Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

podstawy marketingu mruk pilarczyk sojkin szulce

27-06-2012, 0:47
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39 zł     
Użytkownik agata__m
numer aukcji: 2412471387
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 7   
Koniec: 18-06-2012 08:07:55

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 1999
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 Witam na aukcji!!

OFERUJĘ PODRĘCZNIK AKADEMICKI

PODSTAWY MARKETINGU


Autorzy:  Mruk Henryk red., Pilarczyk Bogna, Sojkin Bogdan, Szulce Halina 

Wydawca:  Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu 

Miejsce i rok wydania:  Poznań 1999 
Wydanie:  II 
 

 

Książka nie nosi śladów użytkowania, od przechowywania ma tylko niewilkie zagniecenia na rogach twardej oprawy.

 

Przydatna każdemu studentowi nauk ekonomicznych, pracownikowi marketingu i pasjonatom przedmiotu.

 

ZAPRASZAM DO ZAKUPU.