art263035Poetyka Telewizyjnych Programów Porannych Między Informacją Tabloidem I Autopromocją - Marcin Sanakiewicz [KSIĄŻKA]
Opis Niesłabnąca od lat popularność telewizji śniadaniowej skłania do analizy programów porannych i przyczyn ich wysokiej oglądalności. Telewizja śniadaniowa w Polsce reprezentuje nową erę w historii telewizji: przenikanie się kultur, symboliczne uproszczenie dyskursu społecznego, mediatyzację wydarzeń i ludzi, współistnienie z reklamą. Jej konstrukcja formalna oraz poetyka stoją w sprzeczności z tradycyjnym wykorzystaniem gatunkowości jako podstawy kreowania przekazu telewizyjnego. Równocześnie klasyczne teorie oddziaływania mediów tracą na znaczeniu na rzecz teorii krytycznych zarówno w odniesieniu do telewizji, jak i samej widowni. Autor twierdzi, że telewizja śniadaniowa jest postgatunkiem, czyli nową formą współczesnych mediów. Potwierdzenie tej tezy jest głównym celem książki. Marcin Sanakiewicz (ur. 1980), dziennikarz i wydawca telewizyjny, lektor radia i telewizji, absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Wydziale Politologii UMCS w Lublinie.
ilość nośników: [1xKSIĄŻKA] EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]38361 ISBN: [zasłonięte]978-8383-617-4
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego. |