Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Podstawy zarządzania przedsiębiorstwami

19-01-2012, 22:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 47.30 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2004639143
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 17-01-2012 10:09:23
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Podstawy zarządzania przedsiębiorstwami w gospodarce opartej na wiedzy
praca zbiorowa

Podstawy zarządzania przedsiębiorstwami w gospodarce opartej na wiedzy
Dodatkowe informacje

  • ISBN:83-7251-707-4
  • liczba stron: 294
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Difin
  • Wymiary: 160 x 230 mm
  • Rok wydania: 2007
  • Opis

    Książka stanowi cenną pozycję na polskim rynku wydawniczym, dla wszystkich osób interesujących się zastosowaniem nowoczesnych instrumentów w procesie generowania i rozwoju wiedzy w organizacji oraz zarządzania wiedzą i kapitałem intelektualnym. Rozumienie nowej gospodarki jest nieodłącznie związane ze wzrostem roli zasobów niematerialnych, a szczególnie wiedzy. Dużą zaletą recenzowanej książki jest systematyzacja takich pojęć jak: wiedza, zarządzanie wiedzą, system zarządzania wiedzą, kapitał intelektualny i jego diagnoza, prezentacja różnych koncepcji, które do tej pory nie zostały w tak kompleksowy sposób przedstawione czytelnikowi.

    Spis treści:
    Wstęp Bogusz Mikuła
    Rozdział 1. Wprowadzenie do gospodarki i organizacji opartych na wiedzy Bogusz Mikuła
    1.1. W kierunku gospodarki opartej na wiedzy
    1.2. Walory gospodarki opartej na wiedzy
    1.3. Działania dostosowawcze do warunków gospodarki opartej na wiedzy w zakresie organizacji i zarządzania przedsiębiorstwami
    1.4. Organizacje oparte na wiedzy
    Literatura
    Rozdział 2. Modele organizacji działających w warunkach wysokiej turbulencji otoczenia
    2.1. Organizacja ucząca się Bogusz Mikuła
    2.2. Organizacja inteligentna Bogusz Mikuła
    2.3. Organizacja sieciowa Anna Pietruszka-Ortyl
    2.4. Organizacja wirtualna Daniel Gach
    2.5. Organizacja fraktalna Marek Makowiec
    Literatura
    Rozdział 3. Kapitał intelektualny organizacji Anna Pietruszka-Ortyl
    3.1. Kapitał intelektualny i jego elementy składowe
    3.2. Wartościowanie kapitału intelektualnego
    3.3. Modele diagnozy kapitału intelektualnego
    3.4. Zarządzanie kapitałem intelektualnym
    Literatura
    Rozdział 4. Zarządzanie wiedzą w organizacji Bogusz Mikuła
    4.1. Istota zarządzania wiedzą
    4.2. Funkcje, zadania, aspekty i system zarządzania wiedzą
    4.3. Wybrane modele generowania wiedzy w organizacji
    4.4. Charakterystyka podstawowych procesów z udziałem wiedzy
    Literatura
    Rozdział 5. Nowe wymagania od kultur organizacyjnych przedsiębiorstw
    5.1. Kultura organizacyjna i jej wpływ na funkcjonowanie przedsiębiorstwa Renata Winkler
    5.2. Komunikacja w warunkach różnorodności kulturowej Renata Winkler
    5.3. Kultura organizacji inteligentnej Bogusz Mikuła
    5.4. Polska kultura organizacyjna w kontekście gospodarki opartej na wiedzy Bogusz Mikuła
    Literatura
    Rozdział 6. Instrumenty wspomagające rozwój, transfer i wykorzystanie wiedzy
    6.1. Zarządzanie wartością organizacji Marek Makowiec
    6.2. Zarządzanie relacjami z klientami - CRM Piotr Turcza
    6.3. KCRM i CKM Bogusz Mikuła
    6.4. Zarządzanie talentami Bogusz Mikuła
    6.5. Zarządzanie różnorodnością kulturową Renata Winkler
    6.6. Alianse strategiczne Anna Pietruszka-Ortyl
    6.7. Zarządzanie partycypacyjne Bogusz Mikuła
    6.8. Obrady i ich formy Arkadiusz Potocki
    6.9. Ringiseido Marek Ćwiklicki
    6.10. Kaizen Bogusz Mikuła
    6.11. Koła jakości Bogusz Mikuła
    6.12. Burza mózgów Bogusz Mikuła
    6.13. Metoda delficka Marek Makowiec
    6.14. Technika otwartej przestrzeni (Open Space-Technology) Arkadiusz Potocki
    6.15. Group-TeamWare Arkadiusz Potocki
    6.16. Data Warehousing Marek Makowiec
    6.17. Business Intelligence Marek Makowiec
    6.18. Wspólnoty praktyki Daniel Gach
    6.19. Benchmarking Bernard Ziębicki
    6.20. Outsourcing Piotr Turcza
    6.21. Coaching i mentoring Bernard Ziębicki
    6.22. Ochrona prawna własności intelektualnej Marek Makowiec
    Literatura
    Spis tabel
    Spis rysunków
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa