Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PODSTAWY PEDAGOGIKI PRZEDSZKOLNEJ-MagicBook !

26-06-2012, 21:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 28.99 zł     
Użytkownik MagicBookSklep
numer aukcji: 2354776629
Miejscowość Zielonki - Kraków
Wyświetleń: 13   
Koniec: 16-06-2012 16:55:55

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

szablon




Email: [zasłonięte]@magicbook.pl

Tel: 883 [zasłonięte] 130
czynny od pon.-pt. 10.00-16.00


Koszt dostawy według zakładki DOSTAWA I PŁATNOŚĆ

Chcesz obdarować bliską Ci osobę podarunkiem ? Napisz do Nas i zapytaj o możliwość specjalnego zapakowania Twojej przesyłki !


MagicBook
Ewelina Staniszewska
Wola Zachariaszowska 62/2
32-087 Zielonki/Kraków

mBank
39 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 740553


PODSTAWY PEDAGOGIKI PRZEDSZKOLNEJ Z METODYKĄ

DOBRA CENA - POLECAM

Przedłożona do recenzji praca pt. "Pedagogika przedszkolna z metodyką" autorstwa Jolanty Karbowniczek, Małgorzaty Kwaśniewskiej i Barbary Surmy ma charakter podręcznika, który może być wykorzystany w procesie akademickiego kształcenia pedagogów przygotowujących się do pracy w zawodzie nauczyciela przedszkola. W książce podjęto i omówiono wiele zagadnień istotnych zarówno dla organizacji, jak i przebiegu procesu edukacji dzieci w wieku przedszkolnym. Składa się ona z siedmiu rozdziałów, których tematyka dobrze koresponduje z potrzebami dydaktyki akademickiej oraz obszernej bibliografii ukazującej możliwości pogłębienia omawianych w książce zagadnień, a także poszukiwania materiałów do samodzielnej analizy wybranych problemów.
Z recenzji prof. dr hab. Sabiny Guz

Autorki podjęły próbę opracowania podręcznika akademickiego dla studentów pedagogiki specjalizujących się w zakresie wychowania przedszkolnego. Jak napisały we Wstępie: "prezentowane opracowanie w zamyśle autorek miało mieć charakter syntetyczny, dlatego też poruszane w nim zagadnienia są typowe i zwięzłe, a ich ramy wyznaczyły głównie potrzeby dydaktyki akademickiej" (...), ponadto podkreśliły, że: "autorki prezentowanej publikacji podjęły się próby zaprezentowania swojego, teoretyczno-metodycznego punktu widzenia na dotychczasowe osiągnięcia, ale także i wyzwania współczesności w tym zakresie" (...). Można więc przyjąć, podjęto nie tylko zadanie przygotowania podręcznika akademickiego, lecz także wzbogacenia wiedzy z pedagogiki przedszkolnej.
Z recenzji prof. zw. dra hab. Stanisława Pałki