Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Podstawy pisania przekonujących tekstów Sosnowski

15-12-2014, 10:46
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25.80 zł     
Użytkownik beniamind_pl
numer aukcji: 4802169877
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 3   
Koniec: 15-12-2014 09:48:16

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

beniamind

Celem uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt:

mail: [zasłonięte]@gmail.com
tel.: +48 [zasłonięte] 490 174
(nie odpowiadamy na sms-y)
Akceptowane formy zapłaty:

- przedpłata na konto
- płatności elektroniczne (PayU)

Dane do wpłaty na konto otrzymasz w mailu od Allegro chwilę po zakupie.
Szczegóły dotyczące wysyłek znajdują się w opisie aukcji oraz
w Regulaminie na stronie "O mnie"

UWAGA!!! Zanim, przedstawię korzyści wynikające z zakupu na moich aukcjach,
chcę otwarcie napisać o 4 najsłabszych stronach mojego biznesu,
tak, aby każdy miał jasność wyboru…


W gąszczu aukcji internetowych i różnego rodzaju mniej lub bardziej ciekawych ofert,
coraz trudniej znaleźć rzetelnych sprzedawców.
Gdy przeglądam aukcje i szukam czegoś dla siebie, zawsze mam ogromny niepokój,
bo okazuje się, że wszyscy sprzedawcy robią wszystko „najlepiej”.
U każdego jest „najszybciej” i „najtaniej” i w ogóle wszystko „naj”.
Rzeczywistość najczęściej weryfikuje te wszystkie „naj”,
dlatego nie będę próbował jej naginać i napiszę tylko prawdę…

 

1. Niestety, nie mogę napisać, że jestem automatem, a zatem i mnie przydarzają się błędy.

Mogę za to napisać, że dzięki temu do każdego podchodzę indywidualnie,
a „swoje” błędy zawsze odpowiednio rekompensuję swoim klientom.


 

2. Nie mogę również napisać, że siedzę przy komputerze NON STOP,
a także, że nie zdarzają mi się awarie sprzętu, czy też brak łączności internetowej,
co może czasem spowodować, że nie otrzymają Państwo obiecanych gratisów od razu po wpłacie.

Zapewniam jednak, że obsługa klienta przed, jak i po sprzedaży jest dla tak samo ważna,
a priorytetem są dla mnie jakość i profesjonalizm.
Dlatego nadrobię zaległości natychmiast, gdy tylko będzie to możliwe.


 

3. Nie mogę napisać nawet, że jestem do Państwa dyspozycji 24h/dobę,
gdyż, jak każdy człowiek, potrzebuję odpoczynku.

Dzięki temu, jednak, w czasie, który poświęcam na obsługę sprzedaży,
mogę być wypoczęty, bardziej wydajny i pracować „na pełnych obrotach”.
Dlatego wybierając nasze aukcje zagwarantujecie sobie Państwo
zadowolenie z przebiegu transakcji oraz zakupionych towarów.


 

4. Nie napiszę też, że jestem najlepszym sprzedawcą na Allegro.

Mogę jednak zapewnić, że podchodzę do transakcji bardzo poważnie,
czego dowodem są komentarze, które zbieram od V 2009 roku.


Zanim kupisz, możesz jeszcze spróbować znaleźć tańszą ofertę,
a następnie dopiero wrócić i dokonać zakupu.

 


Teraz śmiało mogę przejść do przedstawienia naszej oferty


Na tej aukcji oferujemy...

"Podstawy pisania przekonujących tekstów" - Jakub Sosnowski

 

Wydawca: "Złote Myśli"
wydanie I - 2011
ISBN [zasłonięte]978-8301-265-9
Książka drukowana
ilość stron: 160
cena katalogowa: 34,90 zł
nasza cena: 25,80 zł


 

 

Czy potrafisz

napisać tekst sprzedażowy taki jak ten?

 

Jeśli odpowiesz „TAK”, to nie musisz martwić się o pracę czy sukces
w prowadzeniu własnego biznesu – nawet w czasach największego kryzysu.

Zawsze będziesz poszukiwany przez pracodawców lub zleceniodawców.
Przyzwoite pieniądze, więcej czasu dla siebie i rodziny,
a nawet możliwość pracy (zarabiania pieniędzy) z dowolnego miejsca na ziemi,
gdzie tylko dostępne jest połączenie z internetem.
 
