Tytuł
Podstawowe problemy teorii wychowania
fizycznego
Opis
Wydawnictwo Impuls
ISBN [zasłonięte]978-8387-015-2
Kraków 2012, wydanie 1, format 160 x 235,
objętość 222 str., oprawa miękka
Podręcznik poświęcony jest
problemom ogólnej teorii wychowania oraz szczegółowym zagadnieniom teorii
wychowania i rozwoju fizycznego człowieka z naciskiem na edukację dzieci i
młodzieży. Autor wyjaśnia kluczowe pojęcia, takie jak „wychowanie”,
„kształcenie”, „edukacja”, „kultura fizyczna”. Analizuje czynniki, środki i
warunki występujące w wychowaniu fizycznym. Omawia metody kształcenia i
wychowania fizycznego oraz kwestie związane z rozwojem fizycznym i motorycznym.
Wiele miejsca zajmuje osoba nauczyciela, jego kompetencje, efektywność,
innowacyjność, zaangażowanie i motywacja. Dużo uwagi poświęcono roli pedagoga
jako promotora zdrowia i animatora aktywności fizycznej w czasie
wolnym.
Jest to podręcznik dla studentów pedagogiki, nauczycieli
wychowania fizycznego, a także nauczycieli akademickich.
Rozdział 1. Teoria wychowania jako dyscyplina pedagogiczna?
Rozdział 2.
Kultura fizyczna?
Rozdział 3. Wychowanie fizyczne?
Rozdział 4. Cele
wychowania fizycznego
Rozdział 5. Czynniki, środki i warunki wychowania
fizycznego?
Rozdział 6. Funkcje ruchu? ?
Rozdział 7. Rozwój fizyczny
człowieka? ?
Rozdział 8. Motoryczność ludzka?
Rozdział 9. Metody
kształcenia i wychowania fizycznego?
Rozdział 10. Uwarunkowania efektywności
pracy pedagogicznej nauczyciela wychowania fizycznego?
Rozdział 11.
Przygotowanie nauczyciela do zawodu?
Rozdział 12. Rozwój zawodowy
nauczyciela wychowania fizycznego?
Rozdział 13. Aktywność fizyczna ucznia w
czasie wolnym?
Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz - jej koszt
zależny jest od wagi książek, o kalkulację kosztów prosimy pytać w mailu.
Kupujący otrzyma paragon lub fakturę.
NAJBARDZIEJ
POSZUKIWANE KSIĄŻKI
ZAWSZE W ATRAKCYJNEJ CENIE!