Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PODSTAWY KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ

12-07-2012, 19:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 79 zł     
Użytkownik ksiegarniainter
numer aukcji: 2396013119
Miejscowość Cekcyn
Wyświetleń: 12   
Koniec: 02-07-2012 19:44:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2003
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

PODSTAWY KOMUNIKACJI
SPOŁECZNEJ
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Autor: Griffin Em
Recenzje wydawnicze: prof. dr hab. Marek Tokarz, prof. dr hab. Dariusz Doliński

Czy o teorii komunikacji można pisać tak, aby nie zanudzić czytelnika, w sposób interesujący, dowcipny, lecz zarazem kompetentny? Wydaje się to prawie niemożliwe, a jednak Griffinowi się to udało. W swojej książce przedstawił on trzydzieści dwie koncepcje teoretyczne dotyczące szeroko pojętej komunikacji, ukazując ich zalety i wady, możliwości i ograniczenia. Dzięki temu przeglądowi każdy, kto docenia wagę słowa, lub choćby znaczenie skutecznego przekazywania informacji, zdobędzie umiejętność swobodnego poruszania się w tym obszarze zagadnień. Podręcznik ten przyda się zatem nie tylko studentom – powinni po niego sięgnąć psychologowie, socjologowie, lingwiści, kulturoznawcy, dziennikarze, twórcy reklam, nauczyciele, a także politycy.

 

Tabela cech produktu
ISBN 83[zasłonięte]89120-3
Data wydania 2003
Vat 5%
Wydanie I
Okładka twarda
Liczba stron 576
Format B5
Przekład Marek Tokarz

 

Omawiana pozycja jest obszernym przeglądem wybranych teorii komunikacji, na podstawie których prezentowane są kolejno:
komunikacja międzyludzka
komunikacja w grupie i komunikacja publiczna
komunikacja masowa
kulturowy kontekst komunikacji
oraz próba integracji koncepcji wyjaśniających zjawisko porozumiewania się.

Każdy rozdział zakończony jest autorską krytyką przedstawionej teorii oraz odesłaniem czytelnika do innych prac zajmujących się omawianymi obszarami.



I. Wstęp
II. Komunikacja interpersonalna
Komunikaty interpersonalne
Przetwarzanie kognitywne
Rozwijanie relacji
Utrzymywanie relacji
Wywieranie wpływu
IV. Komunikacja masowa
Media i kultura
Działanie mediów
V. Kontekst kulturowy
Komunikacja międzykulturowa
Płeć a komunikacja