Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Poduszka masująca DIGNITY XM-NM1008 | gw 24 m | !!

23-01-2014, 11:02
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 65 zł     
Użytkownik Profit_Plus
numer aukcji: 3879388947
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 100    Wyświetleń: 3   
Koniec: 18-01-2014 01:59:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Poduszka Masująca DIGNITY

XM-NM1008


Zdrowie to rzecz o którą dbamy!!!


Masaż Wibracyjny

W pełni profesjonalna poduszka masująca firmy DIGNITY to elegancki wygląd oraz doskonałe wykonanie z pluszu.

W poduszce zamontowano silnik do masażu wibracyjnego - jest to idealne rozwiązanie ponieważ dostarcza naszym mięśniom delikatnego masażu .


Masaż jest uważany za jedną z alternatywnych metod leczenia, ma on bowiem niebagatelny wpływ na kondycję organizmu, jak i na ogólne samopoczucie pacjenta. Nie każdy z nas zdaje sobie sprawę z faktu, iż sam mechanizm wykonywani masażu jest nader skomplikowany.


DŁUGOŚĆ = 90 CM

SZEROKOŚĆ = 13 CM

ZASILANY BATERIAMI = 2 x AA

Chętnie odpowiemy na wszystkie twoje pytania i pomożemy zrealizować zamówienie,
jesteœmy do twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 15:00

884 [zasłonięte] 333
[zasłonięte]@dignity.pl

Profit Plus Sp. z o.o.
ul Srebrna 16, 00-810 Warszawa

PeKaO SA
nr konta: 19 1240 [zasłonięte] 4[zasłonięte]8491110 [zasłonięte] 520928


Wysyłki są realizowane codziennie do godziny 15:00.
Paczki nadawane są kurierem lub firma InPost w zależności od formy podanej na aukcji.












Program zapewnia Kupującemu rekompensatę do 10.000 zł w przypadku, gdy:
  • zapłacił za towar, ale go nie otrzymał;
  • otrzymał towar, który znacznie różni się od opisanego w ofercie.
W kwocie rekompensaty uwzględnimy również koszt wysyłki towaru do 100 zł w przypadku, gdy:
  • w transakcji Kupujący skorzystał z Płacę z Allegro za zakupy.
Rekompensata jest finansowana ze środków Programu Ochrony Kupujących, dlatego ani Kupujący, ani Sprzedający nie ponoszą z tego tytułu żadnych kosztów!
Na rynku działamy od 2009 r. Nieustannie się rozwijamy. Na alle zdążyliśmy już obsłużyć ponad 10 000 zadowolonych Klientów. W tej chwili to jedna z najlepiej ocenianych firm.

Zakupy u nas muszą oznaczać 110% zadowolenia!

Gwarantujemy Ci możliwość rezygnacji z dokonanego zakupu bez podania przyczyny w ciągu 60 dni od daty odebrania przesyłki.

Zwracany towar nie może być używany, opakowanie ani żaden inny element wyposażenia nie mogą nosić śladów użytkowania ani zniszczenia, powinien być kompletny i zwrócony w oryginalnym opakowaniu firmowym producenta wraz z wszelkimi dodatkami.

Program Rzetelna Firma prowadzona jest pod patronatem Krajowego Rejestru Długów, który rekomenduje współpracę wyłącznie z Rzetelnymi Firmami takimi jakProfit Plus Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Srebrna 16, 00-810 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego – Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 000[zasłonięte]4287, posiadająca nadane numery NIP: 527 [zasłonięte] 58, REGON: 142[zasłonięte]200

Koszty wysyłki i odesłania towaru nie będą podlegały zwrotowi. Przed wysłaniem przesyłki należy skontaktować się z pracownikiem sklepu.

Kupujący akceptuje regulamin znajdujący się na stornie O mnie.

Nadal się wahasz? Sprawdź opinie w Internecie o naszej firmie, a pozbędziesz się ostatnich wątpliwości! Zakupy u nas to gwarancja profesjonalnej obsługi i zadowolenia!

Nasze towary objęte są 24 miesięczną gwarancją.
Nasza firma posiada:

1. Zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2002r. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.) Profit Plus odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Kupującemu; termin ten biegnie na nowo w razie wymiany towaru.

2. Kupujący traci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową nie zawiadomi o tym Profit Plus. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.

3. W celu zgłoszenia niezgodności zakupionego towaru z umową (dalej: zgłoszenie) Kupujący powinien wypełnić formularz RMA dostępny na stronie internetowej lub skontaktować się z Biurem Obsługi listownie, telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Media o nas


Aukcja stworzona 2<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>014-01 01:59:28 przez sklep oparty na systemie IAI-Shop.