczy.
Wyposażenie dodatkowe:
- wspomaganie kierownicy,
- podgrzewana tylna szyba,
- fabryczny centralny zamek (+ pilot),
- autoalarm,
- światła przeciwmgłowe,
- radio CD Kenwood,
- blokada skrzyni biegów,
- komputer pokładowy,
- oryginalne stalowe felgi FSO.
W samochodzie zostały ostatnio wymienione:
- panewki, szlif wału korbowego,
- przednie zawieszenie,
- sprzęgło,
- nowy pasek rozrządu,
- kapitalny remont tylnego mostu,
- nowy termostat,
- nowy akumulator,
- oleje, płyny, świece, filtry,
- nowe hamulce: klocki i tarcze (+ szczęki) z czujnikami zużycia,
- nowe opony,
- polerowanie lakieru,
- konserwacja podwozia,
- przegląd głównych podzespołów i elektryki,
- nowe przewody oraz czyszczenie zbiornika paliwa,
- nowa linka hamulca ręcznego.
Cztery tygodnie temu zostało wykonane kompleksowe pranie siedzeń, kanapy, boczków i całej tapicerki w profesjonalnym zakładzie, dla jeszcze lepszego komfortu jazdy. Jest to istotne ponieważ, większość takich aut od nowości nie jest odświeżana, co nie do końca jest przyjemne. Mówi się, że czysty samochód mniej się psuje :)
Samochód nie jest nowy i posiada wady, ten egzemplarz konkretnie dwie: - pierwsza to cena, ale ją możesz negocjować, - druga brak oryginalnego lewarka (pracuję nad tym, więc może uda mi się jakieś jeszcze kupić).
Samochód na co dzień można obejrzeć w Warszawie (Bielany), natomiast wychodząc naprzeciw tym z Państwa, który są z południowej części Polski, istnieje możliwość obejrzenia auta w Kozienicach (100 km od Warszawy na południe). Jestem tam co tydzień.
Kontakt:
tel. 512 [zasłonięte] 592
mail: [zasłonięte]@wp.pl
lub poprzez „pytanie do sprzedającego“.
|