Procesy introligatorskie i wykończeniowe współczesnej poligrafii Spis treści Przedmowa IX Wprowadzenie XI Przedmowa do wydania polskiego XIII Podziękowania XV Część I Przed produkcją 1 1 Wiedza introligatorska sprzedaje usługi drukowania 3 2 Introligatornia: stan z połowy dekady 5 3 Projektanci, drukarze i introligatorzy muszą rozmawiać 9 4 Planowanie zaczyna się od końca 12 5 Planowanie rozstawienia stronic 16 6 Inteligentne oznaczenia 19 7 Wstępna kontrola w introligatorni 22 8 Wydajny przyrząd 25 Część II Procesy introligatorskie 29 9 Przegląd opraw książkowych i broszurowych 31 10 Krojenie 39 11 Złamywanie 43 12 Złamywanie specjalne 52 13 Wybór kleju do oprawy klejonej 59 14 Testowanie opraw klejonych 62 15 Oprawa klejona 65 16 Klejenie klejem PUR 75 17 Oprawy klejone o dobrej otwieralności 79 18 Oprawa zeszytowa 83 19 Oprawa zeszytowa z oczkami 89 20 Oprawa książek drukowanych na żądanie 91 21 Wybór właściwej metody oprawy specjalnej 97 22 Oprawa Wire-O 102 23 Oprawa ze spiralą plastikową 112 24 Oprawa ze spiralą z drutu 115 25 Oprawa z grzebieniem plastikowym 118 26 Twarda oprawa Wire-O 120 27 Oprawa twarda 124 28 Klejenie i klejenie tymczasowe 129 29 Kleje do nawilżania 135 30 Segregatory 140 31 Segregatory katalogowe 145 32 Zarządzanie materiałami drukowanymi cyfrowo 148 Część III Procesy wykończeniowe 153 33 Lakierowanie UV i dyspersyjne 155 34 Laminowanie 158 35 Tłoczenie 164 36 Tłoczenie folią 169 37 Wykrawanie 174 38 Tworzenie szablonów wykrojników 182 39 Przegniatanie i perforowanie rotacyjne 184 40 Kaszerowanie 188 41 Klejenie taśmą dwustronną 190 42 Opakowania mediów 193 43 Reklamy POP (Point-Of-Purchase) 197 44 Zakładki 201 45 Indeksy 205 46 Przyklejanie dodatków 208 47 Wrzutki 211 48 Pakowanie w folię 215 49 Prace ręczne 220 50 Zapobieganie uszkodzeniom w transporcie 224 Część IV Korespondencja masowa 229 51 Rys historyczny 231 52 Planowanie procesów korespondencji masowej 235 53 Zarządzanie obróbką danych 245 54 Druk atramentowy 249 55 Druk cyfrowy 252 56 Druk laserowy na podłożach w formie ciągłej 255 57 Przesyłki o nieregularnych kształtach 259 58 Naklejki z adresem zwrotnym 261 59 Szybkie akcje wysyłkowe 263 60 Grupowanie przesyłek 266 61 Poczta bezpośrednia 270 62 Kompletowanie 273 Część V Zarządzanie introligatornią 277 63 Zapewnienie jakości usług 279 64 Prostota jest cnotą 284 65 Odpady 287 66 Certyfikat ISO 9000 292 67 Zarządzanie wzrostem i rozwojem 295 68 Integracja pionowa 298 69 Kooperacja 302 70 Poszukiwanie i utrzymywanie dobrych pracowników 304 Słowniczek 309 Indeks 313 O autorach 317 O PIA/GATF 319