Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Podstawy wyborów strategicznych w przedsiębiorstwa

17-05-2014, 17:40
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 60.63 zł     
Użytkownik plusmediator
numer aukcji: 4162773817
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 2   
Koniec: 17-05-2014 17:26:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Logo Mediator

KSIĘGARNIA PLUSMEDIATOR

ul. Gierczak 32/134
70-821 Szczecin (zachodnio-pomorskie)
telefon:[zasłonięte]91818

GG: Status Gadu-Gadu15[zasłonięte]226
[zasłonięte]@gmail.com

Regulamin zwrotów i wysyłek

Naszym priorytetem jest jak najszybsze i bezpieczne dostarczenie do Ciebie towaru.

Koszty przesyłki zależą od wybranej formy płatności.

Jeżeli zamawiasz więcej niż dwie pozycje i chcesz otrzymać je w jednej paczce, powiadom nas. Takie wysyłki obowiązuje dopłata 1 złoty za każdą dodatkową pozycję (powyżej dwóch książek).

Oferujemy 10 dniową gwarancję zwrotu pieniędzy:
- Jeżeli uznasz, że z jakiegokolwiek powodu otrzymany towar nie spełnia Twoich oczekiwań, a nie został uszkodzony, napisz o tym do nas i odeślij przesyłkę w ciągu 10 dni od daty odebrania na nasz adres: Mediatorplus, ul. Gierczak 32 sp 134, 70-821 Szczecin.

Nie oferujemy możliwości odbioru osobistego! Tylko wysyłka!!!

Wysyłamy tylko na aktualny adres podany w danych na Allegro ("Dane do wysyłki" ). Nie odpowiadamy na próby ustalania adresu wysyłki innego niż podany w danych na Allegro i nie wysyłamy na adresy podawane w inny sposób! Prosimy o uaktualnienie przed zakupem swoich danych na Allegro!


Podstawy wyborów strategicznych w przedsiębiorstwach


 
Wydawca:
Autorzy: Elżbieta Urbanowska-Sojkin
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]08191
SKU:
Seria:
Wydanie: 1
Stron: 385
Język:
Oprawa: miękka
Tom:
Kod: PWEW-03422
Podstawy wyborów strategicznych w przedsiębiorstwach

Doskonalenie instytucji stanowi jeden z kluczowych obszarów warunkujących jej sprawne funkcjonowanie. W książce przedstawiono system audytu wewnętrznego jako koncepcję zarządzania i instrument doskonalenia instytucji przez wyeksponowanie funkcji kontrolnej i doradczej audytu. System audytu wewnętrznego może być stosowany we wszystkich podmiotach prowadzących działalność społeczno-gospodarczą. Książka składa się z dwóch powiązanych ze sobą części. W części pierwszej przedstawiono podstawy teoretyczno-metodologiczne audytu wewnętrznego (istotę audytu i systemu audytu wewnętrznego, jego klasyfikację, formy organizacyjne oraz metodyki stosowania), natomiast w części drugiej przybliżono praktykę wykorzystania audytu wewnętrznego.Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych, słuchaczy studiów MBA oraz studiów podyplomowych, a także uczestników kursów doskonalących wiedzę z zakresu audytu wewnętrznego. Książka została przygotowana przez zespół pracowników naukowo-dydaktycznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jest ona efektem wieloletniej pracy naukowo-badawczej i dydaktycznej autorów, dotyczącej audytu wewnętrznego jako koncepcji zarządzania. Działalność pracowników Katedry koncentruje się bowiem wokół problematyki metodologii nauk o zarządzaniu, zarządzania strategicznego oraz audytu wewnętrznego. W dociekaniach badawczych przeważają aspekty użytkowe oparte na podstawach teoretycznych i metodologicznych zarządzania jako dyscypliny naukowej.


Formy dostawy

  • List ekonomiczny
    6.00 zł


  • List priorytetowy
    7.00 zł


  • List polecony ekonomiczny
    8.00 zł


  • List polecony priorytetowy
    11.00 zł


  • Poczta Polska pobranie
    18.00 zł


  • E-PRZESYŁKA przedpłata
    10.00 zł


  • E-PRZESYŁKA pobranie
    14.50 zł


  • Dopłata za zamówienia łączone (powyżej dwóch książek w jednej paczce):
    + 1.00 zł za każdą dodatkową książkę


  • Przesyłka GRATIS od kwoty zamówienia 300.00 zł (niezależnie od ilości)


Uwaga: