Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Poezja pokolenia przełomu wieków XX i XXI w

29-11-2014, 23:16
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 33 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4753453769
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 1   
Koniec: 29-11-2014 22:50:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Poezja pokolenia przełomu wieków XX i XXI w
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]78445
Wymiar: 16.5x24.0cm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 272
Ocena: -
Waga: 0,52 kg
Indeks: 652[zasłonięte]00201KS
Rok wydania: 2014
Autor: Dunaj Ewa
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Wydawca: UMCS

Opis książki


Autorka podjęła się niełatwego zadania opisu literatury najnowszej, w tym tworzonej przez młodych i najmłodszych twórców. W kolejnych artykułach prezentuje sztukę uchwyconą niejako w fazie "stawania się". I czyni to z niewątpliwym znawstwem przedmiotu, łącząc emocjonalne zaangażowanie z dążeniem do obiektywizacji badawczych uogólnień. Widzenie szczegółu i umieszczanie go na szerokim tle kulturowym to sposób pisania pozwalający włączyć konstatacje dotyczące współczesności w rozmaite wymiary przedmiotu "język polski". Książka Ewy Dunaj podpowiada nauczycielom jedną z możliwych dróg zbliżania szkoły do życia tu i teraz. Wprowadzanie na lekcje tekstów współczesnych poetów może nie tylko ograniczyć wciąż dominujący w edukacji aspekt historyczny, ale i spełnić funkcję motywującą młodzież do lektury, co stwarza szansę nawiązania dialogu między twórcą a czytelnikiem.
Z recenzji prof. UAM dr hab. Marii Kwiatkowskiej-Ratajczak
Zobacz także...