Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

POJECIE WARTOSCI BEZWGLEDNEJ - BUDOWANIE LEKCJI

08-03-2012, 0:24
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 8.99 zł     
Użytkownik SIWYDTP
numer aukcji: 2107567011
Miejscowość Ostrołęka
Wyświetleń: 5   
Koniec: 08-03-2012 23:55:38
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

FAKTURY VAT

Wszystkie informacje
potrzebne do sfinalizowania
aukcji znajdą się w e-mailu
który otrzymasz
po wygraniu aukcji
od serwisu allegro.
Numery konta
także na stronie O MNIE
oraz poniżej

Proszę zapoznać się
z warunkami sprzedaży
dostępnymi na stronie
"O mnie".


BEZPIECZNE
PAKOWANIE

Kontakt:
[zasłonięte]@interia.pl

TEL. 510 [zasłonięte] 553

Więcej informacji
kontaktowych
można znaleźć na stronie
"O mnie"

Formy płatności:
Przelew na konto w:

Bank PKO INTELIGO
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]64012[zasłonięte]036

WBK BANK ZACHODNI
981[zasłonięte]101400[zasłonięte]00105[zasłonięte]243



oraz bez prowizji
z każdego konta za pośrednictwem

Płatności Allegro

lub

Ewentualnie
ODBIÓR OSOBISTY

 

Przesyłki staram się 
wysyłać jeszcze tego
samego dnia po
zaksięgowaniu
przelewu lub
dnia następnego.

Shipping total
World Tariff
posts Polish PAYPAL

Jeśli  po otrzymaniu
przesyłki
nie będziesz
do końca
zadowolony
z zakupionego
produktu,
skontaktuj się z nami!

 

 
Biografie Historia II     wojna  światowa Marynistyka Militaria
Mapy Turystyka Sportowe i turystyka Dom i ogród Techniczne
Tematyczne Architektura Popularnonaukowe Naukowe i akademickie Nauki ścisłe
Kryminały thrillery
Dla dzieci
Przygodowe Lit. piękna Reportaże
Religie Teologia Ezoteryka Zdrowie Zapraszamy!
 
 
KLIKNIJ !!! Pokaż wszystkie aukcje sprzedającego !!! KLIKNIJ 
 
OPIS

 

-

Barbara Stachurska

Tytuł

O budowaniu lekcji i sprawdzian wiadomości
na przykładzie pojęcia wartości bezwzględnej

 

Rok wydania

Wydawnictwo

ilustracje zdjęcia rysunki

Stron

Okładka, oprawa

Stan i inne informacje

1998

WSP

-

20

miękka

NOWA

Opis

Uczenie się matematyki jest procesem wysoce złożonym; kierowanie nim - a więc nauczanie - oprócz wiedzy teoretycznej z matematyki, psy­chologii, pedagogiki i dydaktyki oraz umiejętności posługiwania się nią wymaga także opanowania szeregu umiejętności praktycznych. Kształcąc kandydatów na nauczycieli, oczekujemy, że nie tylko przyswoją sobie tę wiedzę, ale potrafią też potem stosować ją w praktyce szkolnej. Jest to niełatwe w realizacji, szczególnie wtedy, gdy matematykę szkolną traktu­jemy w większym stopniu „jako działalność", stawianie pytań, szukanie odpowiedzi, niż „jako gotowy" dorobek pokoleń, który uczniowie mają sobie przyswoić. W przypadku takiego podejścia często trudniej odróżnić to, co teoretyczne, od tego, co praktyczne. Wiele zagadnień typowo mate­matycznych, np. konstruowanie obrazu pojęcia (liczby, funkcji, granicy,...), problemy metodologii matematyki (wywiedlność, dowodzenie, ...), rozwią­zywanie zadań staje się praktycznymi, w takim samym stopniu, jak np. umiejętność obserwowania i interpretowania reakcji uczniów, dokonywania refleksji nad ich działaniem; niosą one potężną dawkę wiedzy teoretycznej związanej z rozumieniem obiektów matematycznych. Z drugiej strony, po­dejście takie wymusza ponowny krytyczny ogląd tego, co się dzieje na lekcji, wskazanie dróg prowadzących do przewartościowania roli nauczy -cielą z wykładowcy na mądrego doradcę, zakreślenie ram jego przygoto­wywania się do bieżących zajęć i długofalowe planowanie takiego nauczania.

Skromna literatura metodyczna poświęcona takiej koncepcji nauczania matematyki uzasadnia potrzebę powstania tej książki i przedstawienia w niej innego spojrzenia na analizowane dotąd (z pozycji gotowej mate­matyki) zagadnienia planowania i praktyki nauczania. Niniejsze opracowa­nie ma skłonić do refleksji nad swoim działaniem osoby o pewnym do­świadczeniu i jednocześnie pomóc tym, którzy stawiają pierwsze kroki na tej drodze. Nie wyczerpuje ono sygnalizowanych problemów z dwóch po­wodów; nie pozwala na to ogrom tematyki, która wymaga krytycznego omówienia, oceny zaleceń i zasad, czasem ich zmodyfikowania, a czasem kształtowania ich w zupełnie nowym znaczeniu. Jednocześnie chcemy na-