Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Polonez caro atu plus obsługa naprawa instrukcja

20-01-2012, 16:16
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 52 zł     
Użytkownik julka74
numer aukcji: 2050879376
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 14   
Koniec: 10-02-2012 15:51:46
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest

bogato ilustrowany poradnik

dotyczący obsługi i naprawy samochodów

POLONEZ

CARO/ATU

CARO PLUS/ATU PLUS.

Obsługa i naprawa

W książce opisano obsługę i naprawę zespołów samochodów osobowych Polonez (również wersję Kombi) wyposażonych w:
· silnik benzynowy 1.5 (1481 cm3) o mocy 60 kW (82 KM), z gaźnikiem dwuprzelotowym typu 34S2 C12/100;
· silnik benzynowy 1.5i (1481 cm3) o mocy 55 kW (75 KM), z wtryskiem jednopunktowym Multec TBI 700;
· silnik benzynowy 1.6 (1598 cm3) o mocy 64 kW (87 KM), z gaźnikiem dwuprzelotowym typu 34S2 C16/100;
· silnik benzynowy 1.6i (1598 cm3) o mocy 57 kW (77 KM) lub 56 kW (76 KM), z wtryskiem jednopunktowym Multec TBI 700 lub Bosch Mono-Motronic;
· silnik benzynowy 1.4MPi (1389 cm3) o mocy 76 kW (103 KM), z wtryskiem wielopunktowym opracowanym przez firmę Rover;
· silnik benzynowy 1.6 GSI (1598 cm3) o mocy 62 kW (84 KM), z wtryskiem wielopunktowym Multec XM;
· silnik wysokoprężny 1.9D (1905 cm3) o mocy 51 kW (69 KM), z rotacyjną pompą wtryskową Bosch VE R 272-2 lub VE R 425-1.

Opisy napraw uzupełniono danymi technicznymi i regulacyjnymi, tablicą momentów dokręcania oraz schematami elektrycznymi

Wydawnictwo: Auto

Stron: 456

Format: A4

Schematy elektryczne


SPIS TREŚCI:

1. WSTĘP
1.1. DANE TECHNICZNE
Masy samochodu
Wymiary zewnętrzne
Bezpieczniki i żarówki
Koła i ogumienie
Uszczelniacze i łożyska
Oznaczenia
Charakterystyka techniczna
Momenty dokręcania
1.2. DANE EKSPLOATACYJNE
Osiągi samochodu
Zużycie paliwa
Kontrole okresowe
Materiały eksploatacyjne

2. SILNIKI 1.5/1.6 ORAZ 1.5i/1.6i
Typowe niesprawności silników
2.1. DEMONTAŻ SILNIKA
Wymontowanie / zamontowanie silnika
Rozbiórka silnika
Składanie silnika
2.2. GŁOWICA
Zdjęcie / założenie głowicy
Wymiana uszczelniaczy zaworów
Naprawa głowicy
2.3. TŁOKI I KORBOWODY
Weryfikacja części
Składanie tłoka i korbowodu
2.4. WAŁ KORBOWY I KOŁO ZAMACHOWE
Weryfikacja i naprawa części
Wymiana uszczelniaczy wału korbowego
2.5. KADŁUB
2.6. ROZRZĄD
Regulacja luzów zaworów
Naprawa zespołu dźwigni zaworów
Wymiana paska zębatego i kół rozrządu
Wymiana popychaczy hydraulicznych
2.7. SMAROWANIE
Wymiana oleju
Naprawa pompy oleju
2.8. CHŁODZENIE
Wymiana płynu chłodzącego
Wymiana termostatu
Wymiana pompy płynu chłodzącego
Naprawa pompy płynu chłodzącego
Wymiana paska klinowego i regulacja naciągu
2.9. ZASILANIE GAŹNIKOWE
Opis gaźnika 34S2C
Obsługa gaźnika
Regulacja poziomu paliwa w gaźniku
Regulacja biegu jałowego
Naprawa pompy paliwa
2.10. ZASILANIE WTRYSKOWE MULTEC
Opis układu wtryskowego
Sprawdzanie działania układu
2.11. ZASILANIE WTRYSKOWE MONO-MOTRONIC
Opis układu wtryskowego
Sprawdzanie działania układu
2.12. ZAPŁON
Obługa świec zapłonowych
Obsługa i sprawdzanie układu zapłonowego (silniki 1.5/1.6/)
Wymontowanie / zamontowanie rozdzielacza zapłonu
Regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu (silniki 1.5/1.6)
2.13. WYDECH