Skąd to wiem?

To proste. JA TAK ŻYJĘ.


Nie chcę Ci opowiadać całej historii swojego życia, więc podam tylko kilka znaczących faktów.
W 2006 roku zacząłem poważniej interesować się copywritingiem,
czyli pisaniem tekstów ofert

i reklam, które prowadzą do tego, że klienci składają zamówienia.
Czytałem wszystko, co znalazłem na ten temat
i swoimi doświadczeniami dzieliłem się na uruchomionym w tym samym czasie blogu.

Na początku byłem nikim w tej branży

Nie miałem żadnych znajomości i nikt mnie poważnie nie traktował.
Więc dalej czytałem, uczyłem się i ciągle ćwiczyłem.
Aż wreszcie pojawili się pierwsi klienci. Potem następni.
Coraz poważniejsze firmy powierzały mi tworzenie materiałów reklamowych.

 

Przez długi czas pracowałem na etacie,
a pisanie tekstów sprzedażowych było dla mnie tylko dodatkowym zajęciem i źródłem dochodów.
Aż w końcu postawiłem wszystko na jedną kartę, rzuciłem pracę na etacie i teraz pracuję tylko na swój rachunek.
I jestem z tego powodu bardzo zadowolony.

Dlaczego tyle piszę o sobie, zamiast o książce, którą chcę Ci polecić?

Zdradzę Ci pewien sekret
Nie jestem geniuszem. Prawdę mówiąc, jestem zupełnie przeciętny pod każdym względem.
Wszystko, co udało mi się osiągnąć w dziedzinie
copywritingu, zawdzięczam nauce i ćwiczeniom.
Jeśli ja się tego nauczyłem, to znaczy, że:

i Ty możesz zacząć pisać
lepsze teksty sprzedażowe

Od razu wyjaśnijmy sobie jedną rzecz. LEPSZE nie znaczy od razu genialne
i powalające czytelników jak huragan słabe drzewa, bo do tego potrzeba sporo talentu i doświadczenia.

Ale możesz nauczyć się pisać całkiem skuteczne teksty, które w zupełności wystarczą, by sprzedawały to, co zdecydujesz się zareklamować. Niestety rzeczywistość jest taka, że większość tekstów, jakie widzę w internecie, jest na tyle słaba, iż wystarczy czasem tylko niewielka zmiana na lepsze, by wybić się na tle konkurencji. A jeśli masz dodatkowo talent, to...

możesz zdobyć sławę,
prawdziwą niezależność
i spore pieniądze

Jeśli chcesz, możesz pracować dla kogoś na etacie albo tylko dla siebie.
Będziesz w ten sposób rozwijać swój biznes albo pracodawcy.
W obu przypadkach będzie Ci się całkiem dobrze powodziło.

Czego potrzebujesz?

Tak naprawdę wystarczą nawet podstawowe umiejętności pisania tekstów sprzedażowych,

by zacząć zarabiać na ich pisaniu lub lepiej wypromować swój biznes.


Zauważ, że mówię o tekstach sprzedażowych.
To ważne, bo one bardzo różnią się od poezji czy też popularnej literatury i tekstów dziennikarskich.
Tam czarujesz czytelników biegłością swojego warsztatu.
A co jest ważne w tekstach sprzedażowych, które mają za zadanie dostarczyć zamówienia i pieniądze?
Tego dowiesz się z książki Podstawy pisania przekonujących tekstów.

To prosta książka.
Autor, copywriter (a jakże!), Kuba Sosnowski,
pomoże Ci w rozpoczęciu swojej przygody z copywritingiem.
Pokaże Ci wszystko od podstaw i da mnóstwo przykładów z życia.


Dlaczego kładę taki nacisk na prostotę?


Bo dzięki temu poradnikowi każdy będzie w stanie zastosować się do wskazówek Kuby.
Nie znajdziesz tam zaawansowanych technik perswazji czy magicznych trików na każdą okazję.
Nie. Ta książka to rzeczowe porady, dzięki którym każdy zacznie pisać lepsze
i skuteczniejsze niż do tej pory teksty.

 

Z pewnością jest wiele lepszych książek, bardziej zaawansowanych.
Ale jeśli zaczynasz przygodę z pisaniem, to tutaj znajdziesz podstawy,
których próżno szukać u innych autorów.
Musisz zacząć od elementarnych zasad.
Czeka Cię kilka małych kroków.
Potem przyjdzie czas na większe.


