Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Podwozie truggy 1/8 Hot Bodies D8T HB (prawie RTR)

24-01-2012, 1:05
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 2 500 zł     
Użytkownik Mrozek2007
numer aukcji: 2057361914
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 167   
Koniec: 24-01-2012 16:59:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Mam na sprzedaż podwozie Hot Bodies D8T. Jest to model truggy w skali 1:8 którym startowałem w zawodach. Aby nie zostawać w tyle model został dość mocno przebudowany. Tym egzemplarzem zdobyłem dwa razy tytuł II v-ce Mistrza Polski oraz Tytuł Mistrza HPI Challenge, dwukrotnego Mistrza Białołęki u Wróblika oraz II miejsce w Pucharze Polski. W modelu są założone:
- nowe wahacze z przodu oraz z tyłu;
- nowe mocowania wahaczy;
- lekkie kielichy dyferencjałów;
- lekkie kielichy kół;
- lekkie zębatki dyferencjałów;
- lekkie sworznie dyferencjałów;
- lekkie dźwignie hamulców;
- lekkie kulki układu skrętnego;
- lekkie kulki stabilizatorów;
- cienkie stabilizatory (zwiększają przyczepność);
- lekkie kulki amortyzatorów;
- długie przednie amortyzatory;
- tytanowe drążki;
- nowe końcówki drążków;
- nowe obudowy dyferencjałów;
- nowe hamulce;
- nowe boczne osłonki;
- nowe pudełko na elektronikę;
- przedni wałek na podwójnym kardanie (znacznie ogranicza straty podczas toczenia);
- chłodnica;
- tytanowe śruby;
- aluminiowe nakrętki;
- lekka płyta podwozia;
- nowe aluminiowe zwrotnice od Hellfire (zwiększają wychył koła, dzięki nim koło kładzie się w zakręcie, co umożliwia szybsze pokonywanie zakrętów);
- osłonki na kardany (zwiększają żywotność kardanów);
- osłonki przeciwbłotne na tylne wahacze;
- spojler Proline (zapewnia bardzo duży docisk);
- karoseria Proline Bulldog (polepsza prowadzenie modelu oraz chłodzi silnik);
- osłonka serwo savera (serwo saver pracuje gładko i nie zapiaszcza się);
- lekkie hexy 17mm;

Model został zaprojektowany przy pomocy Mistrza Świata z 2008 roku – Atsushi Hara. Dzięki temu że środek ciężkości jest bardzo nisko oraz jest przesunięty do przodu, model bardzo łatwo się prowadzi oraz ma bardzo dużą prędkość w zakręcie. Dzięki pełnym wahaczom jest bardzo wytrzymały i skoki na wysokość 4-5 metrów nie są problemem. Ten egzemplarz jest jednym z najlżejszych modeli jeżdżących w Polsce. Waga sprzętu gotowego do jazdy to około 3850g co oznacza że jest o około 0,7-1.2 kg lżejszy od innych modeli (jeździ szybciej, części zużywają się wolniej). D8T posiada bardzo wytrzymałe dyferencjały – model wyjeździłem około 70 litrów paliwa i dyferencjał nie padł ani razu. Cały model regularnie serwisowany.
Do zestawu dorzucam prawie kompletne drugie podwozie. W skład którego wchodzą dyfry, płyta, spojler, oryginalna karoseria, serwo savery, boczki płyty, pudełko na elektronikę, loża silnika, wahacze, zwrotnice plastikowe oraz komplet zwrotnic aluminiowych , stabilizatory, amortyzatory, sprężyny, o-rinig itp. Wszystko widoczne na zdjęciach.
Podwozie uznane nie tylko w PL ale na całym świecie.

Model sprzedaje z 6 kompletami kół (2xCaliber,1xRevolver, 1xHarakiri,1xKhaos, 1xCrime Fighter) stan bieżników 60-90%; dwoma serwami Sanwa ERG-VZ 13kg,01sek; 3 pakietami do odbiornika; silnikiem HPI F3.5 PRO 3.3KM/50 000 obr/min; zapasowymi świecami; 3 różnymi tłumikami (SH EFRA 2060, 2075 oraz OS Engines 2060-t [najlepszy tłumik na rynku] filterm powietrza Pro-line z zapasowymi piankami;  grzałkami; olejami do filtra powietrza; ARO; olejami do dyferencjałów; instrukcją; 1 litrem paliwa Merlin Advance 25%; butelką do tankowania oraz starterboxem.

Cały starterbox wykonany ze stali kwasoodpornej. Nigdy nie miałem problemów aby nie był w stanie odpalić mocnych silników. Posiada uchwyt na pistolet do tankowania oraz wbudowaną pompkę i zbiornik na paliwo. Nie trzeba przelewać paliwa z bańki do butelki, potem do pistoletu. Tylko napełniamy zbiornik w starterze 0,5l wystarcza na pół godz jazdy czyli 4 tankowania. Nie trzeba się brudzić czy rozlewać paliwo. Wszystko po ściągnięciu wężyka paliwowego ze startera i włączenie przycisku "zasysanie lub wypompowywanie". Aktualne napięcie oraz prąd przepływający przez układ są widoczne na wyświetlaczu. Starterbox posiada składaną rączkę więc jest łatwy w transporcie. Aby nie nosić grzałek, śrubokrętów i termometru po kieszeniach, można wsadzić wszystko do łożyskowanej szuflady. Wyjścia na bananki umożliwiają ładowanie bez rozkręcania. Boxa sprzedaję z akumulatorem żelowym 12V 7Ah, ale bez pistoletu widocznego na zdjęciach.

 

Aby model jeździł potrzebna jest aparatura i odbiornik.

 

Jeżeli masz jakieś pytania, chętnie odpowiem.