AUTORYZOWANY DYSTRYBUTOR KODA TAGA JBL HARMAN/KARDON POLECA
KOLUMNA PODSTAWKOWA JBL Studio 230
KOLUMNY JBL STUDIO 230
Inżynierowie JBL spędzili ostatnie 67 lat dostarczając dźwięk takim, jakim autorzy (muzycy, reżyseży) go słyszeli podczas tworzenia. To dziedzictwo gwarantuje niezrównany dźwięk serii JBL Studio 2. Zupełnie nowy skład obejmuje pięć pełnozakresowych głośników, w tym trzy modele podłogowe, podstawkowy, centralny, surround i subwoofer, zapewniając elastyczne rozwiązania w konfiguracjach zarówno muzycznych dwukanałowych, jak i zaawansowanych wielokanałowych aż do 9.2 -kanałowego system dźwięku przestrzennego. Seria Studio 2 zapewnia zdumiewającą przestrzeń, naturalną równowagę i niezwykłe szczegóły w wysokich częstotliwościach dzięki technologii tub High Definition Imaging (HDI) wziętych bezpośrednio z profesjonalnych monitorów studyjnych JBL M2. Ta opatentowana technologia w połączeniu ze zoptymalizowanym komputerowo głośnikiem ciśnieniowym, usztywnioną obudową i kanałem basowym Slipstream zapewnia realistyczną, trójwymiarową scenę dźwiękową oraz głęboki, mocny bas. To drobiazgowe podejście do projektowania i szczegółów było również stosowane do tworzenia zaawansowanych i eleganckich obudów. Zaokrąglone krawędzie są uzupełnione eleganckimi panelami zewnętrznymi, luksusowymi elementami wykończenia oraz brakiem widocznych mocowań na powierzchniach czołowych i bocznych.
NAJWAŻNIEJSZE CECHY:
Cechy:
ZASADY AUKCJI:
-NA ŻYCZENIE FAKTURA VAT LUB PARAGON .
-SPRZĘT JEST FABRYCZNIE NOWY I OBJĘTY GWARANCJĄ PRODUCENTA.
KLIKNIJ NA INNE MOJE AUKCJE
© PanelReklamowy
Nr konta:F.H. ELEKTA DARIUSZ NEJMANul. DWORCOWA 1334-300 ŻYWIECmBIZNES 05 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 746059
adres e-mail: [zasłonięte]@onet.eu
tel. 33[zasłonięte]861 13
ODBIÓR OSOBISTY W ŻYWCU W GODZINACH:
Pon.-Pt. 9:00 - 17:00
Sobota 9:00 - 13:00
WYSYŁKI REALIZUJEMY ZA POMOCĄ FIRMY KURIERSKIEJ K-EX / POCZTEX
ORAZ POCZTY POLSKIEJ
-Odbierając towar prosimy o sprawdzenie, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu.
-Ewentualne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić kurierowi, spisać w jego obecności protokół reklamacji.
-Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej "Protokołu Reklamacji".