3. SILNIK 1.4 MPi
3.1. DEMONTAŻ SILNIKA
Rozbiórka silnika
Naprawa i składanie silnika
3.2. GŁOWICA
Zdjęcie / założenie głowicy
Naprawa i składanie głowicy
3.3. ROZRZĄD
Wymiana paska rozrządu
3.4. SMAROWANIE
Wymiana oleju i filtra oleju
Naprawa pompy oleju
3.5. CHŁODZENIE
Wymiana płynu chłodzącego
Wymiana termostatu
Wymiana pompy płynu chłodzącego
3.6. ZASILANIE WTRYSKOWE
Opis układu wtryskowego
Sprawdzanie działania układu
3.7. WYDECH

4. SILNIK WYSOKOPRĘŻNY 1.9D
Typowe niesprawności silnika
4.1. DEMONTAŻ SILNIKA
Rozbiórka silnika
Naprawa i składanie silnika
4.2. GŁOWICA
Zdjęcie / założenie głowicy
Naprawa głowicy
4.3. ROZRZĄD
Sprawdzanie i regulacja luzów zaworów
Wymiana paska rozrządu
4.4. SMAROWANIE
Wymiana oleju i filtra oleju
Naprawa pompy oleju
4.5. CHŁODZENIE
Wymiana płynu chłodzącego
Wymiana chłodnicy
Wymiana termostatu
Wymiana pompy płynu chłodzącego
4.6. ZASILANIE
Wymiana filtra paliwa i usuwanie kondensatu
Wymiana pompy wtryskowej
Ustawianie początku tłoczenia
Regulacja pompy wtryskowej
Sprawdzanie i wymiana zaworu „Stop”
Sprawdzanie i wymiana sondy termicznej
Wymiana i naprawa wtryskiwaczy
4.7. ŚWIECE ŻAROWE
Sprawdzanie świec żarowych

5. UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU
Typowe niesprawności układu przeniesienia napędu
5.1. SPRZĘGŁO
Regulacja ustawienia pedału sprzęgła
Wymiana sprzęgła
5.2. SKRZYNIA BIEGÓW
Sprawdzanie, uzupełnianie lub wymiana oleju w skrzyni biegów
Wymiana linki prędkościomierza
Wymontowanie / zamontowanie skrzyni biegów
Rozbiórka i naprawa skrzyni biegów
Naprawa skrzyni biegów bez rozbiórki
Wymiana uszczelniacza tylnego
5.3. WAŁ NAPĘDOWY
Wymontowanie / zamontowanie wału napędowego
Wymiana krzyżaka przegubu
Wymiana łożyska podpory elastycznej
5.4. TYLNY MOST
Sprawdzanie, uzupełnianie lub wymiana oleju w tylnym moście
Wymontowanie / zamontowanie tylnego mostu
Wymiana uszczelniacza wałka napędzającego

6. UKŁAD HAMULCOWY
Typowe niesprawności układu hamulcowego
6.1. ZBIORNIK PŁYNU HAMULCOWEGO i PRZEWODY
Sprawdzanie poziomu płynu hamulcowego
Wymiana płynu hamulcowego
Odpowietrzanie układu hamulcowego
6.2. HAMULEC ROBOCZY STAREGO TYPU
Regulacja skoku jałowego pedału hamulca
Wymiana wkładek ciernych
Czyszczenie i wymiana zacisku hamulca
Wymiana tarczy hamulca
Sprawdzanie działania urządzenia wspomagającego hamulce
6.3. HAMULEC ROBOCZY TYPU LUCAS
Wymiana wkładek ciernych hamulca przedniego
Naprawa zacisku hamulca przedniego
Wymiana szczęk hamulcowych hamulca tylnego
Wymiana pompy hamulcowej
6.4. HAMULEC AWARYJNY
Regulacja hamulca awaryjnego
Wymiana linki hamulca awaryjnego

