Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Podstawy projektowania stron internetowych

14-07-2012, 16:05
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25 zł     
Użytkownik Ganeska
numer aukcji: 2441426816
Miejscowość Jelenia Góra
Wyświetleń: 15   
Koniec: 03-07-2012 09:05:53

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Tammy Sachs; Gary R. McClain, Ph.D.


Podstawy

projektowania

stron

internetowych


HELION

328 stron

Projektowanie stron WWW to dynamicznie rozwijająca się dziedzina, której poświęcono już setki książek. Niestety, większość z nich skupia się wyłącznie na przedstawieniu technologicznych aspektów ich tworzenia, omawiając język HTML, konkretne aplikacje graficzne i multimedialne, czy też programowanie na potrzeby WWW.

"Podstawy projektowania stron internetowych" to zupełnie inna książka, przeznaczona dla tych, którzy uświadamiają sobie, że dobra strona WWW to przede wszystkim dobry, właściwie poprowadzony projekt, a kwestie technologiczne mają znaczenie drugorzędne. To książka dla menedżerów, szefów i członków zespołów projektowych, osób odpowiedzialnych za marketing internetowy, wreszcie dla wszystkich, którzy chcą poznać sprawdzone metody tworzenia dobrych, spełniających postawione przed nimi zadania, witryn WWW. U podstaw każdej witryny internetowej, która odniosła sukces, leży dobry projekt, a ostateczną, oceniającą go instancją, są użytkownicy witryny. Dowiedz się, co zrobić, by byli usatysfakcjonowani.

Projekt jest mostem miedzy pomysłem, a jego realizacją. Jeśli chcesz stworzyć atrakcyjną i popularną stronę WWW, nie wystarczą najlepsi programiści i graficy. Musisz jeszcze wiedzieć:

  • Jak sprawić, by użytkownicy obejrzeli witrynę i chcieli na nią wracać?
  • Co zrobić, by witryna generowała zyski, a nie koszty?
  • Co przekazać w formie grafiki, a gdzie lepszy jest tekst?
  • Jak skłonić użytkowników do interakcji i jak tę interakcję wykorzystać?
  • Jakie szanse otwiera przed Tobą e-business?

tekst: Helion