Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

POETYKA TELEWIZYJNYCH PROGRAMÓW PORANNYCH MIĘDZY I

03-02-2014, 2:26
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 25.48 zł     
Użytkownik dvdmaxpl
numer aukcji: 3854804169
Miejscowość KONIN
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 2   
Koniec: 03-02-2014 02:32:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

strona o mnieinne aukcjedodaj do ulubionych sprzedawców
art263035
Poetyka Telewizyjnych Programów Porannych Między Informacją Tabloidem I Autopromocją - Marcin Sanakiewicz [KSIĄŻKA]
KSIĄŻKA
autor:
Marcin Sanakiewicz
rok wydania:
2013
Opis

Niesłabnąca od lat popularność telewizji śniadaniowej skłania do analizy programów porannych i przyczyn ich wysokiej oglądalności. Telewizja śniadaniowa w Polsce reprezentuje nową erę w historii telewizji: przenikanie się kultur, symboliczne uproszczenie dyskursu społecznego, mediatyzację wydarzeń i ludzi, współistnienie z reklamą. Jej konstrukcja formalna oraz poetyka stoją w sprzeczności z tradycyjnym wykorzystaniem gatunkowości jako podstawy kreowania przekazu telewizyjnego. Równocześnie klasyczne teorie oddziaływania mediów tracą na znaczeniu na rzecz teorii krytycznych zarówno w odniesieniu do telewizji, jak i samej widowni. Autor twierdzi, że telewizja śniadaniowa jest postgatunkiem, czyli nową formą współczesnych mediów. Potwierdzenie tej tezy jest głównym celem książki. Marcin Sanakiewicz (ur. 1980), dziennikarz i wydawca telewizyjny, lektor radia i telewizji, absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Wydziale Politologii UMCS w Lublinie.

dział:
KSIĄŻKA
ilość nośników:
[1xKSIĄŻKA]
okładka:
broszurowa
wymiary:
14.5 x 21 cm
ilość stron:
136
EAN:
978[zasłonięte][zasłonięte]38361
ISBN:
[zasłonięte]978-8383-617-4
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.