Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

POLITYKA SPOŁECZNA JAKO ZASPOKAJANIE ISTOTNY_wys.0

28-09-2014, 10:47
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 49.90 zł     
Użytkownik sentencjalublin
numer aukcji: 4618910458
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 1   
Koniec: 28-09-2014 10:28:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

ambulans

1. Wpłata na konto bankowe
(przelew przedpłata)
Bank Millennium
88 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020000 [zasłonięte] 389851

2. Wpłata do kasy
(przy odbiorze osobistym)


Wysyłka w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym

Paczka wysyłana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej UPS


Lublin 20-123

ul. Lubartowska 75A
gsm. 607 [zasłonięte] 708


Lublin 20-123

ul. Lubartowska 75A
e-mail: [zasłonięte]@ambulans.com.pl


Wszystkie artykuły będące przedmiotem sprzedaży na naszych aukcjach są nowe i pochodzą bezpośrednio od wydawnictwa.




POLITYKA SPOŁECZNA JAKO ZASPOKAJANIE ISTOTNYCH POTRZEB SPOŁECZNYCH

 

 

 Bednarz Marek


Wydawnictwo: Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa w Bydgoszczy
Wydanie: 1

Rok: 2008
Oprawa: miękka  
Format: 16,5 x 23,5 cm
Stron: 156
ISBN:[zasłonięte]978-83914-22-4



OPIS KSIĄŻKI:


Niniejsza książka został pomyślana jako pomoc do zajęć dydaktycznych z przedmiotu "Polityka społeczna". Spośród szerokiego spektrum polityki społecznej wybrano jej aspekt zabezpieczeniowy, to znaczy, że polityka społeczna została pomyślana jako zabezpieczanie zaspokajania różnorodnych potrzeb społecznych, związanych ze sferą bytu, sfera materialną i sferą psychospołeczną. W takim ujęciu celem tej dyscypliny jest kreowanie postępu społecznego, mierzonego poprawą poziomu i jakości życia ludności.

 

SPIS TREŚCI:

        Wstęp

        1. Polityka społeczna - definicje i podstawowe pojęcia

            1.1. Polityka i polityka społeczna

            1.2. Polityka społeczna jako działalność praktyczna i teoretyczna

            1.3. Definicje polityki społecznej

            1.4. Potrzeby społeczne i ich pomiar

            1.5. Przedmiot polityki społecznej

            1.6. Polityka społeczna i polityka socjalna

            1.7. Zasady polityki społecznej

        2. Przemiany demograficzne jako uwarunkowania realizacji potrzeb zorientowanych w kierunku rozwoju społecznego

            2.1. Sytuacja demograficzna

            2.2. Starzenie się społeczeństw Europy

            2.3. Starzenie się społeczeństwa polskiego jako problem ekonomiczny i społeczny

            2.4. Sytuacja demograficzna jako wyzwanie dla polityki społecznej

        3. Zabezpieczenie społeczne

            3.1. Pojęcie i definicje zabezpieczenia społecznego

            3.2. Europejska koordynacja systemów zabezpieczenia społecznego

            3.3. Techniki zabezpieczenia społecznego

            3.4. Świadczenia w systemie zabezpieczenia społecznego

        4. Potrzeby społeczne w zakresie pracy

            4.1. Prawo do pracy

            4.2. Przemiany pracy w świecie współczesnym

            4.3. Wymiary rynku pracy

            4.4. Polityka zatrudnienia jako zabezpieczenie potrzeb w zakresie pracy

        5. Polityka społeczna a edukacyjne potrzeby społeczeństwa

            5.1. Definicja i zasady polityki edukacyjnej

            5.2. Wskaźniki oceny sytuacji edukacyjnej i bariery edukacyjne

            5.3. Polityka edukacyjna wobec potrzeb rynku pracy

            5.4. Potrzeby i wyzwania w zakresie edukacji

        6. Polityka mieszkaniowa

            6.1. Mieszkanie i jego funkcje

            6.2. Znaczenie i cele reformy mieszkaniowej

            6.3. Potrzeby mieszkaniowe w Polsce na tle sytuacji mieszkaniowej w innych

                   krajach Unii Europejskiej 

        Zakończenie

        Spis tabel, rysunków i wykresów zamieszczonych w tekście

        Literatura

             


                ZOBACZ NASZE POZOSTAŁE AUKCJE:

                 


                © PanelReklamowy


                _____NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM_____NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM_____

                FINALIZACJA TRANSAKCJI
                1.
                Nie wycofujemy ofert! Nie jesteś zdecydowany to nie licytuj!
                2. Użytkownicy, którzy posiadają nieaktywowane konto lub mają mniej niż 3 pozytywne komentarze, proszeni są o e-mailowe potwierdzenie zakupu po jego dokonaniu
                3. Zastrzegamy sobie możliwość zakończenia aukcji przed czasem.
                4. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt e-mailowy.
                5. Wiadomości należy podpisywać nickiem z allegro
                6. Udzielamy odpowiedzi na każdy e-mail. W przypadku braku odpowiedzi do 48 godzin prosimy o ponowny kontakt, gdyż najprawdopodobniej oznacza to, że wiadomość do nas nie dotarła.

