Mam na sprzedaż podwozie Hot Bodies D8T. Jest to model truggy w skali 1:8 którym startowałem w zawodach. Aby nie zostawać w tyle model został dość mocno przebudowany. Tym egzemplarzem zdobyłem dwa razy tytuł II v-ce Mistrza Polski oraz Tytuł Mistrza HPI Challenge, dwukrotnego Mistrza Białołęki u Wróblika oraz II miejsce w Pucharze Polski. W modelu są założone: - nowe wahacze z przodu oraz z tyłu; - nowe mocowania wahaczy; - lekkie kielichy dyferencjałów; - lekkie kielichy kół; - lekkie zębatki dyferencjałów; - lekkie sworznie dyferencjałów; - lekkie dźwignie hamulców; - lekkie kulki układu skrętnego; - lekkie kulki stabilizatorów; - cienkie stabilizatory (zwiększają przyczepność); - lekkie kulki amortyzatorów; - długie przednie amortyzatory; - tytanowe drążki; - nowe końcówki drążków; - nowe obudowy dyferencjałów; - nowe hamulce; - nowe boczne osłonki; - nowe pudełko na elektronikę; - przedni wałek na podwójnym kardanie (znacznie ogranicza straty podczas toczenia); - chłodnica; - tytanowe śruby; - aluminiowe nakrętki; - lekka płyta podwozia; - nowe aluminiowe zwrotnice od Hellfire (zwiększają wychył koła, dzięki nim koło kładzie się w zakręcie, co umożliwia szybsze pokonywanie zakrętów); - osłonki na kardany (zwiększają żywotność kardanów); - osłonki przeciwbłotne na tylne wahacze; - spojler Proline (zapewnia bardzo duży docisk); - karoseria Proline Bulldog (polepsza prowadzenie modelu oraz chłodzi silnik); - osłonka serwo savera (serwo saver pracuje gładko i nie zapiaszcza się); - lekkie hexy 17mm; Model został zaprojektowany przy pomocy Mistrza Świata z 2008 roku – Atsushi Hara. Dzięki temu że środek ciężkości jest bardzo nisko oraz jest przesunięty do przodu, model bardzo łatwo się prowadzi oraz ma bardzo dużą prędkość w zakręcie. Dzięki pełnym wahaczom jest bardzo wytrzymały i skoki na wysokość 4-5 metrów nie są problemem. Ten egzemplarz jest jednym z najlżejszych modeli jeżdżących w Polsce. Waga sprzętu gotowego do jazdy to około 3850g co oznacza że jest o około 0,7-1.2 kg lżejszy od innych modeli (jeździ szybciej, części zużywają się wolniej). D8T posiada bardzo wytrzymałe dyferencjały – model wyjeździłem około 70 litrów paliwa i dyferencjał nie padł ani razu. Cały model regularnie serwisowany. Do zestawu dorzucam prawie kompletne drugie podwozie. W skład którego wchodzą dyfry, płyta, spojler, oryginalna karoseria, serwo savery, boczki płyty, pudełko na elektronikę, loża silnika, wahacze, zwrotnice plastikowe oraz komplet zwrotnic aluminiowych , stabilizatory, amortyzatory, sprężyny, o-rinig itp. Wszystko widoczne na zdjęciach. Podwozie uznane nie tylko w PL ale na całym świecie. Model sprzedaje z 6 kompletami kół (2xCaliber,1xRevolver, 1xHarakiri,1xKhaos, 1xCrime Fighter) stan bieżników 60-90%; dwoma serwami Sanwa ERG-VZ 13kg,01sek; 3 pakietami do odbiornika; silnikiem HPI F3.5 PRO 3.3KM/50 000 obr/min; zapasowymi świecami; 3 różnymi tłumikami (SH EFRA 2060, 2075 oraz OS Engines 2060-t [najlepszy tłumik na rynku] filterm powietrza Pro-line z zapasowymi piankami; grzałkami; olejami do filtra powietrza; ARO; olejami do dyferencjałów; instrukcją; 1 litrem paliwa Merlin Advance 25%; butelką do tankowania oraz starterboxem. |
Cały starterbox wykonany ze stali kwasoodpornej. Nigdy nie miałem problemów aby nie był w stanie odpalić mocnych silników. Posiada uchwyt na pistolet do tankowania oraz wbudowaną pompkę i zbiornik na paliwo. Nie trzeba przelewać paliwa z bańki do butelki, potem do pistoletu. Tylko napełniamy zbiornik w starterze 0,5l wystarcza na pół godz jazdy czyli 4 tankowania. Nie trzeba się brudzić czy rozlewać paliwo. Wszystko po ściągnięciu wężyka paliwowego ze startera i włączenie przycisku "zasysanie lub wypompowywanie". Aktualne napięcie oraz prąd przepływający przez układ są widoczne na wyświetlaczu. Starterbox posiada składaną rączkę więc jest łatwy w transporcie. Aby nie nosić grzałek, śrubokrętów i termometru po kieszeniach, można wsadzić wszystko do łożyskowanej szuflady. Wyjścia na bananki umożliwiają ładowanie bez rozkręcania. Boxa sprzedaję z akumulatorem żelowym 12V 7Ah, ale bez pistoletu widocznego na zdjęciach.
Aby model jeździł potrzebna jest aparatura i odbiornik.
Jeżeli masz jakieś pytania, chętnie odpowiem.
|