|
Mam na sprzedaż podwozie Hot Bodies D8T. Jest to model truggy w skali 1:8 którym startowałem w zawodach. Aby nie zostawać w tyle model został dość mocno przebudowany. Tym egzemplarzem zdobyłem dwa razy tytuł II v-ce Mistrza Polski oraz Tytuł Mistrza HPI Challenge, dwukrotnego Mistrza Białołęki u Wróblika oraz II miejsce w Pucharze Polski. W modelu są założone:
- nowe wahacze z przodu oraz z tyłu;
- nowe mocowania wahaczy;
- lekkie kielichy dyferencjałów;
- lekkie kielichy kół;
- lekkie zębatki dyferencjałów;
- lekkie sworznie dyferencjałów;
- lekkie dźwignie hamulców;
- lekkie kulki układu skrętnego;
- lekkie kulki stabilizatorów;
- cienkie stabilizatory (zwiększają przyczepność);
- lekkie kulki amortyzatorów;
- długie przednie amortyzatory;
- tytanowe drążki;
- nowe końcówki drążków;
- nowe obudowy dyferencjałów;
- nowe hamulce;
- nowe boczne osłonki;
- nowe pudełko na elektronikę;
- przedni wałek na podwójnym kardanie (znacznie ogranicza straty podczas toczenia);
- chłodnica;
- tytanowe śruby;
- aluminiowe nakrętki;
- lekka płyta podwozia;
- nowe aluminiowe zwrotnice od Hellfire (zwiększają wychył koła, dzięki nim koło kładzie się w zakręcie, co umożliwia szybsze pokonywanie zakrętów);
- osłonki na kardany (zwiększają żywotność kardanów);
- osłonki przeciwbłotne na tylne wahacze;
- spojler Proline (zapewnia bardzo duży docisk);
- karoseria Proline Bulldog (polepsza prowadzenie modelu oraz chłodzi silnik);
- osłonka serwo savera (serwo saver pracuje gładko i nie zapiaszcza się);
- lekkie hexy 17mm;
Model został zaprojektowany przy pomocy Mistrza Świata z 2008 roku – Atsushi Hara. Dzięki temu że środek ciężkości jest bardzo nisko oraz jest przesunięty do przodu, model bardzo łatwo się prowadzi oraz ma bardzo dużą prędkość w zakręcie. Dzięki pełnym wahaczom jest bardzo wytrzymały i skoki na wysokość 4-5 metrów nie są problemem. Ten egzemplarz jest jednym z najlżejszych modeli jeżdżących w Polsce. Waga sprzętu gotowego do jazdy to około 3850g co oznacza że jest o około 0,7-1.2 kg lżejszy od innych modeli (jeździ szybciej, części zużywają się wolniej). D8T posiada bardzo wytrzymałe dyferencjały – modelem wyjeździłem około 70 litrów paliwa i dyferencjał nie padł ani razu. Cały model regularnie serwisowany.
Do zestawu dorzucam prawie kompletne drugie podwozie. W skład którego wchodzą dyfry, płyta, spojler, oryginalna karoseria, serwo savery, boczki płyty, pudełko na elektronikę, łoża silnika, wahacze, zwrotnice plastikowe oraz komplet zwrotnic aluminiowych , stabilizatory, amortyzatory, sprężyny, o-rinigi itp. oraz 6 kompletów kół (2xCaliber,1xRevolver, 1xHarakiri,1xKhaos, 1xCrime Fighter) stan bieżników
60-90%.
Wszystko widoczne na zdjęciach. Starterbox na zdjęciu drugim nie podlega licytacji.
Podwozie uznane nie tylko w PL ale na całym świecie.
|