Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Podstawy marketingu Difin [zasłonięte]51459

04-06-2012, 7:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 15 zł     
Użytkownik kolibra_pl
numer aukcji: 2291141049
Miejscowość Bielsko-Biała
Wyświetleń: 10   
Koniec: 20-05-2012 09:40:27
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

PODSTAWY MARKETINGU

Podręcznik jest polecany dla uczniów kształcących się w zawodzie technik ekonomista i technik handlowiec.

autor: Aldona Nowacka, Robert Nowacki

wydawnictwo: DIFIN

rok wydania: 2006

numer dopuszczenia: 09/2006

ISBN: 83-7251-453-3

stan: UŻYWANA

płyta CD/DVD: NIE


Podręczniki używane w stan bardzo dobry. Lekko pozaginane rogi, wewnątrz możliwe niewielkie adnotacje ołówkiem.

W podreczniku omówiono następujące zagadnienia: marketing jako narzędzie przedsiębiorcy, rynek jako podstawa działalności marketingowej, segmentacja jako narzedzie wyboru rynku docelowego, badania marketingowe jako źródło wiedy o rynku i nabywcach, produkt jako narzędzie marketingu, promocja, plan marketingowy, dystrybucję, prawo i etykę.


Chętnie udzielimy odpowiedzi na wszelkie pytania:

bielsko-[zasłonięte]@kolibra.pl

tel: 33 [zasłonięte] 65

(pon-pt 9.00-17.00, sb 9.00-13.00)


Odbiór osobisty możliwy w BIELSKU-BIAŁEJ

pl. Wojska Polskiego 14

Wszystkie wystawione książki posiadamy na stanie, szybka wysyłka w 24h!

Przy zakupie większej ilości książek, za przesyłkę płacisz tylko raz!

ZAPRASZAMY!