Witam! Mam dziś do zaoferowania nietypowe i całkowicie przerobione, przystosowane do driftu podwozie HPI SPRINT wraz z dodatkami. Produktu tego raczej nie trzeba reklamować - to od wielu już lat idealna alternatywa dla modelarzy chcących rozpocząć swoją przygodę z RC Driftem za rozsądne kwoty. Oferowane przeze mnie podwozie przeszło szereg modyfikacji, dzięki którym jak mało który SPRINT został on niemal idealnie przystosowany do "latania bokiem", wszystko to poprzedzone było godzinami prób i testów oraz licznymi poprawkami. Efektem końcowym, który przerósł najśmielsze oczekiwania jest jeden z najlepszych SPRINT'ów w Polsce, zachowany w niemal idealnym stanie technicznym.
Modyfikacje:
- silnik umieszczony z przodu
- zwiększenie promienia skrętu
- zmiana konstrukcji układu skrętnego
- półosie CVD (kardany) z przodu (zamiast seryjnych półosi, które hałasowały przy dużym skręcie kół)
- CS (countersteer) - około 1,8
- skręcane, olejowe amortyzatory z modernizacjami w postaci np. sprężyn MST o różnej twardości w stosunku przód/tył
- One Way
- pakiet umieszczony poprzecznie w tylnej części modelu (rozkład masy 50:50)
- dociążony przód dla lepszej przyczepności i sterowności modelu
- nieznaczna zmiana mocowania amortyzatorów
- większa zębatka odbiorcza (90T)
- nieznaczna zmiana mocowania zębatki odbierającej (metalowy stelaż, zębatka przykręcana czterema śrubami)
- usztywnienie podwozia w środkowej jego części.
- wiele innych mniej znaczących przeróbek wymuszonych zmianą umiejscowienia silnika
Największa zaletą oferowanego przeze mnie podwozia poza tym co potrafi oczywiście (filmiki poniżej), jest dla mnie fakt, że wszystko zrobione jest w nim czysto i schludnie. Tak więc, podwozie to, poza tym że jeździ - także wygląda, a to nie zdarza się często w nieco tańszych konstrukcjach, tym bardziej gruntownie przerobionych. Kolejnym argumentem "za" jest także możliwość powrotu do seryjnej konfiguracji (silnik z tyłu) w dowolnym momencie użytkowania modelu.
Do podwozia dodaję wszystko to, co widoczne na zdjęciach, a więc:
- oryginalne pudełko HPI Sprint
- Karoseria Camaro (nieco zniszczona, ale jak najbardziej nadająca się do użytku)
- pakiet LiPo - nieco spuchnięty, ale w pełni sprawny (pojemność na dzień dzisiejszy ok. 3300 mAh)
- cztery felgi bez opon, w miarę proste - z całą pewnością nadające się do jazdy
- cztery lub pięć pasków (pasek po przełożeniu silnika na przód musiał być nieco dłuższy niż ma to miejsce w standardzie - gratis dodaję jeszcze podajże dwa lub trzy paski o odpowiedniej długości na teraz, krótki pasek z przodu, który pozostał standardowy, oraz długi także standardowy)
- zębatki atakujące
- dwa dyferencjały
- dwa kielichy
- dwie praktycznie nowe i cztery używane, ale w pełni sprawne półosie
- trzy zębatki odbiorze o różnej ilości zębów
- seryjne amortyzatory z nowymi sprężynami + stare sprężyny oraz podkładki utwardzające amortyzatory
- górny stelaż podwozia
- kilka drobniejszych, plastikowych części podwozia w postaci zębatek itp.
- silnik wraz z radiatorem
- regulator starego typu, nie wiem czy sprawny
- dwa serwa skrętu (podczas ostatniej jazdy na nich rok temu sprawne)
- stara, ale jeszcze działająca aparatura Accoms'a (brak nadajnika na zdjęciach, nie mniej jednak wchodzi on w skład zestawu)
- pozostałe, mniej ważne części elektroniki widoczne na zdjęciach.
Biorąc pod uwagę koszt używanych części to wartość samych dodatków oscyluje w okolicach przynajmniej 200 zł.
Przy odrobinie szczęścia oferowane przeze mnie dodatki wystarczą do uruchomienia modelu. Wszystkie z nich powinny być sprawne i nadające się do użytkowania. Nie są to jednak części z górnej półki i dla pewności zaznaczam, że dodaję je do zestawu jaki spory gratis, gdyż nie udzielam na nie gwarancji. Na podwozie z kolei daję gwarancję rozruchową.
Krótkie filmiki z jednej z ostatnich jazd Sprintem:
http://www.youtube.com/watch?v=8QvCOJEbKrg
http://www.youtube.com/watch?v=gT5aToPoFC4
Powodem sprzedaży jest zmiana podwozia na MST. Zapraszam też na inne moje aukcje, gdzie sprzedaję np regulator LRP z oferowanego tutaj podwozia.
Wszelkie pytania proszę kierować drogą telefoniczną: 668 [zasłonięte] 518 lub mailową: [zasłonięte]@interia.pl (Chętnie pomogę przy dobiorze innej elektroniki oraz zdradzę, na jakiej jeździłem ja)