Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Pokonywanie trudności w uczeniu się dzieci z dysle

04-07-2015, 13:50
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35.30 zł     
Użytkownik mirom
numer aukcji: 5421387444
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 1   
Koniec: 04-07-2015 13:53:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witamy na aukcji kolejnej pozycji
z naszej księgarni

 

O Nas

Sprzedażą przez internet zajmujemy się od roku 2000. Stawiamy na rzetelną, błyskawiczną i perfekcyjną realizację zamówień, a o wysokiej jakości obsługi Klienta, świadczą nasze komentarze oraz posiadany status:

SuperSprzedawca

Jest to gwarancja Bezpiecznych, Łatwych i Przyjemnych Zakupów.

Wysyłka
  1. Zamówiony towar wysyłamy Pocztą Polską jako list polecony lub paczka w terminie od 1 do 3 dni (dni robocze), czas ten liczony jest od momentu:
    • dokonania zakupu i wyboru formy zapłaty (Płatność przy odbiorze/pobranie)
    • zaksięgowania na naszym koncie wpłaty za zakupiony towar (Płatność z góry/przelew)
    Koszty wysyłki podawane są w opisie każdej aukcji i dotyczą danej książki (zależnie od wagi).
  2. Opakowanie stanowi koperta bezpieczna lub karton i opieczętowane jest nalepką "sportowo-medyczna". Uszkodzenie lub brak takiej świadczy o naruszeniu przesyłki.
  3. Jeśli po 7 dniach roboczych nie dotarła do Państwa przesyłka prosimy o informację o tym. Podamy nr listu wysyłkowego, z którym należy sprawdzić na swojej poczcie czy przesyłka nie "zalega"w urzędzie. W przeciwnym razie po 14 dniach roboczych od wysyłki złożymy reklamację na poczcie.

Nie czekamy do zakończenia aukcji - wysyłamy natychmiast!!

      Tytuł
      Pokonywanie trudności w uczeniu się dzieci z dysleksją

      Pokonywanie trudności w uczeniu się dzieci z dysle

       

      Autorzy
      Wiatrowska Leokadia


      Opis produktu

      Wydawnictwo Impuls
      ISBN[zasłonięte]978-8350-085-8

      Kraków 2012, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 332 str., oprawa miękka

      Zastosowana przez Autorkę metoda to propozycja indywidualnego przebiegu działań edukacyjnych, który z powodzeniem może być modyfikowany i dostosowywany do potrzeb i możliwości […] danej klasy. Na podkreślenie ze wszech miar zasługuje zwrócenie […] uwagi na postawę nauczyciela jako kreatora indywidualnych podejść i preferencji dla każdego dziecka z osobna. Nauka pisania i czytania to niezwykła powinność i odpowiedzialność ze strony nauczyciela, wyzwalająca działania twórcze i kreatywne, jakie drzemią w świadomości ucznia. Rola i zadania, jakie stoją przed nauczycielem w przypadku dzieci o specyficznych trudnościach w nauce pisania i czytania, powodują zwiększenie skali kompetencji i odpowiedzialności nauczyciela profesjonalisty w tym zawodzie.

      Z recenzji dr hab. Urszuli Ordon, prof. AJD

      Skala występowania zjawiska dysleksji (ryzyka dysleksji) ujawniona przez naukę, jak również praktykę pedagogiczną skłania wielu badaczy do poszukiwania nowszych, innych i skuteczniejszych sposobów pracy z dzieckiem, aby pomóc mu w wysiłkach edukacyjnych związanych z nauką czytania i pisania. Także ta książka jest wskazaniem nowej metody pracy z uczniem rozpoczynającym swoją szkolną karierę. Aby owa nauka okazała się jak najmniej bolesna, można zastosować tę metodę w przypadku dzieci z zaburzeniami rozwojowymi i uczynić z nauki przyjemną zabawę połączoną z twórczą działalnością.

