W celu uzyskania jak największego zadowolenia naszych klientów korzystamy z usług firmy kurierskiej Pocztex . Dla mniejszych przedmiotów dostępna jest także wysyłka poprzez Pocztę Polską.
Realizacja naszych zamówień odbywa się wyłącznie w dni robocze czyli od pn. do pt. W przypadku wysłania towarów w piątek są one doręczane od poniedziałku. Towary przygotowywane w sobotę, doręczane są od wtorku. Pragniemy zapewnić Państwu szybką i sprawną przesyłkę zamówionego towaru. Można porównać nasze ceny z konkurencją. Upewnisz się, że warto kupować właśnie u nas.
Zamówienia są realizowane od 1 do 4 dni roboczych od momentu zamówienia.Prowadzimy równoległą sprzedaż w sklepie internetowym więc stany magazynowe podane na allegro mogą się różcnić od rzeczywistych w danej chwili.
W wyjątkowych sytuacjach przesyłka może wydłużyć się do 14 dni roboczych o czym natychmiastowo będzie informowany klient, w takich sytuacjach klient ma prawo do anulowania zamówienia bez jakichkolwiek kosztów. Staramy się, aby takie sytuacje nigdy nie miały miejsca i przesyłki wychodziły od nas w ciągu 24h od zaksięgowania wpłaty.
UWAGA! Zwykły list ekonomiczny jest listem nierejestrowanym, w przypadku niedoręczenia takowej przesyłki nie ma możliwości zgłoszenia tego faktu na poczcie i uzyskania jakiejkolwiek rekompensaty. Nie bierzemy odpowiedzialności za zguby i nieterminowe dostarczanie tych przesyłek. LIST EKONOMICZNY ZAMAWIASZ NA WŁASNE RYZYKO!
- Wszystkie sprzedawane produkty na naszych aukcjach są fabrycznie nowe, fabrycznie zapakowane.
- Jesteśmy działającą firmą, która stawia na zadowolenie klienta! Nie popieraj szarej strefy, kupując u nas masz gwarancję legalności produktów oraz możliwości reklamacji.
- W przypadku braku jakiejkolwiek informacji ze strony klienta zamówienie jest automatycznie wycofywane po 7 dniach roboczych o czym klient jest informowany drogą e-mailową lub telefoniczną.
- Czas gwarancji zakupionego produktu jest podany w opisie produktu i ustalany jest przez producenta. Wszelkie reklamacje są odsyłane do producenta i to on je rozpatruje.
- Sprzedający nie zwraca kosztów wysyłek oraz nie udostępnia produktów zastępczych.
- Niektóre produkty wymagają profesjonalnego montażu, w przypadku jego braku klient bierze odpowiedzialność na siebie i reklamacja może zostać nie uwzględniona.
- Kupujący w przypadku stwierdzenia wad fabrycznych zobowiązany jest do dokładnego opisu usterki oraz wykonania dokumentacji w postaci zdjęć.
- Nie odbieramy paczek pobraniowych, przed wysłaniem towaru do reklamacji wymagany jest kontakt oraz ustalenie sposobu wysyłki.
- Każdy zakupiony przedmiot jest w oryginalnym opakowaniu oraz jest dostarczany dowód zakupu, w przypadku braku jednego z nich reklamacja nie zostanie uwzględniona, a ewentualny zwrot towaru do klienta wykonywany jest na koszt kupującego.
- Dla każdego zamówienia istnieje prawo zwrotu, w ciągu 14 dni od daty wysyłki, bez podania przyczyny, tylko w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem zwrotu
- Klient zobowiązany jest sprawdzić przy odbiorze stan przesyłki. Ewentualne uszkodzenia będą rozpatrywane tylko w przypadku wypełnienia odpowiedniego formularza w obecności kuriera (głównie zalecane w przypadku elementów szklanych, atrap plastikowych i podobnych).
- Kupujący jako pierwszy wystawia komentarz do transakcji w systemie allegro.
W przypadku dalszych pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub e-mailowego z naszymi konsultantami.
UWAGA! Stany magazynowe oraz nr nadania przesyłki (i ich status) tylko poprzez zapytanie e-mailowe.