Co znajdziesz w książce?

Oto główne korzyści z przeczytania tej książki według autora:

  • zgłębisz tajemnice świata "skutecznego copywritingu";
  • z łatwością stworzysz treść: aukcji i strony internetowej, oferty sprzedażowej, firmowego bloga, katalogu prezentującego przedsiębiorstwo, ulotki reklamowej oraz politycznej;
  • nauczysz się umiejętnie wykorzystywać słowa do przekonywania czytelnika o swoich racjach; szybko odkryjesz, jak bardzo przydają się one w życiu osobistym i zawodowym;
  • zyskasz gwarancję własnego rozwoju i satysfakcję z wykonywanej pracy, zdobędziesz wiedzę, którą będziesz mógł błyskawicznie wykorzystać do zarabiania pieniędzy... dużych pieniędzy.

 



Zdecyduj i wprowadź Nową Jakość
do swojego życia

 


 

 

 

 

 

WSTĘP
Do kogo skierowana jest ta książka
Jak to się zaczęło, czyli o moich początkach pisania tekstów reklamowych
ROZDZIAŁ PIERWSZY
Najważniejsze cechy warsztatu copywritera
Przekonania i wiedza
Otwartość
Tworzenie pod odbiorcę klienta
Klient ma zawsze rację
Nastawienie na krytykę
Ceń czas swojej pracy
Czytaj i ćwicz
Język
Przykłady
Jak zabrać się do pisania
1. Uporządkuj myśli
2. Zaznajom się z tematem
3. Stwórz konspekt, zbierz słownictwo
4. Napisz tekst
5. Przeczytaj i popraw
6. Ponownie przeczytaj
ROZDZIAŁ DRUGI
Co charakteryzuje „dobry tekst”
Co oznacza pojęcie: tekst sprzedający
Dobry tekst a tekst sprzedający
ROZDZIAŁ TRZECI
Perswazyjne pisanie
Zastosowanie techniki
Apel o zajęcie określonego stanowiska i podjęcie określonego działania
Sugerowanie pożądanych interpretacji i ocen
Racjonalne uzasadnianie słuszności
prezentowanych poglądów
Język i słownictwo
Budowanie obrazów
Długość i zrozumiałość
Pisanie pod klienta
Jak stworzyć ciekawy opis produktu/usługi
ROZDZIAŁ CZWARTY
Charakterystyka i klasyfikacja stron internetowych
Rodzaje tekstów internetowych
Jak stworzyć treść wizytówki
Jak stworzyć treść rozbudowanej strony firmowej
Jak stworzyć teksty serwisu i wortalu
Budowa nagłówka
Stwórz ciekawy tytuł
Moc leadu
Odwrócona piramida
Stań się architektem tekstu
Potęga ramki
Jak napisać tekst pozycjonujący — materiały na firmowy blog
Spisz najważniejsze słowa związane z tematem
Zwróć uwagę na nietypowe słowa oraz te ważne dla odbiorcy
Korzystaj z narzędzi Google
Pamiętaj o zasadach pisania artykułów
ROZDZIAŁ PIĄTY
Charakterystyka schematu budowy i klasyfikacja folderów
Wstęp
Kwalifikacje
Prezentacja
Zakończenie
Rodzaje folderów
Język folderów
Jak stworzyć treść folderu
ROZDZIAŁ SZÓSTY
Jak wygląda list reklamowy
Jak napisać list reklamowy
Zapytanie o zgodę na przesłanie informacji o ofercie
ROZDZIAŁ SIÓDMY
Rodzaje ulotek i ich charakterystyka
Jak napisać ulotkę reklamową
Jak napisać ulotkę wyborczą
Główne złożenia programu/ów
Słowa i frazy klucze
ZAKOŃCZENIE I PODZIĘKOWANIA

 

 

 

Celem uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt:

mail.: beniamind.pl.2[zasłonięte]@gmail.com
tel.: +48 [zasłonięte] 490 174
(nie odpowiadamy na sms-y)
Akceptowane formy zapłaty:

- przedpłata na konto
- płatności elektroniczne (PayU)

Dane do wpłaty na konto otrzymasz w mailu od Allegro chwilę po zakupie.
Szczegóły dotyczące wysyłek znajdują się w opisie aukcji oraz
w Regulaminie na stronie "O mnie"