                PŁATNOŚC ZA PRZEDMIOT
                1. Nie wysyłamy przedmiotów za pobraniem!
                2. W tytule przelewu należy podać nick Allegro i nr aukcji!
                3. Do wartości zakupionych przedmiotów należy doliczyć koszt wysyłki w wysokości podanej w aukcji.
                4. W przypadku zakupu dwóch lub więcej licytowanych przedmiotów lub zakupów na kilku naszych aukcjach koszt przesyłki zależy od danej aukcji.
                5. Na wpłatę oczekujemy 7 dni, po czym wysyłamy e-mailem wezwanie do dokonania wpłaty. Jeśli w ciągu kolejnych 5 dni nie odnotujemy wpłaty lub nie otrzymamy informacji, kiedy wpłata zostanie dokonana, wystawiamy negatywny komentarz i zwracamy się do Allegro o zwrot prowizji.
                6. Istnieje możliwość płatności gotówkowej przy odbiorze osobistym (bez ponoszenia kosztów wysyłki).

                WYSYŁKA PRZEDMIOTU
                1. Jako dowód zakupu do każdej paczki dołączana jest faktura VAT.
                2. Wszystkie przedmioty są pakowane z najwyższą starannością i właściwie zabezpieczone przed uszkodzeniem.
                3. Zakupione przedmioty wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłką priorytetową.
                4. Wysyłka przedmiotów dokonywana jest w dni robocze, maksymalnie do 48 godzin od zaksięgowania wpłaty na koncie.
                5. Zawsze informujemy emailem Kupującego o wysyłce przedmiotu.
                6. Z chwilą nadania przesyłki odpowiedzialność za nią ponosi Poczta Polska.



                7. Jeśli przesyłka nie dotrze do adresata, wówczas na jego prośbę wysyłamy e-mailem skan dowodu nadania, który umożliwi odnalezienie paczki w jego Urzędzie Pocztowym.
                8. Reklamację możemy złożyć na Poczcie Polskiej najwcześniej po 14 dniach od daty nadania przesyłki. Procedura rozpatrywania reklamacji może trwać nawet do 30 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu następuje zwrot pieniędzy na konto Kupującego lub ponowna wysyłka przedmiotu (na nasz koszt).
                9. Przesyłkę należy dokładnie sprawdzić przy odbiorze w obecności pracownika poczty.

                REKLAMACJE I ZWROTY
                1. Jeśli okaże się, że przesyłka jest zniszczona, wtedy Kupujący reklamuje paczkę we własnym zakresie w odpowiednim dla siebie Urzędzie Pocztowym.
                2. Zgodnie z obowiązującym prawem (ustawa z 2 marca 2000 roku "o ochronie niektórych praw konsumentów") kupujący może zrezygnować z zakupionego przedmiotu w terminie do 10 dni od daty odebrania przesyłki.
                3. Nie obieramy żadnych paczek, których zwrot nie został z nami wcześniej uzgodniony (drogą mailową).
                4. W przypadku zwrotu, koszt dostawy do Kupującego i odesłania do nas nie podlega zwrotowi.
                5. Przesyłki wysyłane za pobraniem pocztowym nie będą odbierane.
                6. W sprawach gwarancji i rękojmi obowiązują przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. "o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. 141, poz. 1176).

                KOMENTARZE
                1. Jako Sprzedający wystawiamy komentarz po otrzymaniu komentarza od Kupującego.
                2. Wystawiony komentarz stanowi dla nas informację o dostarczeniu przesyłki i stopniu satysfakcji z otrzymanego przedmiotu.
                3. Jeśli przedmiot w jakiś sposób odbiega od oczekiwań, przed wystawieniem komentarza, prosimy o kontakt i opisanie powstałego w trakcie realizacji zamówienia problemu. Wszelkie problematyczne sytuacje jesteśmy w stanie rozwiązać. Zależy nam przede wszystkim na Państwa zadowoleniu.

                zawsze szybko, miło, kompleksowo