Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Podstawy marketingu. Podręcznik, Aldona...

28-02-2012, 15:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 26.50 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2030961659
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 31-01-2012 07:59:53

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Podstawy marketingu. Podręcznik
Aldona Nowacka, Robert Nowacki

Podstawy marketingu. Podręcznik
Dodatkowe informacje

  • ISBN:83-7251-459-3
  • liczba stron: 272
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Difin
  • Wymiary: 160 x 230 mm
  • Rok wydania: 2004
  • Opis

    Podstawy marketingu to nowoczesny podręcznik zawierający fundamentalną wiedzę marketingową zgodną z obowiązującym programem nauczania i rozszerzoną o treści nawiązujące do najnowszych osiągnięć z tej dziedziny. Zaprezentowane zagadnienia pozwalają czytelnikowi wykształcić umiejętność widzenia przedsiębiorstwa i jego działania w szerszej, strategicznej perspektywie.
    Treści omawiane w podręczniku osadzone są w realnym świecie przykładów i konkretnych sytuacji zaczerpniętych z rzeczywistości. Czytając podręcznik mamy nie tylko rozumieć jego treść, ale także wyobrazić sobie dany proces czy zjawisko, analizować sytuacje rynkowe i, co najważniejsze, praktycznie korzystać z wiedzy. Sprzyja temu bogata szata graficzna, rozbudowane ćwiczenia oraz słowniczek pojęć marketingowych.
    Podręcznik dopuszczony do użytku szkolnego przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania. Nr dopuszczenia 09/06

    Spis treści:
    Wstęp
    Rozdział 1. Marketing jako narzędzie przedsiębiorcy
    1.1. Geneza marketingu
    1.2. Pojęcie i istota marketingu
    1.3. Orientacje biznesowe w działalności przedsiębiorstwa
    1.4. Charakterystyka otoczenia rynkowego przedsiębiorstwa
    1.5. Marketing-mix
    1.6. Zależności między narzędziami marketingu-mix
    Rozdział 2. Rynek jako podstawa działalności marketingowej
    2.1. Pojęcie i istota rynku
    2.2. Klasyfikacja rynku
    2.3. Konkurencja i konkurenci
    2.4. Konsument indywidualny a konsument instytucjonalny
    2.5. Postępowanie nabywców na rynku
    2.6. Czynniki kształtujące postępowanie konsumenta na rynku
    2.7. Analiza profilu psychologicznego nabywców indywidualnych
    Rozdział 3. Segmentacja jako narzędzie wyboru rynku docelowego
    3.1. Pojęcie i kryteria segmentacji
    3.2. Procedura segmentacji rynku i wybór rynku docelowego
    3.3. Działania marketingowe oparte na segmentacji rynku
    Rozdział 4. Badania marketingowe
    4.1. Informacja marketingowa w przedsiębiorstwie
    4.2. Pojęcie i istota badań marketingowych
    4.3. Klasyfikacje badań marketingowych
    4.4. Proces realizacji badań marketingowych i jego etapy
    4.5. Dobór próby do badań
    4.6. Budowa kwestionariusza
    4.7. Rodzaje pytań i skal pomiarowych
    4.8. Metody badań marketingowych
    4.9. Charakterystyka ankietowych metod zbierania danych
    4.10. Charakterystyka wywiadów
    4.11. Metody badawcze oparte na obserwacjach i eksperymentach
    4.12. Specyficzne techniki badawcze
    4.13. Przygotowanie danych do analizy
    4.14. Wykorzystanie metod statystycznych
    4.15. Raport jako forma prezentacji wyników badania
    4.16. Wykorzystanie badań marketingowych w prognozowaniu zjawisk i określaniu pozycji rynkowej firmy
    4.17. Zasady współpracy z agencją badawczą
    Rozdział 5. Produkt jako narzędzie marketingu
    5.1. Pojęcie i klasyfikacje produktu w marketingu
    5.2. Strategia produktu
    5.3. Marka jako element polityki produktu
    5.4. Nazwa i znak marki
    5.5. Opakowanie produktu i jego funkcje
    5.6. Oznakowanie produktu
    5.7. Inne elementy wyposażenia produktu
    5.8. Kształtowanie struktury asortymentowej produktu
    5.9. Cykl życia produktu na rynku
    5.10. Wprowadzanie nowego produktu na rynek
    5.11. Zarządzanie asortymentem produktów a ich pozycja na rynku
    Rozdział 6. Cena jako element mieszanki marketingowej
    6.1. Miejsce i funkcje cen w strukturze marketingu
    6.2. Metody kształtowania cen w przedsiębiorstwie
    6.3. Strategie cenowe
    6.4. Zależności pomiędzy ceną a jakością produktu
    6.5. Downsizing jako instrument polityki produktowo-cenowej
    6.6. Zmiany i różnicowanie cen
    6.7. Negocjacje cenowe
    Rozdział 7. Dystrybucja jako system udostępniania produktu na rynku
    7.1. Pojęcie i funkcje dystrybucji
    7.2. Rodzaje i struktura kanałów dystrybucji
    7.3. Pośrednicy handlowi w kanałach dystrybucji
    7.4. Rodzaje dystrybucji
    7.5. Zasady i procedury wyboru kanałów dystrybucji
    7.6. Logistyka marketingowa (fizyczny przepływ towarów)
    7.7. Współpraca i konflikty w kanałach dystrybucji
    Rozdział 8. Promocja jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
    8.1. Instrumenty promocji komunikacja przedsiębiorstwa z rynkiem
    8.2. Funkcje i strategie promocji
    8.3. Program promocji
    8.4. Reklama jako instrument promocji
    8.5. Budowa przekazu reklamowego
    8.6. Reklama telewizyjna
    8.7. Reklama prasowa
    8.8. Reklama radiowa
    8.9. Reklama zewnętrzna
    8.10. Wykorzystanie Internetu w reklamie
    8.11. Inne formy reklamy
    8.12. Współpraca z agencją reklamową
    8.13. Public relations - kształtowanie stosunków z otoczeniem
    8.14. Sponsoring
    8.15. Promocja sprzedaży i jej narzędzia
    8.16. Sprzedaż osobista
    Rozdział 9. Plan marketingowy jako element zarządzania marketingowego
    9.1. Określenie misji i celów przedsiębiorstwa
    9.2. Analiza strategiczna w przedsiębiorstwie
    9.3. Strategie marketingowe przedsiębiorstwa
    9.4. Plan marketingowy
    9.5. Wdrażanie i organizacja marketingu w firmie
    9.6. Kontrola efektywności działań marketingowych
    Rozdział 10. Specyficzne obszary stosowania marketingu
    10.1. Marketing w sferze usług
    10.2. Marketing w sferze organizacji non-profit
    10.3. Marketing społeczny
    10.4. Marketing globalny
    10.5. Menchandising
    Rozdział 11. Prawo i etyka jako narzędzia regulacji działalności marketingowej
    11.1. Podstawy prawne działalności marketingowej na świecie i w Polsce
    11.2. Zwalczanie nieuczciwej konkurencji i przeciwdziałanie praktykom monopolistycznym
    11.3. Znakowanie i bezpieczeństwo produktów
    11.4. Przepisy prawne dotyczące działalności marketingowej
    11.5. Zasady etyki w prowadzeniu działalności marketingowej
    11.6. Ochrona konsumenta
    Słowniczek pojęć marketingowych
    Bibliografia
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa