Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Podstawy edukacji t. 5 Propozycje metodologiczne

04-07-2014, 21:06
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 42 zł     
Użytkownik -CERGO-
numer aukcji: 4304893805
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 4   
Koniec: 04-07-2014 20:51:51

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Witam

-Strona o Mnie-

-Moje inne aukcje-

-Moje komentarze-

-Dodaj mnie do ulubionych sprzedawców-
 

 

Wysyłka


(książki wysyłamy w bezpiecznych kopertach bąbelkowych lub tekturowych pudełkach)


 

 

Wpłata

mBank
57 1[zasłonięte]140 20 0[zasłonięte]000 38  4[zasłonięte]895 09

lub

Inteligo/ PKO
50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581135  4[zasłonięte]210 00


(wszystkie dane potrzebne do przelewu otrzymasz w mailu po dokonaniu zakupu)

 

Opis aukcji

 
Gofron Andrzej
Kozerska Agnieszka   


Podstawy edukacji. Tom 5

Propozycje metodologiczne


 

    - Wydawnictwo: Impuls, 2012 
    - Format:
A4
    - Stan:
NOWA

    - Ilość stron:
268





   Nasza cena:  42,00 PLN

 

 

 

OPIS:

 

   Książka jest ciekawa poznawczo, wartościowa dydaktycznie i inspirująca do odnowionej debaty akademickiej na temat roli badań pedagogicznych w dwóch obszarach i dziedzinach wiedzy – humanistycznym i społecznym. Nie jest to podręcznik do metodologii badań pedagogicznych ani też wyczerpujące studium na temat najważniejszych w nich faz czy podejść, ale niewątpliwie wzbogaca naszą wiedzę o trudnych procesach konceptualizacji własnych projektów badawczych, pobudza samoświadomość metodologiczną i zachęca do studiowania rozpraw z metodologii ogólnej, a nie tylko przedmiotowej. Jak w każdym z tomów tego zespołu są tu rozprawy autorów różnych generacji, środowisk akademickich, a przy tym skupiające się na tym, co w projektowaniu badań jest najistotniejsze, a mianowicie na kompetencjach metodologicznych badaczy.

Każdy znajdzie w tym zbiorze coś dla siebie: początkujący doktoranci zapewne uzyskają dostęp do rozpraw przekonujących o racjach prowadzenia badań humanistycznych, których przedmiotem są fenomeny społeczne i zarazem badań społecznych, które nie mogą być pozbawione współczynnika humanistycznego. Dojrzalsi naukowcy znajdą tu interesujące rozprawy o charakterze metanaukowym, naukoznawczym, które pogłębiają stan wiedzy o współczesnych uwarunkowaniach zakresu i jakości badań pedagogicznych. 

Z recenzji prof. zw. dr. hab. Bogusława Śliwerskiego

 

SPIS TREŚCI:
Część 1. Podstawy teoriopoznawcze proponowanych rozwiązań metodologicznych
w naukach pedagogicznych

Andrzej Gofron
Współczynnik humanistyczny nauk pedagogicznych     13

Danuta Urbaniak-Zając
Od metodologii normatywnej do metodologii będącej samowiedzą nauki     35

Beata Gofron
Proces kształcenia jako otwarta kulturowo przestrzeń badań
i praktyk dydaktycznych     47

Jacek Malikowski
Między monosubiektywnym poznaniem a intersubiektywną funkcjonalnością
i komunikowalnością wiedzy w edukacji początku XXI wieku     65

Robert Janik
Geneza metodologii nauk społecznych i początkowe etapy jej rozwoju     85

Część 2. Proponowane ujęcia metodologiczne stosowane w pedagogice –
uspołecznione współczynniki humanistyczne

Jarosław Jagieła
Metody oceny kompetencji interpersonalnych nauczyciela
Model Okna Johari i diagram dyskontowania transakcyjnego jako postulowane
narzędzia badań pedeutologicznych     107

Monika Adamska-Staroń, Beata Łukasik
Hermeneutyka pedagogiczna jako orientacja metodologiczna     119

Małgorzata Piasecka
Marzenia sprawcze i ponadosobiste w perspektywie badań narracyjnych     139


Wioletta Sołtysiak
Qualia komunikatów medialnych     157

Część 3. Szczegółowe rozwiązania metodologiczne – indywidualne współczynniki humanistyczne

Agnieszka Kozerska
Metodologiczne koncepcje badań nad środowiskiem edukacyjnym     169

ks. Jerzy Kułaczkowski
Aspekty metodologiczne pedagogiki rodziny     183

Maciej Woźniczka
W stronę metodologii dydaktyki filozofii     191

Karol Motyl
Humor jako kategoria badawcza w pedagogice     209

Część 4. Obiektywizujące propozycje metodologiczne – przedmiotowe przedstawienie
fragmentu rzeczywistości edukacyjnej

Artur Stachura
Diagnozowanie przebiegu uczenia się z wykorzystaniem hipertekstu
Diagnoza systemu dynamicznego jako cel badania     227

Urszula Augustyńska
Znaczenie hipotez w badaniach społecznych     237

Yuliya Sakalova
Methodological Concepts and Research Methods Used in Foreign
Language Teaching     245

Janina Kosmala
Zastosowanie regresji krokowej do analizy badań dotyczących
informatyzacji procesu edukacji     257

 

 

 

 

W razie jakichkolwiek wątpliwości proszę o kontakt

Regulamin

  • w przypadku kupna większej ilości książek proszę o kontakt w celu ustalenia kosztów przesyłki,
  • wysyłka książek realizowana jest w ciągu 48 godz. po zaksięgowaniu wpłaty na moim koncie,
  • w tytule przelewu proszę podać swój Nick lub numer aukcji,
  • w przypadku zmiany adresu wysyłki proszę o podanie go w mailu,
  • możliwy odbiór osobisty w Krakowie po wcześniejszym kontakcie,
  • możliwa wysyłka za granicę,
  • komentarz wystawiamy jako drudzy,
  • wpłatę można dokonać na jedno z dwóch podanych obok kont.

Na życzenie wystawiamy faktury VAT

 

Kontakt

 

e-maila: [zasłonięte]@poczta.fm

 nr tel.: 668 [zasłonięte] 313

Podstawy edukacji t. 5 Propozycje metodologiczne