      Dzięki teoretycznym rozważaniom dotyczącym dysleksji i jej metodycznego aspektu metoda ta może być również stosowanym przez rodziców sposobem pracy z dzieckiem. To przecież oni, jako największy autorytet, stanowią często silny oręż w pokonywaniu trudności swoich potomków. Stąd wykorzystanie przez rodziców opisanej metody może się przyczynić do zmniejszania kryzysów i porażek tych, których bardzo kochają. Wspólna praca z dzieckiem to nie tylko wyraz troski o nie, lecz także strukturyzowanie inteligencji emocjonalnej, tak bardzo niezbędnej człowiekowi w dobie nanocywilizacji. Każdy rodzic jest zatem zobowiązany do wspomagania rozwoju swojego dziecka, co może czynić, zapoznając się z przedstawianą metodą pracy. Nie ma w niej zwycięzców i pokonanych, nie ma mądrzejszych i mniej zdolnych. Są tylko wytrwali i ambitni, którzy pragną rozwijać swoje horyzonty poznawcze przez nieustawanie w wysiłkach.

      Spis Treści

      Wstęp?? ??????

      Rozdział 1
      Rola aktywności poznawczej w kształtowaniu umiejętności czytania i pisania?? ??


      1.1. Przetwarzanie informacji i ich związek z poznaniem i działaniem?? ??
      1.2. Paradygmat podwójnego kodowania?? ??
      1.3. Paradygmat pojedynczego kodu?? ??
      1.4. Reprezentacje (struktury) poznawcze i ich taksonomie?? ??
      1.4.1. Struktury obrazowe?? ??
      1.4.2. Struktury werbalne?? ??
      1.4.3. Struktury mentalne?? ??
      1.5. Konstruktywizm jako idea poznawczego rozwoju człowieka?? ??

      Rozdział 2
      Problematyka trudności w uczeniu się?? ??


      2.1. Ustalenia definicyjne określeń: „trudności w uczeniu się”, „niepowodzenia szkolne” a „opóźnienia w nauce”?? ??
      2.2. Wielość orientacji etiologicznych odnośnie do trudności w uczeniu się w świetle nauki?? ??
      2.3. Kryteria klasyfikacyjne trudności w uczeniu się i niepowodzeń szkolnych?? ??
      2.4. Przyczyny trudności w uczeniu się?? ??
      2.5. Czynniki pedagogiczne jako źródło ograniczeń edukacyjnych?? ??
      2.6. Rozpoznawanie i symptomatologia niepowodzeń dydaktycznych?? ??



      Rozdział 3
      Psychofizjologiczne aspekty dysleksji?? ??


      3.1. Czytanie i pisanie jako umiejętności człowieka?? ??
      3.2. Psychofizjologiczne podstawy czytania i pisania?? ??
      3.3. Dziecko z dysleksją w różnych sytuacjach?? ??
      3.3.1. W szkole?? ??
      3.3.2. W rodzinie?? ??
      3.3.3. W społeczeństwie?? ??

      Rozdział 4
      Podstawy teoretyczne zastosowanej metody nauczania liter?? ??


      4.1. Specyfika uczenia się małych dzieci?? ??
      4.2. Wartość dydaktyczna różnych metod uczenia się?? ?
      4.3. Indywidualne style uczenia się i dobór form pracy?? ??
      4.4. Style nauczania i możliwości ich modyfikacji?? ??
      4.5. Wyznaczniki przyjętej metody?? ??


      Rozdział 5
      Teoretyczne założenia badań własnych?? ?


      5.1. Pedagogiczny i społeczny sens badań nad dysleksją?? ??
      5.1.1. Osobowościowy aspekt dysleksji?? ??
      5.1.2. Społeczny aspekt dysleksji?? ??
      5.2. Przedmiot badań eksperymentalnych?? ??
      5.3. Problemy i hipotezy badawcze. Zmienne i wskaźniki?? ??
      5.4. Metody weryfikacji hipotez?? ?

      Rozdział 6
      Badania dotyczące efektywności zastosowania metody werbalnego i obrazowego nauczania liter?? ?


