1. Na dobry początek aby zamówić wybrany towar wystarczy kliknąć przycisk KUP TERAZ, można też zadać dodatkowe pytania korzystając z formularza allegro
Zadaj pytanie Sprzedającemu.
2. Koniecznie zaraz po zakupie powinni Państwo wysłać do nas informacje niezbędne do przygotowania i znakowania odzieży:
-
Kolory odzieży (aby uniknąć pomyłki prosimy używać oznaczeń z powyższej tabeli),
-
Rozmiary odzieży (tu ilość od rozmiaru najlepiej oddzielić myślnikiem (np: 1 - XL) nie należy używać małej literki [x] (np: 1xXL) bo jest to mylące oznaczenie i możemy go błędnie odczytać.
- Grafika do przygotowania projektu haftu. Najlepiej przesłać plik w postaci jpg o rozdzielczości min. 300DPI, ale akceptujemy też inne formaty bitmapowe bmp, tiff. Jeżeli haft ma zawierać napisy prosimy dołączyć pliki czcionek jakie mają być użyte (znacznie przyśpiesza to wykonanie projektu haftu, a co za tym idzie skraca nam czas realizacji zamówienia),
- Określenie
kolorów nici jakimi ma być wykonany haft,
- Określenie miejsca na odzieży w którym ma zostać wykonany haft. np LEWA PIERŚ - jeżeli nie mamy tej informacji standardowo haft wykonujemy na lewej piersi,
-
Dane kontaktowe: mail, telefon kontaktowy, nazwa firmy i osoba/y kontaktowa/e odpowiedzialna za zamówienie,
-
Dane do faktury VAT: Nazwa firmy, adres, NIP (wymagany tylko w przypadku zakupów dla firm i instytucji)
-
Dane do wysyłki ,
3. Kiedy otrzymamy od Państwa wszystkie niezbędne informacje przystępujemy do przygotowania programu komputerowego sterującego maszynami hafciarskimi. Przeważnie nie trwa to długo i już następnego dnia odsyłamy wizualizację komputerową haftu do akceptacji. Czas ten może ulec skróceniu lub wydłużeniu w zależności od poziomu skomplikowania wzorów jakie przygotowujemy. Zawsze informację o stanie przygotowań projektu mogą Państwo uzyskać drogą telefoniczną pod nr 510 [zasłonięte] 166. W mailu z projektem haftu staramy się również podać przybliżony czas realizacji zamówienia.
4. Teraz czekamy na akceptację projektu haftu lub na zgłoszenie uwag. Projekt poprawiamy do pełnej akceptacji klienta.
5. Jeżeli do tej pory nie dostaliśmy przelewu na konto to jest ten moment kiedy przydałoby się zapłacić :) i tu polecamy korzystanie z opcji Płacę z allegro. System ten gwarantuje że pieniądze pojawią się u nas już w kilka sekund później. Dodatkowo dla wygody naszych klientów posiadamy konta w mBanku i w ING Banku Śląskim.
6. Po otrzymaniu przelewu i maila z akceptacją projektu przystępujemy do realizacji zlecenia w pierwszym wolnym terminie.
7. Niezwłocznie po wykonaniu znakowania towar solidnie zapakowany wysyłamy kurierem UPS.
Zawartość przesyłki należy sprawdzić w obecności kuriera. 8. No i teraz następuje najprzyjemniejszy moment dla nas czyli że wystawiają nam Państwo pozytywny komentarz :) - i to dla tej satysfakcji waro to robić :)