PODSTAWY MARKETINGU
Podręcznik jest polecany dla uczniów kształcących się w zawodzie technik ekonomista i technik handlowiec.
autor: Aldona Nowacka, Robert Nowacki
wydawnictwo: DIFIN
rok wydania: 2006
numer dopuszczenia: 09/2006
ISBN: 83-7251-453-3
stan: UŻYWANA
płyta CD/DVD: NIE
Podręczniki używane w stan dobry plus. Lekko pozaginane rogi, wewnątrz możliwe niewielkie adnotacje ołówkiem.
W podreczniku omówiono następujące zagadnienia: marketing jako narzędzie przedsiębiorcy, rynek jako podstawa działalności marketingowej, segmentacja jako narzedzie wyboru rynku docelowego, badania marketingowe jako źródło wiedy o rynku i nabywcach, produkt jako narzędzie marketingu, promocja, plan marketingowy, dystrybucję, prawo i etykę.
Chętnie udzielimy odpowiedzi na wszelkie pytania:
bielsko-[zasłonięte]@kolibra.pl
tel: 33 [zasłonięte] 65
(pon-pt 9.00-17.00, sb 9.00-13.00)Odbiór osobisty możliwy w BIELSKU-BIAŁEJ pl. Wojska Polskiego 14
Wszystkie wystawione książki posiadamy na stanie, szybka wysyłka w 24h!
Przy zakupie większej ilości książek, za przesyłkę płacisz tylko raz!ZAPRASZAMY!