Mam na sprzedaż podwozie Hot Bodies D8T. Jest to model truggy w skali 1:8 którym startowałem w zawodach. Aby nie zostawać w tyle model został dość mocno przebudowany. Tym egzemplarzem zdobyłem dwa razy tytuł II v-ce Mistrza Polski oraz Tytuł Mistrza HPI Challenge, dwukrotnego Mistrza Białołęki u Wróblika oraz II miejsce w Pucharze Polski. W modelu są założone: - nowe wahacze z przodu oraz z tyłu; - nowe mocowania wahaczy; - lekkie kielichy dyferencjałów; - lekkie kielichy kół; - lekkie zębatki dyferencjałów; - lekkie sworznie dyferencjałów; - lekkie dźwignie hamulców; - lekkie kulki układu skrętnego; - lekkie kulki stabilizatorów; - cienkie stabilizatory (zwiększają przyczepność); - lekkie kulki amortyzatorów; - długie przednie amortyzatory; - tytanowe drążki; - nowe końcówki drążków; - nowe obudowy dyferencjałów; - nowe hamulce; - nowe boczne osłonki; - nowe pudełko na elektronikę; - przedni wałek na podwójnym kardanie (znacznie ogranicza straty podczas toczenia); - chłodnica; - tytanowe śruby; - aluminiowe nakrętki; - lekka płyta podwozia; - nowe aluminiowe zwrotnice od Hellfire (zwiększają wychył koła, dzięki nim koło kładzie się w zakręcie, co umożliwia szybsze pokonywanie zakrętów); - osłonki na kardany (zwiększają żywotność kardanów); - osłonki przeciwbłotne na tylne wahacze; - spojler Proline (zapewnia bardzo duży docisk); - karoseria Proline Bulldog (polepsza prowadzenie modelu oraz chłodzi silnik); - osłonka serwo savera (serwo saver pracuje gładko i nie zapiaszcza się); - lekkie hexy 17mm; Model został zaprojektowany przy pomocy Mistrza Świata z 2008 roku – Atsushi Hara. Dzięki temu że środek ciężkości jest bardzo nisko oraz jest przesunięty do przodu, model bardzo łatwo się prowadzi oraz ma bardzo dużą prędkość w zakręcie. Dzięki pełnym wahaczom jest bardzo wytrzymały i skoki na wysokość 4-5 metrów nie są problemem. Ten egzemplarz jest jednym z najlżejszych modeli jeżdżących w Polsce. Waga sprzętu gotowego do jazdy to około 3850g co oznacza że jest o około 0,7-1.2 kg lżejszy od innych modeli (jeździ szybciej, części zużywają się wolniej). D8T posiada bardzo wytrzymałe dyferencjały – modelem wyjeździłem około 70 litrów paliwa i dyferencjał nie padł ani razu. Cały model regularnie serwisowany. Do zestawu dorzucam prawie kompletne drugie podwozie. W skład którego wchodzą dyfry, płyta, spojler, oryginalna karoseria, serwo savery, boczki płyty, pudełko na elektronikę, łoża silnika, wahacze, zwrotnice plastikowe oraz komplet zwrotnic aluminiowych , stabilizatory, amortyzatory, sprężyny, o-rinigi itp. oraz 6 kompletów kół (2xCaliber,1xRevolver, 1xHarakiri,1xKhaos, 1xCrime Fighter) stan bieżników
60-90%.
Wszystko widoczne na zdjęciach. Starterbox na zdjęciu drugim nie podlega licytacji. Podwozie uznane nie tylko w PL ale na całym świecie.
|