Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Podwyższenie toalety ubikacji sedesu 15cm 200KG DE

29-06-2015, 9:48
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 129.99 zł     
Użytkownik emcosmetics_pl
numer aukcji: 5226273759
Miejscowość Opole
Wyświetleń: 84   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rodzaj: inna
Materiał wykonania: plastik twardy
Rodzaj mocowania: zawiasy plastikowe
Antybakteryjność: nie
Kolor: biały
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kontakt: +48 [zasłonięte] 125 865

  • bardzo dobra jakoœść produktów

  • szeroki asortyment

  • przystępne ceny

  • terminowa realizacja zamówień

  • miła i fachowa obsługa Klienta
Podwyższenie toalety ubikacji sedesu 15cm 200KG


Podwyższenie sedesu:

Rehaforum Medical

Model: RFM z klapką

 

PRODUKT ORYGINALNY I NOWY!!
Podwyższenie toalety renomowanej i specjalizującej się w produkcji urządzeń dla osób starszych i niepełnosprawnych niemieckiej firmie REHAFORUM MEDICAL, która rozpoczęła produkcję w 1978 roku, jest starannie wykonane z najwyższej jakości materiałów.
 
Najważniejsze cechy podwyższenia:
  • - podwyższenie o 15cm
  • - klapa, z wysokiej jakości zawiasami
  • - mocowania boczne
  • - maksymalny udźwig 200kg
  • - higieniczne wycięcia z przodu i z tyłu
  • - łatwe w czyszczeniu, nie zawiera niedostępnych do czyszczenia miejsc
  • w celu czyszczenia można zamoczyć w całości
  • - lekko pochylone w celu ułatwienia siadania i wstawania
  • - nadaje się do sterylizacji w autoklawie do 85 stopni / min
 
Opakowanie zewnętrzne minimalnie uszkodzone, co nie ma wpływu na jakość i funkcjonalność podwyższenia.
Zapraszamy do naszego e-sklepu emHome kliknij
100% klientów zostawiło nam pozytywny komentarz, to zobowiązuje.
  • szeroki asortyment
  • ekspresowa realizacja zamówień
  • super promocje
  • fachowe doradztwo


    
        FORMY PŁATNOŒśCI

  • Płatnośœć przelewem

    Płacąc przelewem, w tytule przelewu prosimy wpisać swój nick oraz numer aukcji co ułatwi szybką identyfikację wpłaty oraz realizację zamówienia. Towar wysyłany jest w ciągu 24h roboczych od zaksięgowania wpłaty. Nr konto banku Alior Bank S.A.
    572[zasłonięte]000500[zasłonięte]53069[zasłonięte]897
  • Płatnoœść PayU

    Bezpieczny i szybki system płatnośœci Allegro - PayU, gwarantujący wysłanie towaru w ciągu 24h (dotyczy tylko dni roboczych) roboczych od chwili dokonania transakcji.
  • Płatnoœść przy odbiorze

    Płatnośœć gotówką listonoszowi, kurierowi, w punkcie obioru lub urzędzie pocztowym w chwili odbioru przesyłki . Zamówienie jest wysyłane w ciągu 24h roboczych od wybrania formy płatnośœci.

             DOSTAWA

Każdy towar jest dostępny fizycznie w naszym magazynie i wysyłany zwykle w ciągu 24 godz.

Wszystkie formy wysyłek mają możliwośœć œśledzenia jej statusu. Na czas realizacji zamówienia składa się:
- czas kompletowania towaru, forma płatnośœci, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie zamówionych produktów
- czas dostawy, zależny od wybranego sposobu wysyłki (min. 24 godz. kurier)

  • List polecony

    Listonosz doręczy przesyłkę pod wskazany adres na terenie całego kraju. Dostarczane również za pobraniem – płatnoœść przy odbiorze przesyłki.

    CZAS DOSTAWY: 24h/72h
  • Paczka pocztowa

    Największy zasięg, konkurencyjna cena oraz elastyczne terminy doręczenia.

    CZAS DOSTAWY: 24h/72h
  • Przysłka kurierska

    Przesyłki dostarczane na terenie całego kraju przez wyspecjalizowane firmy kurierskie dostarczane również za pobraniem.

    CZAS DOSTAWY: 24h
  • Odbiór w punkcie Paczkomaty 24/7

    Odbiór przesyłki szybko, wygodnie, bez kolejek i o każdej porze dnia i nocy przez 7 dni w tygodniu.

    CZAS DOSTAWY: 24h
  • ZWROT TOWARU

    Każdy towar zakupiony w naszym sklepie możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny. Koszty zwracanych towarów ponosi kupujący chyba że towar był niezgodny z opisem, uszkodzony lub wadliwy.
  • KUPUJ BEZ REJESTRACJI

    W naszym sklepie emHome możesz kupować, nawet jeśœli nie masz założonego konta. Wystarczy, że podasz swój e-mail.

KONTAKT

tel.: +48 [zasłonięte]-125-865
email: [zasłonięte]@emhome.pl

Alior Bank S.A. 572[zasłonięte]000500[zasłonięte]53069[zasłonięte]897

Przy kontakcie telefonicznym zawsze poinformuj nas, że dzwonisz w sprawie zamówienia na Allegro
oraz podaj numer aukcji produktu, który Cię interesuje.

www.emhome.eu

Regulamin

Po dokonaniu zakupu bardzo prosimy o wybór formy płatnoœci.

Wszystkie przesyłki wysyłamy drogą pocztową oraz za poœrednictwem firmy kurierskiej lub Paczkomatów. Przesyłki wysyłamy w ciągu 24h od zaksięgowania wpłaty.

Wszystkie przedmioty, które sprzedajemy są nowe (w innym wypadku, zgodnie z opisem w aukcji) i oczywiśœcie najwyższej jakoœści.

Jako sprzedający wystawiamy komentarz jako drudzy.

W przypadku braku gwarancji producenta, oferowane przez nas przedmioty posiadają gwarancję 12-miesięczną, począwszy od daty zakupu.

Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 2 marca 2000 r. konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoŸźnik. Konsument może odstąpić od umowy składając przedsiębiorcy oœświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oœświadczenia przed jego upływem. Przedsiębiorca, nie póŸźniej niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oœświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatnośœci, w tym koszty dostarczenia rzeczy wg. cennika. Przedsiębiorca dokonuje zwrotu płatnośœci przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraŸnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

Konsument ponosi tylko bezpoœśrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieśœć lub nie poinformował konsumenta o koniecznośœci poniesienia tych kosztów. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Konsument ponosi odpowiedzialnoœść za zmniejszenie wartoœści rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałe podczas transportu będą rozpatrywane tylko w przypadku sprawdzenia przesyłki w obecnoœści przedstawiciela firmy realizującej dostawę. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z przedstawicielem firmy realizującej dostawę protokołu reklamacyjnego.

W przypadku zwrotu lub reklamacji klient ponosi koszty dostawy produktu do magazynów firmy.

Firma EMCosmetics nie będzie przyjmować żadnych przesyłek za zaliczeniem pocztowym lub przesyłek kurierskich za pobraniem.

Złożenie oferty kupna na naszych aukcjach jest równoznaczne z akceptacja powyższych zasad.