Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PODSTAWY MARKETINGU MRUK HANDEL HURT DETAL

11-10-2014, 19:36
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 7 zł     
Użytkownik LECHITA116
numer aukcji: 4660712716
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 6   
Koniec: 11-10-2014 19:13:15

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 0.80 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1996
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  • TYTUŁ: PODSTAWY MARKETINGU
  • AUTOR: HENRYK MRUK, BOGNA PILARCZYK, HALINA SZULCE
  • WYDAWCA: WYDAWNICTWO AKADEMII EKONOMICZNEJ
  • POZNAŃ 1996
  • SPOSÓB ŁĄCZENIA KARTEK: KLEJONA
  • S. 330
  • STAN DOBRY, BRZEGI KARTEK LEKKO PRZYBRUDZONE, ZAKREŚLENIA W TEKŚCIE KOLOROWYMI MARKERAMI
  • KSIĄŻKA POCHODZI Z PRYWATNEJ KOLEKCJI
  • Z POWODÓW ZDROWOTNYCH WYSYŁAM PRZESYŁKI TYLKO W SOBOTĘ RANO, ZA UTRUDNIENIA PRZEPRASZAM

 

  • GABARYT B (WG POCZTY POLSKIEJ - WIELKOŚĆ PRZESYŁKI W STOSUNKU DO SKRZYNKI POCZTOWEJ)

 

  • KOSZT WYSYŁKI TO WAGA KSIĄŻKI I GABARYT (WG CENNIKA POCZTY POLSKIEJ) + KOPERTA BĄBELKOWA 1,00 ZŁ

 

  • LIST EKONOMICZNY JEST NIEREJESTROWANY PRZEZ POCZTĘ POLSKĄ
  • 006