      6.1. Sytuacja dziecka jako ucznia w klasie pierwszej – analiza danych empirycznych?? ??
      6.1.1. Stan umiejętności czytania i ryzyka dysleksji wszystkich badanych dzieci rozpoczynających naukę
      w szkołach podstawowych w Brzegu
      (liczba badanych – 280 uczniów)?? ?
      6.1.2. Klasy pierwsze PSP nr 1 w Brzegu – badania wstępne i kontrolne (grupa eksperymentalna – EI i EII)?? ??
      6.1.3. Klasy pierwsze PSP nr 6 w Brzegu – badania wstępnei kontrolne (grupa kontrolna – KI i KII)?? ??
      6.1.4. Analiza porównawcza wyników eksperymentu między grupą E (grupa eksperymentalna) a grupą K
      (grupa kontrolna)? ??
      6.1.5. Analiza wyników grupy eksperymentalnej ER (grupa eksperymentalna ze stwierdzonym ryzykiem dysleksji w stopniu umiarkowanym i wysokim)?? ??
      6.1.6. Analiza wyników grupy kontrolnej KR (grupa kontrolna ze stwierdzonym ryzykiem dysleksji
      w stopniu umiarkowanym i wysokim)?? ??
      6.1.7. Analiza wyników grupy eksperymentalnej EN (grupa eksperymentalna bez stwierdzonego ryzyka dysleksji i z pograniczem ryzyka)?? ??
      6.1.8. Analiza wyników grupy kontrolnej KN (grupa kontrolna
      bez stwierdzonego ryzyka dysleksji i z pograniczem ryzyka)?? ??
      6.1.9. Analiza porównawcza wyników eksperymentu między grupą ER (grupa eksperymentalna ze stwierdzonym ryzykiem dysleksji w stopniu umiarkowanym
      i wysokim) i KR (grupa kontrolna ze stwierdzonym ryzykiem dysleksji w stopniu umiarkowanym i wysokim) ??
      6.1.10. Analiza porównawcza wyników eksperymentu między grupą EN (grupa eksperymentalna bez stwierdzonego ryzyka dysleksji lub z pograniczem ryzyka) i KN (grupa kontrolna bez stwierdzonego ryzyka dysleksji lub z pograniczem ryzyka)?? ??
      6.2. Sytuacja dziecka w klasie zerowej – analiza danych empirycznych?? ??
      6.2.1. Analiza badań wstępnych i porównawczych klasy eksperymentalnej zerowej – gr. EOI > gr. EOII?? ??
      6.2.2. Analiza badań wstępnych i porównawczych klasy kontrolnej zerowej – gr. KOI > gr. KOII?? ??
      6.2.3. Analiza porównawcza badań klasy zerowej eksperymentalnej i kontrolnej – gr. EO > gr. KO ?? ??

      Rozdział 7
      Uwarunkowania nauki pisania i czytania?? ??


      7.1. Znaczenie środowiska rodzinnego?? ?
      7.2. Znaczenie środowiska nauczycielskiego?? ??

      Rozdział 8
      Podsumowanie wyników empirycznych jako ogólna ocena skuteczności metody werbalnego i obrazowego nauczania liter?? ?

      Literatura?? ?

      Aneks?? ??

      Spis tabel, wykresów i schematów??

      Uwagi

      Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz - jej koszt zależny jest od wagi książek, o kalkulację kosztów prosimy pytać w mailu. Kupujący otrzyma paragon lub fakturę.

      NAJBARDZIEJ POSZUKIWANE KSIĄŻKI
      ZAWSZE W ATRAKCYJNEJ CENIE!
      Na Skróty
      dodaj do ulubionych sprzedawców nasz sklep allegro nasze pozostałe aukcje
      Płatności

      Płatności można dokonywać na nasze konto ING Bank Śląski:

      logo ING Bank Śląski

      81 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]5750092 [zasłonięte] 067334

      Koszty Wysyłki
      koszty przesyłki
      Odbiór Osobisty

      Po zakupione towary zapraszamy do naszej siedziby:

      Stadion Olimpijski we Wrocławiu
      Księgarnia w HALI WIELOFUNKCYJNEJ AWF
      Al. J.I. Paderewskiego 35
      51-612 Wrocław

      Przy odbiorze osobistym można zapłacić na miejscu gotówką lub kartą kredytową.

      Kontakt z Nami

      allegro[na]sportowo-medyczna.pl
      Telefon: 071 [zasłonięte] 54
      Gadu-Gadu:

      • Mirek, status:
      • Robert, status:  
      [DANE_EU]5mBtnRT6cfyWsmz926REAFAmj92mH6cQVZJFjAETmEINfTF581xRCHNzUVK/6scGWMFc/1FhcGp9il2w4rhBDpJZhWzTQA/0QlYADZnuTslSgmi+QU8xYEBn0bnaQjSkadSXZ800l91OSN0LtoZsnw==[/DANE_EU]