Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Podstawy analizy statystycznej w badaniach rynku

11-08-2014, 11:57
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 24.50 zł     
Użytkownik se2a
numer aukcji: 4416658530
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 2   
Koniec: 11-08-2014, 11:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

1 dzień roboczy Przesyłka kurierska
3 dni roboczych Przesyłka priorytetowa
14 dni roboczych Przesyłka ekonomiczna

Po zakończeniu aukcji oczekujemy na e-mail z informacją o wybranej formie płatności. Przy płatności przelewem klient przelewa na nasze konto wylicytowaną kwotę, powiększoną o koszt przesyłki.

Wysyłka jest realizowana w ciągu doby od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Zamówiony towar można odebrać w Księgarni WITMIR:
03-550 Warszawa
ul. Remiszewska 1 lok. 2
mail: [zasłonięte]@enev.pl

telefon : 606 [zasłonięte] 729

Wszystkie towary dostępne na aukcjach objęte są roczną gwarancją producenta.

Podstawą reklamacji jest paragon lub faktura zakupu.

Wszystkie towary są nowe.

Uwaga: Przy zakupach kilku przedmiotów, przed uregulowaniem płatności prosimy o kontakt z działem handlowym w celu ustalenia kosztów przesyłki. Zakupione przedmioty wysyłamy jedną paczką.
- Pocztą Polską wg cennika i wagi,
- Przesyłki kurierskie i Paczkomat: koszty takie jak jednego przedmiotu.

FHU WITMIR W. Zawko 03-526 Warszawa ul. Sw. Wincentego 40/43

W tytule przelewu prosimy wpisać numer aukcji oraz nick allegro i formę wysyłki/odbioru.




Podstawy analizy statystycznej w badaniach rynku (skrypt)


wydawnictwo: Wydawnictwo SGGW
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]58329

wydanie: 2011
format: B5, str. 108, oprawa miękka

1. Analiza rynku – podstawy teoretyczne ... 7 Monika Krawiec 2. Przestrzenna analiza zjawisk rynkowych ... 23 Hanna Dudek 2.1. Analiza zasięgu i potencjału rynkowego ... 23 2.2. Miary koncentracji (monopolizacji) na rynku dóbr i usług ... 32 2.2.1. Wprowadzenie ... 32 2.2.2. Współczynnik koncentracji (CRN) ... 33 2.2.3. Współczynnik Herfindahla-Hirschmana (HHI) ... 37 2.2.4. Współczynnik entropii (E) ... 40 2.2.5. Współczynnik Giniego (G) ... 42 2.2.6. Uwagi dotyczące wyboru miernika koncentracji ... 45 2.3. Lokalizacja przestrzenna w badaniach rynku ... 46 3. Wielowymiarowa analiza zjawisk rynkowych ... 53 Joanna Landmesser 3.1. Wprowadzenie ... 53 3.2. Metody segmentacji rynku ... 55 3.2.1. Istota segmentacji rynku ... 55 3.2.2. Wyznaczanie segmentów ... 57 3.3. Metody redukcji danych wykorzystywane w ocenie pozycji produktu na rynku ... 68 3.3.1. Analiza czynnikowa ... 68 3.3.2. Analiza korespondencji ... 75 3.4. Metody porządkowania liniowego ... 82 3.4.1. Cel i wymagania wstępne ... 82 3.4.2. Metoda sum standaryzowanych ... 83 3.4.3. Metoda wzorca rozwoju ... 87 4. Metody analizy dystrybucji ... 92 Joanna Landmesser Aneks ... 100 Hanna Dudek Literatura... 103

zobacz fragment książki




Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje