Po dokonaniu zakupu bardzo prosimy o wybór formy płatnoci.
Wszystkie przesyłki wysyłamy drogą pocztową oraz za porednictwem firmy kurierskiej lub Paczkomatów. Przesyłki wysyłamy w ciągu 24h od zaksięgowania wpłaty.
Wszystkie przedmioty, które sprzedajemy są nowe (w innym wypadku, zgodnie z opisem w aukcji) i oczywiście najwyższej jakości.
Jako sprzedający wystawiamy komentarz jako drudzy.
W przypadku braku gwarancji producenta, oferowane przez nas przedmioty posiadają gwarancję 12-miesięczną, począwszy od daty zakupu.
Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 2 marca 2000 r. konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Konsument może odstąpić od umowy składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Przedsiębiorca, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy wg. cennika. Przedsiębiorca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyranie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałe podczas transportu będą rozpatrywane tylko w przypadku sprawdzenia przesyłki w obecności przedstawiciela firmy realizującej dostawę. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z przedstawicielem firmy realizującej dostawę protokołu reklamacyjnego.
W przypadku zwrotu lub reklamacji klient ponosi koszty dostawy produktu do magazynów firmy.
Firma EMCosmetics nie będzie przyjmować żadnych przesyłek za zaliczeniem pocztowym lub przesyłek kurierskich za pobraniem.
Złożenie oferty kupna na naszych aukcjach jest równoznaczne z akceptacja powyższych zasad.