Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Polonez Caro 1.6 SPORT

28-10-2014, 19:59
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 4 100 zł     
Użytkownik Ahamay
numer aukcji: 4723107107
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 430   
Koniec: 28-10-2014 19:00:54

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1994
Przebieg (km): 55700
Pojemność silnika (cm3): 1600
Moc silnika (KM): 85
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Zielony
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam mam do sprzedania Poloneza Caro z 1994 roku. Auto zostało kupione z myślą budowy mocnej rajdówki , ale życie sie zmieniło i auto musze sprzedać. poldek został przebudowany w 70 procentach. I tak od początku przednie zawieszenie zostało zmodyfikowane , auto zostało postawione na obniżonych sprężynach z poloneza trucka, dostał dosyć twarde amortyzatory z isuzu tropera firmy keyaba exel G ( czyli gazowo olejowe) do tego został zmienione konty i obecnie przednie zawieszenie wisi na 3,5 stopniowym negatywie. Wraz z ze zmiana twardosci zostały wymienione wszystkie drążki i wsporniki układu kierowniczego. Tylne zawieszenie zostało również poddane modyfikacją i tak tylnie resory zostały sklepane na strzałke ugięcia 13 cm oraz zostało dodane jedno pióra dla zwiększenia sztywności , do resorów zostały nabite nowe tuleje o zwikszonej twardości dal usztywnienia wszystkiego . Auto zostało poszeżone dystansami z przodu o 35 mm a ztyłu o 25 mm a piasty dostały szpilki zamiast śrub z dwoma różnymi gwintami dla zmiejszenia możliwości odkrecania sie szpilek i tak wewnetrzny 1,25 i zewnetrzny 1,5. Całe auto zostało wybebeszone ze zbednych kg. Do wnetrzna wsadziłem dwa fotele kubełkowe firmy micro wrc, oraz 5 pkt 3 " pasy firmy racing. Kierownica została zastąpiona kierownica sportową o średnicy 350 mm i odsadzeni 70 mm dodtakowo jeszcze dla zwiekszenia odsadzenia została dodana naba. Układ hamulcowy został zregenerowany w całości i tak z przodu zostały założone nowe zaciski hamuclowe wraz z tarczami i klockami , zaś z tyłu zaciski przeszły pełną regeneracje i został usuniety korektor siły hamowania, auto dostało nową pompe hamucową wraz z swerwem. Z racji faktu że auto miło być wyposażone w silnik 13B z Mazdy rx orginalna jednostka została tylko doprowadzona do stanu używalności czyli regeneracja gaźnika i układu zapłonowego oraz zmodyfikowany został układ wydechowy na przelotowy. Silnik pali od strzała. Nie poraża moca ale na dobry początek w sam raz. Nie będe sie tu bardziej rozpisywał bo nie ma sensu. Samochód ma bardzo zdrową blache i jest idealnym sprzętem do mocniejszych modyfikacji z konkretną jednostką napędową. prosze nie pisać i nie dzwonić czy auto sprzedam taniej bo wiadomo jak jest. Dla zaiteresowanych podaje nr. kontaktowy 515 [zasłonięte] 377 oczekuje tylko konkretnych propozycji. Pozdrawiam