Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Podstawy języka C++ - Lippman Stanley B.

28-02-2012, 14:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 76 zł     
Użytkownik arik_ksiegarnia
numer aukcji: 2029717019
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 22   
Koniec: 30-01-2012 10:35:45

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2003
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Email: [zasłonięte]@arik.pl
kom: 0510 [zasłonięte] 753










Stron: 1200
Format: 18,5 x 23,5 cm
Rok wydania: 2003
Oprawa: Twarda



Podstawy języka C++

Lippman Stanley B., Lajoie Josee



Jest to tłumaczenie trzeciego - znacznie zmienionego i rozszerzonego - wydania podręcznika pt. "C++ Primer", który uznano w USA za najlepsze wprowadzenie w zagadnienia programowania w języku C++ i jednocześnie doskonałe źródło informacji o tym języku. Książka zawiera: - dokładne i poparte przykładami omówienie biblioteki standardowej C++, ze szczególnym uwzględnieniem kolekcji, iteratorów i algorytmów uogólnionych; - wyczerpujące objaśnienie nowych właściwości języka C++, uzupełnione praktycznymi radami, jak można z nich wydanie korzystać; - przejrzyste omówienie udoskonalonych konstrukcji i właściwości języka, takich jak wzorce, klasy i dziedziczenie, które umożliwiają programowanie uogólnione i obiektowe; - dodatek w którym zamieszczono deklaracje i opisy algorytmów uogólnionych wraz z poglądowymi przykładami ich zastosowania. Do zrozumienia książki wystarcza znajomość podstawowych pojęć i konstrukcji nowoczesnych języków programowania.


SPIS TREŚCI

Przedmowa

Część I Przegląd języka C++
Rozdział 1. Zaczynamy
Rozdział 2. Poznajemy język C++

Część II Język podstawowy
Rozdział 3. Typy danych w C++
Rozdział 4. Wyrażenia
Rozdział 5. Instrukcje
Rozdział 6. Kolekcje

Część III Programowanie proceduralne
Rozdział 7. Funkcje
Rozdział 8. Zasięg deklaracji i czas trwania obiektów
Rozdział 9. Funkcje przeciążone
Rozdział 10.Wzorce funkcji
Rozdział 11.Obsługa sytuacji wyjątkowych
Rozdział 12.Algorytmy uogólnione

Część IV Programowanie w stylu obiektowym
Rozdział 13.Klasy
Rozdział 14.Inicjowanie, przypisywanie oraz niszczenie obiektów klasy
Rozdział 15.Operatory przeciążone i przekształcenia typów zdefiniowane przez użytkownika
Rozdział 16.Wzorce klas

Część V Programowanie obiektowe
Rozdział 17.Klasy pochodne i dziedziczne
Rozdział 18.Wielodziedziczenie i dziedziczenie wirtualne
Rozdział 19.Zastosowania dziedziczenia w języku C++
Rozdział 20.Biblioteczka wejścia - wyjścia
Dodatek: Alfabetyczne zestawienie algorytmów uogólnionych