Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Podstawka pozioma DISPLAY do GoPro HERO wawa

03-06-2014, 16:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 23 zł     
Użytkownik www_fotostyle_pl
numer aukcji: 4210794963
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 2   
Koniec: 03-06-2014 16:25:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kontakt
  www_fotostyle_pl aby wysłać mail (kliknij)
0048 [zasłonięte] 468 618
Informacja
Kiedy kupujesz więcej produktów, wyślij nam maila, my dopasujemy cenę do twojego zamówienia.
Nasza firma znajduje się w Warszawie. Produkty, które Państwo u nas kupią wysyłane są z Warszawy
Odbiór osobisty możliwy po uzgodnieniu telefonicznym.
Płatność
Oferta Podstawka pozioma DISPLAY do GoPro HERO
Podstawka pozioma DISPLAY do GoPro HERO

Podstawka pozioma DISPLAY do GoPro HERO

  • Cena: 23.00 zł

Koszty dostawy:

  • Poczta priorytet 11.00 zł brutto
  • Poczta ekonomiczna 8.30 zł brutto
  • Kurier48 10.50 zł brutto
  • Kurier48 (odbiór w punkcie) 8.50 zł brutto
  • Siódemka 14.00 zł brutto
  • Paczkomaty InPost (podaj nr paczkomatu) 9.00 zł brutto
  • Odbiór osobisty (czas realizacji 1 dzień) 0.00 zł brutto
  • DPD Europa (koszt przykładowy) 99.00 zł brutto

Podstawka stojak typu DISPLAY do kamer GoPro

  • W zestawie szybkozłączka i śruba montażowa
  • Idealny do filmowania z płaskich, poziomych powierzchni

''

Jeżeli chcesz aby Twoje filmy były doskonałej jakości, nie możesz zapomnieć o tym, aby zapewnić odpowiednią stabilizację kamery. Dzięki podstawce typu Display posiadasz doskonałe narzędzie do filmowania na płaskich powierzchniach.

Kompatybilny z GoPro:

  • Hero 3+:
    Black Edition, Silver Edition
  • Hero 3:
    White Edition, Black Edition, Silver
    Edition
  • Hero 2:
    Outdoor Edition, Motorsoprts Edition, Surf Edition
  • Hero:
    Surf, Motorsports
  • Naked,Classic
''

Prezentujemy podstawkę poziomą do GoPro.

Jest idealna w sytuacjach, gdy chcemy stabilnie postawić kamerę na płaskiej powierzchni.

W zestawie znajdują się:

  • podstawka

  • śruba montażowa

  • szybkozłączka zatrzaskowa

Podstawka typu display gwarantuje dużą stabilność kamery. Jest to o wiele bezpieczniejsze rozwiązanie niż stawianie kamery na samej szybkozłączce.

Stojak marki Massa pasuje do każdej kamery z mocowaniem typu GoPro.

Wykonany jest z najwyższej jakości tworzywa. Umożliwia stabilny montaż kamery na każdej płaskiej powierzchni (na ziemi, na biurku, na podłodze).

''

Dane techniczne:

  • 3 elementy:
    - podstawka
    - szybkozłączka
    - śruba montażowa

  • Najwyższa jakość wykonania

  • Pasuje do każdej kamery GoPro

  • 12 miesięcy gwarancji

''

Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne (opisy) nie zawierają braków lub błędów. Ponieważ ew. błędne opisy nie mogą jednak być podstawą do roszczeń, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt ze sprzedawcą przed podjęciem decyzji o zakupie.


Polecam również inne moje aukcje: Panelealle

Komentarze

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

Panelealle galerie przedmiotow na aukcje

Warunki ogólne
Warunki reklamacji i zwrotów:
  1. 1.  Wszystkie produkty oferowane na Allegro pod nikiem www_fotostyle_pl są fabrycznie nowe wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski poprzez oficjalną dystrybucję poszczególnych producentów.
  2. 2.  Produkty posiadają gwarancję producenta importera lub sprzedawcy obowiązującą na terytorium Polski. Warunki realizacji gwarancji są określane przez gwaranta w sposób zwyczajowo przyjęty. Zazwyczaj okres gwarancji wynosi 12 miesięcy a wszelkie ewentualne odstępstwa (wydłużenia/skrócenia okresu gwarancyjnego) od tej reguły są zaznaczone w opisie produktu.
  3. 3.  W okresie 10 dni od dostarczenia towaru zakupionego na odległość konsumentowi przysługuje prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...) zwane dalej zwrotem konsumenckim.
  4. 4.  W ramach odstąpienia od umowy wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość ( zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...) konsument odstępuje od umowy wyłącznie poprzez złożenie sprzedawcy oświadczenia na piśmie w terminie do 10 dni od daty odbioru przesyłki z przedmiotowym zamówieniem.
  5. 5.  Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty wyłącznie gdy będzie odesłany w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu z jego kompletną pierwotną zawartością (urządzenie wszelkie inne dołączone urządzenia i akcesoria instrukcje gwarancja dowód zakupu itp.).
  6. 6.  Produkt podlegający zwrotowi nie może być używany. Zwrot nie zostanie przyjęty jeśli zwracany produkt będzie uszkodzony fizycznie lub jeśli będzie nosił jakiekolwiek ślady użytkowania.
  7. 7.  Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres sklepu.
  8. 8.  Nie przyjmujemy paczek za pobraniem!
  9. 9.  W przypadku niedopełnienia przez kupującego łącznie warunków zawartych w pkt. 3 - 7 włącznie zastrzegamy sobie prawo nie przyjęcia przesyłki zwrotnej lub zarzutu bezskuteczności wobec odstąpienia od umowy.
  10. 10.  Sprzedawca ma 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o którym mowa w pkt. 4. na ustosunkowanie się do zawartej w nim treści. Po upływie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia, o którym mowa w pkt. 4., zwrot uważa się za rozpatrzony pozytywnie chyba że sprzedawca ustosunkował się do treści przedmiotowego oświadczenia przed upływem tego terminu.
  11. 11.  W przypadku pozytywnego rozpatrzenia oświadczenia o którym mowa w pkt. 4. zwrot kwoty przedmiotu zamówienia następuje w terminie 14 dni na rachunek bankowy podany przez konsumenta.W przypadku darmowej wysyłki przy zakupie produktu - odliczane są koszty za dostawę.
  12. 12.  Gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
  13. 13.  W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy Klienta wszelkie koszty wyżej wymienionych procedur pokrywa Klient.
  14. 14.  Sprzedawca zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta wszelkimi kosztami jakie poniósł w związku z nieuzasadnioną reklamacją lub nieuzasadnionym zwrotem konsumenckim. W szczególności kosztami usług serwisowych diagnozowania przechowywania oraz spedycji przedmiotowych produktów.