Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Polonez Caro 1.5 GLE 1992r 65000km 100% oryginał

20-09-2014, 1:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 5 999 zł     
Użytkownik matesz1234
numer aukcji: 4581498214
Miejscowość Konarzyce
Wyświetleń: 1631   
Koniec: 20-09-2014 01:02:43

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1992
Przebieg (km): 65800
Pojemność silnika (cm3): 1500
Moc silnika (KM): 75
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Czerwony
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Autoalarm, Alufelgi
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Kupiony w salonie, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam,

Oferuję do sprzedaży samochód marki FSO Polonez Caro 1.5 GLE z 1992r. Auto w stanie idealnym. Zapraszam do przeczytania opisu i obejrzenia dokładnych zdjęć.

Na wstępie zaznaczam że ogłoszenie jest prywatne, nie jestem handlarzem.

Poldka nabyłem rok temu. Przejechałem nim 4000km. Do 2011r był w jednych rękach (starsze małżeństwo).

Jest to wyjątkowo niespotykana wersja, która wychodziła tylko w 1992r, można powiedzieć limitowana ;) Mianowicie, jak widać na zdjęciach Poldek posiada czerwony lakier oraz czerwoną tapicerkę. Bardzo fajne połączenie, dotrwało do dziś w świetnym stanie. Czuć jeszcze charakterystyczny dla Polonezów zapach nowości.

Dzięki staraniom pierwszego właściciela auto zachowało się praktycznie w stanie fabrycznym. Posiada oryginalny przebieg ok. 65800km, fabryczną powłokę lakierniczą jak i blacharkę, nienaganne podzespoły oraz wnętrze zachowane w bdb stanie bez żadnych przedarć tapicerki. Na szczęście nikt go nie zepsuł podtlenkiem LPG. Jest kompletny zestaw kluczy i oryginalne koło zapasowe z 1992r może raz użyte na krótkim odcinku. Spotykane tylko w najlepszych egzemplarzach zatyczki w miejscu na podnośnik. Deska rozdzielcza posiada pęknięcie na środku, ten typ tak ma.

Trochę więcej o stanie technicznym:

* Silnik wzorowy, brak spalania oleju, po wielu regulacjach pracuje jak pszczółeczka. Brak wycieków. Pracuje na półsyntetyku.

* Skrzynia biegów oraz sprzęgło bez zarzutu. Małe zapocenie w okolicach mechanizmu napędu licznika.

* Most napędowy nie wyje, brak wycieków, stan bdb.

* Zawieszenie sztywne, bez żadnych luzów. Zachowało się w oryginale na fabrycznych nitach.

* Hamulce po remoncie, bez problemu zatrzymują auto.

* Układ kierowniczy bez luzów, pracuje bardzo dobrze.

* Luzy na łożyskach kół przednich. Były kasowane rok temu, niestety trzeba to powtórzyć. Zostawiam Kupującemu.

* Wydech chyba jeszcze oryginalny, dobrze się trzyma. Delikatne przedmuchy na łączeniach (opaskach).

 

Stan blacharski i lakierniczy:

* Polonez bezwypadkowy oraz bezstłuczkowy. Wszystkie szyby fabryczne.

* Blacharka w 100% oryginale. Żaden element nie wymieniany. Zewnętrznie jak i pod spodem auto bez żadnych śladów korozji! Podłużnice, progi, podłoga, doły drzwi, ranty błotników, dach, maska itp. jak nowe. Oczywiście są gdzie niegdzie wgniotki, auto ma 22 lata. Wszystko widać na zdjęciach.

* Lakier utrzymany bardzo dobrze. Odznacza się wysokim połyskiem i niesamowitą głębią koloru, czego nawet aparat do końca nie zdołał uchwycić. Auto stało całe życie w garażu oraz dodatkowo pod plandeką, dzięki temu wygląda jak z salonu.

 

Wyposażenie (poza standardowym):

* Radio Unitra Skald (niepodłączone, wolę słuchać silnika).

* Auto alarm + 2 piloty.

* Alufelgi BBS Mahle po renowacji z oponami Fulda i Vredestein 205/60R13 po przebiegu 2000km. Poldek na nich klei się drogi. Dzięki dużemu odsadzeniu felg stał się szerszy i lepiej wybiera zakręty co znacznie wpływa na bezpieczeństwo. Dokładam do auta gdy cena będzie zadowalająca.

* Opony wielosezonowe Goodyear na felgach stalowych + oryginalne kołpaki (widoczne na jednym z ostatnich zdjęć).

 

W ciągu roku wykonałem przy nim wiele prac (remontów, regulacji). Oto lista najważniejszych:

* Rozrząd komplet.

* Kompletny układ zapłonowy.

* Oleje (silnika, mostu, skrzyni)

* Hamulce (tarcze, klocki, zaciski, przewody, pompa, płyn hamulcowy, linki ręcznego).

* Regulacje (zawory, gaznik, zapłon).

* Łożysko koła.

* Pasek klinowy.

* Akumulator.

* Alu z oponami.

* Końcówka drążka kierowniczego + zbieżność.

* Filtry (olej, powietrza, paliwa).

* Przewody gumowe.

* Płyn chłodniczy.

* Uszczelka dekla zaworów.

* Regeneracja alternatora.

* Głowica (zrobiona ponieważ pojawił się dosyć mocny wyciek oleju na zewnątrz od strony kanałów olejowych. Przy okazji wymienione uszczelniacze zaworowe, prowadnice, jeden zawór wydechowy, zrobiona płaszczyzna, markowa uszczelka).

* Polerka i woskowanie.

 

Polonez jest bardzo zadbany, przygotowany do dalekich tras, niezawodny, dofinansowany, nie wymaga żadnego wkładu. Jest moim oczkiem w głowie więc musi być idealny. Nie był w żaden sposób "picowany" do sprzedaży. Sprzedaję ponieważ mam zamiar kupić 125p.

Podsumowując auto jest w stanie idealnym, co widać na zdjęciach które i tak nie oddają całego uroku. Poldka opisałem rzetelnie i uczciwie. Nie jest to 'dziadzio', lecz auto na długie trasy lub do muzeum jak ktoś sobie życzy ;) Jestem przekonany, że nowy właściciel będzie z niego zadowolony.

 

Zapraszam do oględzin Poldka w Łomży. Wyrażam zgodę na pomiary czujnikami lakieru, oględziny z rzeczoznawcą czy w stacji kontroli pojazdów. Nie ma tu nic do ukrycia i na wszelkie pytania chętnie odpowiem pod numerem 668-[zasłonięte]-054. Jeżeli jesteś zainteresowany - dzwoń, na pewno się dogadamy. Cena do negocjacji.

Zachęcam do zakupu. Na żywo jest jeszcze piękniejszy.

Pozdrawiam.

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48

49

50

51

52

53

54

55

56

57

58

59

 

 

Tak wygląda podłoga z obu stron (fabryczny baranek nie odświeżany!)

 

60

61

62

 

 

Na oryginalnych felgach

 

63

 

 

64

 

668 [zasłonięte] 054