Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

POJĘCIA RELIGIJNE MŁODZIEŻY. BADANIA EMPIRYCZNE DE

14-02-2014, 1:21
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 25.13 zł     
Użytkownik dvdmaxpl
numer aukcji: 3885680652
Miejscowość KONIN
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 1   
Koniec: 14-02-2014 01:25:58

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

strona o mnieinne aukcjedodaj do ulubionych sprzedawców
art204056
Pojęcia Religijne Młodzieży. Badania empiryczne denotacyjnego i konotacyjnego rozumienia pojęć [KSIĄŻKA]
KSIĄŻKA
seria:
produktnalezydoseriiStudiaPedagogiczneStudia Pedagogiczne
autor:
Anna Królikowska
rok wydania:
2008
wydanie:
pierwsze
Opis

Pojęcia religijne młodzieży. Badania empiryczne denotacyjnego i konotacyjnego rozumienia pojęć podejmuje problematykę w polskim kontekście badań psycho-pedagogicznych oryginalną i pionierską, prezentując jednocześnie jej szerszy kontekst uwarunkowań kulturowych, filozoficznych, psychologicznych, socjologicznych, pedagogicznych, które mogą mieć znaczenie w kształtowaniu się świadomości religijnej. Jest ona próbą zdiagnozowania stanu świadomości religijnej budowanej w oparciu o system pojęć religijnych i poszukiwaniem związku między rozumieniem pojęć a typem przeżywanej religijności. Diagnoza oparta została na badaniach empirycznych, przeprowadzonych wśród młodzieży klas maturalnych. W książce znajdzie czytelnik propozycję modelu rekonstrukcji pojęć religijnych w procesie wychowania chrześcijańskiego.

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
dział:
KSIĄŻKA
ilość nośników:
[1xKSIĄŻKA]
okładka:
miękka
ilość stron:
288
EAN:
978[zasłonięte][zasłonięte]50516
ISBN:
[zasłonięte]978-8305-169-8
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.