O nas
Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.
Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Dane Kontaktowe
Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.
Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa
e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18
Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)
Podstawy analizy statystycznej w badaniach rynku (skrypt)
Dudek Hanna, Krawiec Monika, Landmesser Joanna
Dodatkowe informacje
ISBN:[zasłonięte]978-8383-294-5liczba stron: 108Okładka: miękkaWydawnictwo: Wydawnictwo SGGWWymiary: 176 x 250 mmRok wydania: 2011 Opis
Spis treści:
Wstęp
1. Analiza rynku - podstawy teoretyczne
Monika Krawiec
2. Przestrzenna analiza zjawisk rynkowych
Hanna Dudek
2.1. Analiza zasięgu i potencjału rynkowego
2.2. Miary koncentracji (monopolizacji) na rynku dóbr i usług
2.2.1. Wprowadzenie
2.2.2. Współczynnik koncentracji (CRN)
2.2.3. Współczynnik Herfindahla-Hirschmana (HHI)
2.2.4. Współczynnik entropii (E)
2.2.5. Współczynnik Giniego (G)
2.2.6. Uwagi dotyczące wyboru miernika koncentracji
2.3. Lokalizacja przestrzenna w badaniach rynku
3. Wielowymiarowa analiza zjawisk rynkowych
Joanna Landmesser
3.1. Wprowadzenie
3.2. Metody segmentacji rynku
3.2.1. Istota segmentacji rynku
3.2.2. Wyznaczanie segmentów
3.3. Metody redukcji danych wykorzystywane w ocenie pozycji produktu na rynku
3.3.1. Analiza czynnikowa
3.3.2. Analiza korespondencji
3.4. Metody porządkowania liniowego
3.4.1. Cel i wymagania wstępne
3.4.2. Metoda sum standaryzowanych
3.4.3. Metoda wzorca rozwoju
4. Metody analizy dystrybucji
Joanna Landmesser
Aneks
Hanna Dudek
Literatura