7. UKŁAD KIEROWNICZY
Typowe niesprawności układu kierowniczego
7.1. PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA
Sprawdzanie luzu przekładni kierowniczej
Regulacja luzu w przekładni kierowniczej
Wymontowanie / zamontowanie przekładni kierowniczej
7.2. PRZEGUB KULOWY DRĄŻKA KIEROWNICZEGO
Ocena stanu przegubów kulowych drążków kierowniczych
Wymiana przegubu kulowego drążka kierowniczego
7.3. UKŁAD WSPOMAGANIA
Obsługa układu wspomagania
Sprawdzanie ograniczników kąta skrętu

8. ZAWIESZENIE
Typowe niesprawności zawieszenia
8.1. ZAWIESZENIE PRZEDNIE
Sprawdzanie działania amortyzatorów
Wymiana amortyzatora
Sprawdzanie stanu przegubu kulowego zwrotnicy
Wymiana przegubu kulowego zwrotnicy
Obsługa i sprawdzanie łożysk kół
Wymiana łożyska koła
Regulacja kątów ustawienia kół
8.2. ZAWIESZENIE TYLNE
Wymiana amortyzatora
Wymiana resoru
Naprawa resoru
Wymiana łożyska koła

9. INSTALACJA ELEKTRYCZNA
Typowe niesprawności instalacji elektrycznej
9.1. WYKRYWANIE I USUWANIE USZKODZEŃ OBWODÓW INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ
9.2. AKUMULATOR
Obsługa akumulatora
Ocena stanu naładowania akumulatora
Ładowanie akumulatora
9.3. ALTERNATOR
Obsługa alternatora
Sprawdzanie działania alternatora (silniki 1.5/1.6)
Naprawa alternatora (silniki 1.5/1.6)
Sprawdzanie alternatora (silniki 1.4MPi oraz 1.9D)
Wymiana alternatora (silnik 1.4MPi)
Wymiana alternatora (silnik 1.9D)
9.4. ROZRUSZNIK
Sprawdzanie działania rozrusznika
Wymontowanie / zamontowanie rozrusznika (silniki 1.5/1.6)
Naprawa rozrusznika (silniki 1.5/1.6)
Naprawa rozrusznika (silniki 1.4MPi oraz 1.9D)
9.5. INNE URZĄDZENIA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ
Sprawdzanie i usuwanie usterek wentylatora chłodnicy
Sprawdzanie i usuwanie usterek czujnika temperatury płynu chłodzącego
Wymiana przełącznika zespolonego
Wykrywanie i usuwanie usterek sygnału dźwiękowego
Wymiana żarówki w zestawie wskaźników
9.6. REFLEKTORY GŁÓWNE
Wymiana żarówki reflektorów głównych
Ustawianie świateł przednich
9.7. WYPOSAŻENIE DODATKOWE
9.8. SCHEMATY ELEKTRYCZNE SAMOCHODÓW POLONEZ CARO

10. POLONEZ CARO PLUS / ATU PLUS
10.1. DANE TECHNICZNE
10.2. ZASILANIE WTRYSKOWE MULTEC XM
Opis układu wtryskowego i układu zapłonowego
Sprawdzanie działania układu
Wywoływanie kodów usterek
10.3. UKŁAD WSPOMAGANIA KIEROWNICY
Wymiana przekładni kierowniczej JKC
Naprawa przekładni kierowniczej JKC
10.4. SCHEMATY ELEKTRYCZNE

11. NOWE TECHNOLOGIE NAPRAWY
11.1. ZMIANY W SILNIKU 1.9D
Ustawianie początku tłoczenia pompy Bosch VE R 425-5
11.2. USZCZELNIACZE „LOCTITE” W SILNIKACH
Przygotowanie powierzchni pod nałożenie uszczelniacza
„Loctite” uprzednio pokryte uszczelniaczem”Loctite DriSeal5061”
Przygotowanie powierzchni płaskich pod nałożenie uszczelniacza „Loctite”
Nanoszenie uszczelniaczy „Loctite”
11.3. USZCZELNIACZE „LOCTITE” W SKRZYNIACH BIEGÓW
Przygotowanie powierzchni i nakładanie uszczelniaczy „Loctite”
11.4. MODYFIKACJE SKRZYNI BIEGÓW
11.5. SMAROWANIE MOCOWANIA DRĄŻKA STABILIZATORA
11.6. OKREŚLENIE ODCHYŁEK KSZTAŁTU BĘBNA