Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PODSTAWY NAUCZANIA MATEMATYKI - ZAREMBA

04-03-2015, 22:45
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 44.99 zł     
Użytkownik e-katalanka
numer aukcji: 5054251997
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 3   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WITAM SERDECZNIE NA MOICH AUKCJACH





KONTAKT
email:[zasłonięte]@op.pl
nr tel: +486[zasłonięte]14561

WYSYŁKA
Wysyłka standardowa firmą:
INPOST
lub
Pocztą Polską


Przesyłki kurierskie realizowane przez:
DPD lub UPS





WIĘCEJ INFORMACJI

 

PODSTAWY NAUCZANIA MATEMATYKI

 

Podstawy nauczania matematyki czyli jak przybliżyć matematykę uczniom
Autor: Danuta Zaremba
Wydawnictwo: WNT
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 332
Wydanie: 1
Rok wydania: 2004
ISBN: 83-[zasłonięte]-3188-3
EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]04318
Ciężar: 0,475 kg

 


OPIS:

Książka jest przeznaczona głównie dla studentów matematyki, którzy wybrali specjalność nauczycielską. Powstała w wyniku mojego doświadczenia - zarówno w nauczaniu matematyki w szkole, jak i w prowadzeniu zajęć z metodyki na uniwersytecie. Opowiadając o problemach przy­bliżania uczniom matematyki i podpowiadając, jak można je rozwiązywać, pragnę pomóc przyszłym nauczycielom w przygotowaniu się do pracy w szkole.
Z książki mogą skorzystać także już pracujący nauczyciele. Mam nadzieję, że pomoże ona doskonalić ich pracę z uczniami.

Książka jest podzielona na dwie części. Część I (rozdziały 1-7) dotyczy matematyki w szkole podstawowej, a część II (rozdziały 8-12) dotyczy matematyki w gimnazjum.
Rozdział pierwszy zawiera nieco ogólnych refleksji na temat nauczania matematyki. Następne rozdziały są poświęcone poszczególnym działom matematyki szkolnej i zawierają propozycje takiego ich ujęcia, które jest adekwatne do potrzeb i możliwości ucznia. Są wskazówki, rady i przestrogi dla nauczyciela, są konkretne pomysły do wykorzystania na lekcjach, są szkice scenariuszy lekcyjnych.
Ujęcia poszczególnych tematów nie zawsze są tradycyjne. Niektóre pomysły powstały w wyniku moich poszukiwań i przemyśleń. Zrodziły się w trakcie pracy z uczniami, podczas której przekonałam się, jak trudna jest dla nich matematyka i jak bardzo trzeba się starać, aby ją ułatwić.

W książce są także zadania dla Czytelnika, w większości bezpośrednio związane z przygotowywaniem się do pracy na lekcjach. Niektóre zadania, oznaczone symbolem *, są trudniejsze i można je wykorzystać w pracy z uczniami zdolniejszymi. Natomiast zadania z symbolem ** zdecydowanie wykraczają poza program szkolny; ich celem jest rozwijanie umiejętności matematycznych przyszłego nauczyciela.

[DANE_EU]5mBtnRT6cfyWsmz926REAFAmj92mH6cQX9zcyP7SmxDHIVoBIZcx83i+zun52BgL+AploJzh6TFxASkVi+mE5eghiL7wjZl0PEIlTStpucpAuSG0shqOm8F4D5eXawHsZ1H178Op/TpJDhotB+RVKA==[/DANE_EU]