Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Pokaż oko pokaż nos. 102 wierszyki z gestami

29-01-2014, 16:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 15 zł     
Użytkownik medisquad_lublin
numer aukcji: 3887214338
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 2   
Koniec: 29-01-2014 16:20:13

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Płatność

Wpłata na konto bankowe (przelew przedpłata)

Bank Ochrony Środowiska
841[zasłonięte]114421[zasłonięte]40704[zasłonięte]002

W tytule przelewu należy wpisać numer aukcji oraz nick

Gotówka przy odbiorze osobistym

Wysyłka

Wysyłka w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym

Odbiór osobisty

ul. Lubartowska 56 w Lublinie

Kontakt z nami

ul. Lubartowska 56
20-094 Lublin
tel./fax: 81 [zasłonięte] 32
tel. kom.: 603 [zasłonięte] 381
pon.-pt.: 8.30-18.00
soboty: 10.00-14.00

 

Pokaż oko pokaż nos. 102 wierszyki z gestami kształtujące orientację w schemacie ciała

Autor: Barańska M.

 

Wydawca/Producent: Harmonia

Wydanie, Rok wyd.: I, 2010

Ilość stron: 112

Format: 14,5 x 20,5 cm

Oprawa: miękka

ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]13447

 

Opis:

Książka jest zbiorem wierszyków, dzięki którym kształtowana jest u dzieci orientacja w schemacie ciała, czyli umiejętność wskazywania i nazywania poszczególnych części ciała oraz rozróżniania jego stron: lewej i prawej. Pod każdą rymowanką znajduje się opis ruchów i gestów,które maluchy mogą wykonywać, wypowiadając wierszyk. Podczas zabawy z wierszykami dzieci rozwijają również pamięć słuchową, koordynację ruchowo-słuchową, sprawność wszystkich palców, rozwijają słownictwo i doskonalą koncentrację uwagi. Wierszyki przeznaczone są przede wszystkim dla dzieci w wieku przedszkolnym. Z pewnością przydadzą się również w pracy z uczniami klasy pierwszej lub starszymi, mającymi parcjalne deficyty rozwojowe lub innego rodzaju specjalne potrzeby edukacyjne.