Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Pogorzelski J. - Praktyczny marketing, Nowa

14-10-2014, 0:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 46 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4605628836
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 3   
Koniec: 14-10-2014 00:42:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Pogorzelski J. - Praktyczny marketing, Nowa
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64383
Wymiar: 14.5x21.0cm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 240
Ocena: -
Waga: 0,42 kg
Indeks: 573[zasłonięte]01549KS
Rok wydania: 2012
Stan: Nowa
Autor: Pogorzelski Jacek
Rodzaj okładki: Twarda
Wydawca: Wolters Kluwer

Opis książki


"Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem" - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się doświadczyć marki miejsca. (...) Jest to książka, która systematyzuje i nadaje właściwy porządek podejmowanym przez miasta i regiony działaniom marketingowym.

Robert Stępowski, ekspert marketingu miejsc,
redaktor naczelny serwisu www.marketingmiejsca.com.pl


Książka Jacka Pogorzelskiego to pozycja niezwykła, która była w stanie znacznie skorygować moje podejście do tematu. Praktyczne i dosadne ujęcie zadań, jakie należy cierpliwie zrealizować, aby cieszyć się z silnej marki miejsca, a przy tym książka, która po prostu wciąga.

Piotr Lutek, Kancelaria D oradcza Synergia
Zobacz także...